Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben van mening dat de gemeente Amsterdam de ze hele stad naar de klote helpt gelezen dat er vanaf 2030 geen brandstof auto's meer welkom zijn in Amsterdam alleen elektrische auto's zijn dan nog welkom in Amsterdam dat is een auto die mij veel te duur is die kan ik niet betalen en met de trein is voor mij geen optie Bay Bay Amsterdam dan maar wat een kut gemeente bestuur daar
 
Ik ben van mening dat de gemeente Amsterdam de ze hele stad naar de klote helpt gelezen dat er vanaf 2030 geen brandstof auto's meer welkom zijn in Amsterdam alleen elektrische auto's zijn dan nog welkom in Amsterdam dat is een auto die mij veel te duur is die kan ik niet betalen en met de trein is voor mij geen optie Bay Bay Amsterdam dan maar wat een kut gemeente bestuur daar
wacht wat? ik dacht dat alleen bedrijfsauto's en vrachtwagens op brandstof niet meer de stad in mochten.
Voordeel is we hoeven niet meer naar de wallen omdat de gemeente ons al hard genoeg naait
 
wacht wat? ik dacht dat alleen bedrijfsauto's en vrachtwagens op brandstof niet meer de stad in mochten.
Voordeel is we hoeven niet meer naar de wallen omdat de gemeente ons al hard genoeg naait

Staatsliedenbuurt heeft kennelijk een heel oud dieseltje dat hem noopt om te stoppen dames te bezoeken in Amsterdam.

Het verbod zegt mij niet zoveel. In het verboden gebied is parkeren al vrijwel onbetaalbaar. Kom er nu al nooit met de (benzine)auto. Er is ruim voldoende OV beschikbaar om daar snel en goedkoper dan alleen al de parkeerkosten voor de auto te komen.

Milieuzone in 2025

Vanaf 1 januari 2025 geldt binnen de Ring A10 een milieuzone (zie kaart) voor personenauto's met dieselmotor; alleen dieselpersonenauto's met een emissieklasse 5 of hoger mogen de milieuzone in. Dieselpersonenauto's met emissieklasse 0 tot en met 4 mogen de milieuzone niet meer in. Let op, op en buiten de Ring A10 mogen deze dieselauto's nog wel rijden.
 
Ik ben van mening dat de gemeente Amsterdam de ze hele stad naar de klote helpt gelezen dat er vanaf 2030 geen brandstof auto's meer welkom zijn in Amsterdam alleen elektrische auto's zijn dan nog welkom in Amsterdam dat is een auto die mij veel te duur is die kan ik niet betalen en met de trein is voor mij geen optie Bay Bay Amsterdam dan maar wat een kut gemeente bestuur daar
je kunt vanaf 2025 met je oude diesel nog wel parkeren in de P+R Rai want die valt precies buiten de milieuzone. Overigens ook heel veel goedkoper dan bij de wallen parkeren (als je er al een plekje kunt vinden)
Vanaf 2030 heeft Amsterdam de ambitie uitstootvrij verkeer.

Het is wel jammer dat binnen de EU gemeentes zelf hun beleid bepalen, en allemaal andere regels verzinnen waardoor je als reiziger nu veel tijd kwijt bent met aanvragen milieustickers, invullen websites etc. en de nodige kosten.

Om de snelweg rond Parijs te gebruiken moeten alle auto's een milieustikker aanvragen voor €4.- duurt zeker 2 weken voordat je hem in huis hebt, en er zijn dynamische milieuzones in de rest van Frankrijk.
Om b.v. Barcelona binnen te rijden moet je een online registratie invullen minimaal 3 weken voordat je de stad aandoet wat een paar euro per dag kost.
Duitsland heeft zijn eigen umweltzones met bijbehorende stickers.
Ook Antwerpen vraagt om een registratie indien je een wat ouder voertuig hebt (LEZ pas)
Utrecht heeft weer andere regels dan Amsterdam.

Kom op EU, zorg eens voor een eenduidig beleid op basis van kenteken.
 
je kunt vanaf 2025 met je oude diesel nog wel parkeren in de P+R Rai want die valt precies buiten de milieuzone. Overigens ook heel veel goedkoper dan bij de wallen parkeren (als je er al een plekje kunt vinden)
Vanaf 2030 heeft Amsterdam de ambitie uitstootvrij verkeer.

Het is wel jammer dat binnen de EU gemeentes zelf hun beleid bepalen, en allemaal andere regels verzinnen waardoor je als reiziger nu veel tijd kwijt bent met aanvragen milieustickers, invullen websites etc. en de nodige kosten.

Om de snelweg rond Parijs te gebruiken moeten alle auto's een milieustikker aanvragen voor €4.- duurt zeker 2 weken voordat je hem in huis hebt, en er zijn dynamische milieuzones in de rest van Frankrijk.
Om b.v. Barcelona binnen te rijden moet je een online registratie invullen minimaal 3 weken voordat je de stad aandoet wat een paar euro per dag kost.
Duitsland heeft zijn eigen umweltzones met bijbehorende stickers.
Ook Antwerpen vraagt om een registratie indien je een wat ouder voertuig hebt (LEZ pas)
Utrecht heeft weer andere regels dan Amsterdam.

Kom op EU, zorg eens voor een eenduidig beleid op basis van kenteken.
je zegt vanaf 2030 heeft de gemeente Amsterdam de ambitie uitstootvrij verkeer dan heb ik toch gelijk dat er vanaf 2030 geen brandstofauto,s in Amsterdam mogen komen
 
je zegt vanaf 2030 heeft de gemeente Amsterdam de ambitie uitstootvrij verkeer dan heb ik toch gelijk dat er vanaf 2030 geen brandstofauto,s in Amsterdam mogen komen
Ik vraag me af of ze dat gaan halen. Dan moeten er ook genoeg laadpalen zijn he. En het electriciteitsnet moet het aankunnen. Kan zomaar 5 jaar uitgesteld worden in 2028 hoor. Helemaal als er dan geen links bestuur meer zit.
 
Ik vraag me af of ze dat gaan halen. Dan moeten er ook genoeg laadpalen zijn he. En het electriciteitsnet moet het aankunnen. Kan zomaar 5 jaar uitgesteld worden in 2028 hoor. Helemaal als er dan geen links bestuur meer zit.
Gemeentebestuur maakt alles kapot in Amsterdam vroeger leefde je ernaar toe om de wallen en het Singelgebied te bezoeken dat is er niet meer het is helemaal kapot het is nu al zo dat met de auto parkeren in Amsterdam alleen voor de rijken is weg gelegd met al die hoge parkeer tarieven parkeergarage al 7.5 euro per uur
 
Kunnen we het hier over de meiden houden?
Het is hier geen auto forum..
Goed plan. Even terug naar het vorige week door Arnold gestarte topic.
Nadia, marrokaanse, ooit voor het eerst bezocht op de Ruysdaelkade 129, zal midden '90-jaren zijn geweest. Sweet memories…Door de jaren heen weleens tijdje weg maar later af en toe op 141. Helaas al paar jaar niet meer gezien.
 
Vorige week was ik ook in het singelgebied Spuistraat Eva op no 11 was effe niet bezet ik had zo bij haar naar binnen kunnen gaan deed ik niet want ze deed bij meerdere voorbijgangers aan het roepen he schatje kom je lekker binnen ik irriteerde me er heel erg aan eerder ging ik bij Eva naar binnen goede service pijpen zonder condoom tongzoenen tijd genoeg maar ze kreeg en hebt een steeds hogere klandizie laatste bezoek dat ik bij haar was klokte ze en ze zorgde dat ik snel weer buiten stond met al die lang blijvende klanten en veel klanten is er een dame verpest erdoor
 
Ik bezocht vorig jaar een Roemeense, klein, bruin krulhaar, grote borsten met tattoos van blaadjes boven haar borsten. Naam niet gevraagd en geen idee meer waar ze zat. Weet iemand toevallig wie dit was, waar ze zat en of ze nog in Amsterdam werkt?
Een en ander terug gereconstrueerd. Ofwel was dit in de Geleenstraat in Den Haag, ofwel (denk ik) Ruyselkade in Amsterdam.
Niemand? Was nochtans een mooie meid, beetje gipsy. Zal wel in Roemenie zitten nu met dat orthodox ding.
 
Was op AT5 plannen van gemeente Amsterdam zoals dagtoerisme dat je 5 euro moet betalen als je de stad wil gaan bezoeken en het is al zo duur Amsterdam ik vindt het volslagen belachelijk het moet altijd maar met geld zoals massa toerisme weren Venetië doet het al als je daar heen wil 5 euro betalen als je daar in wil wat Venetië kan kan Amsterdam ook ik zeg na-apers zijn het
 

Bijlagen

  • Amsterdam wil benzine- en dieselauto's verbieden in 2030.pdf
    46 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
net terug van een rondje op de wallen. Het is de moeite niet meer waard om daar heen te gaan naar mijn mening. Heel weinig ramen zijn bezet en de dames vragen de hoofdprijs voor simpele diensten.

Helaas liggen de glorie tijden achter ons. We kunnen alleen nog maar hopen dat het Erotisch Centrum dan maar een beter succes word zonder ramptoeristen. Mijn keuze staat vast, ik zal tegenwoordig alleen nog maar een dvp bezoeken via Kinky of bezoek aan eventuele seksclub.

Amsterdam wat was je mooi..
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.435
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan