Recensie Anna, Huize Fleur in Apeldoorn 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/anna/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nadat de vorige afspraak met Anna mis was gelopen omdat ze ziek naar huis was gegaan (begrijpelijk en zeker geen kritiek!). Was het gisteren dan eindelijk mijn vuurdoop bij Anna.

Het app contact was uiterst vriendelijk en de afspraak was uiteindelijk best vlot gemaakt. Aangemoedigd door alle lovende recensies op dit forum was ik inmiddels wel heel nieuwsgierig geworden.

Rond 21.00u stapte ik Huize Fleur binnen en niet veel later stond er een dame in de doorgang. "Anna?" vroeg ik. "HoekerLoeker" vroeg ze". Ik volgde haar naar de eerste kamer, wat overigens echt een hele mooie kamer is. Een bad erin, ruim bed en leuke aankleding.

Na de financiële afwikkeling kwam ze weer binnen met een glaasje water voor me. Veel tijd had ik niet om daarvan te drinken, wat na kort even kennis gemaakt te hebben stonden we elkaar te betasten en te zoenen.

Anna is niet het afwachtende type en niet veel later had ze mijn shirt al aan een haakje hangen en mijn broek hing op mijn knieën. Lekker elkaar strelen en tongzoenen. Ik stond een beetje te klungelen en Anna stelde voor dat ik beter mijn schoenen uit kon doen, zodat ik mijn broek en onderbroek makkelijker uit kon trekken :D

Tijd om op bed te gaan liggen, ook daar nog even lekker tongzoenen (en dat doet ze met volle overgave) en elkaar gestreeld. En toen was het tijd om het condoom om te doen en werd ik getrakteerd op een pijpbeurt. Ze pijpt afwisselend en diep (al is mijn pik ook niet al te groot, ik maak mij geen illusies). En na een tijdje vroeg ze me of ik ook van beffen houd.

Nou, daar kan ik volmondig ja op zeggen! Het is een favoriete bezigheid van mij. Eerst nog even tongzoenen en vervolgens maakte ik een tussenstop bij haar borsten, waarbij ik de tepels heerlijk in mijn mond nam. Gefascineerd door de piercing door haar rechter tepel, liet ik die zachtjes door mijn mond gaan. Anna heeft heerlijk zachte borsten, puur natuur!

Tijd om wat verder af te dalen en met kleine kusjes rond haar schaamstreek trof mijn tong uiteindelijk nog een verrassing aan. Want ja ook daar beneden zit een piercing. Ik moest wel een beetje wennen wat nou precies te doen met die piercing. Maar Anna is niet te beroerd om wat aanwijzingen te geven en aan haar lekkere natte poes te voelen vond ze het wel lekker. Overigens wil ik daaraan toevoegen dat Anna's hygiëne echt top is. Een frisse geschoren poes, heel prettig!

Vervolgens kwam Anna op mijn pik zitten. Een standje waar ik altijd moeite mee heb om niet te snel klaar te komen. Anna is een echt seksbeest, dus ik moest al snel afkloppen. Na wat rustiger aan gedaan te hebben, ging ze reverse cowgirl op mijn pik zitten. Ook hier laat ze er geen gras over groeien. Een beetje te wild voor mij, maar zeker wel eens lekker om mee te maken.

Omdat ik ook deze positie niet lang kan volhouden, hebben we de rollen omgedraaid en mocht ik haar in missionaris standje neuken. Hierbij kan ik zelf het tempo bepalen en Anna weet je goed aan te moedigen. Ik kon lekker doorneuken.

Uiteindelijk overgegaan op doggy, waarbij het er best wild aan toe ging. Mijn buik zat wat in de weg en toen ik die wat op tilde begon ze me flink aan te moedigen omdat ik zo dieper kon stoten. Ik merkte al snel dat ik buiten adem raakte en ik grapte tegen haar dat ik toch echt iets aan mijn conditie moet gaan doen ;)

Gevraagd of ze mij klaar wilde trekken en ze stelde voor om samen klaar te komen. Mijn vinger werd richting haar poes gedirigeerd en terwijl ze mij aan het aftrekken was, pakte ze mijn vinger stevig vast om vervolgens squirtend klaar te komen. Wat zeg ik, twee keer 💦 Dit was de eerste keer voor mij dat ik dit mee maakte. Heel erg geil, het leek wel een waterballet.

Ik kon me duidelijk niet goed meer concentreren en omdat ik merkte dat het aftrekken nogal lang ging duren, heb ik het zelf afgemaakt. Waarbij Anna lekker aanmoedigde en zei "Ik wil je zien spuiten", waarop ik in de lach schoot en terwijl ik klaar kwam haar vertelde dat ik daar niet aan kan voldoen omdat er bij mij geen sperma meer uit komt 😅

Vervolgens hebben we nog even lekker naast elkaar op bed gelegen, wat gepraat om uiteindelijk samen onder de douche te stappen. Na het aankleden namen we afscheid en werd ik grappend "blij ei" genoemd. En inderdaad ik ben ook een vrolijk blij ei, die het leven positief inziet.

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad bij Anna, ze is echt een heel fijn en lief mens. Waarom dan toch maar 4 sterren. Dat heeft alles met mijn eigen voorkeur te maken. Ik ben zelf niet zo van de harde of wilde seks. Ik houd van teder, rustig en zacht. Anna is voor mij dus net iets te heftig.

Maar laat er geen misverstand over bestaan. Ben je op zoek naar een echte geile sekservaring, dan ben je bij Anna aan het juiste adres. Ik vond het zelf ook erg leuk om eens uit mijn "comfortzone" te stappen en daar heeft ze me dan ook meer dan prima bij geholpen. De klik was er ABSOLUUT! Als ik weer eens in een wilde bui ben, ga ik zeker nog eens langs!

Dankjewel lieve Anna, want dat ben je zeker: een lieverd 😘
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/anna/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had het al gehoord van Anna vanmiddag ;) . Dame is tamelijk onverzadigbaar, dus doe je best, trek dat laatste vocht uit haar :) en veel plezier! Ik zal ook nog een recensie posten binnenkort, dan heeft ze d'r vast 3 vandaag!
En ik was woensdagmiddag dus ook bij Anna en toevallig merkte ze aan het einde op dat ze 's avonds nog een afspraak had met iemand die ze een poosje eerder wegens ziekte had moeten afzeggen... Ik: "ah @HoekerLoeker dus!"

Maar goed ik had dus een uurtje bij Anna geboekt. Anna stond bij Fleur nog op mijn wishlist, maar omdat ze niet zo vaak werkt en ik dit niet zo vaak doe, was het nog wel een dingetje om de afspraak te regelen. Via PB op dit forum contact met haar gehad dus ik had er zin in!

Na de financiele plichtplegingen en een glaasje cola nam Anna direct het initiatief met lekker tongzoenen. Een tongpiercing was voor mij de eerste keer, dus ik dacht wel even: huh wat is dat nou? In een mum van tijd waren de kleren uit, lagen we op bed en deed ze me een condoom om. Ze begon met pijpen en dat was prima voor elkaar, al moet ik wel zeggen dat het extraatje in de vorm van de tongpiercing ik niet echt voelde. Na een paar minuten was het pijpwerk voorbij en ging ze op me zitten. 3x op en-en-neer en we hadden het eerste waterballet. Ik kon haar echt lekker stevig neuken en dat was gewoon harstikke lekker.Volgens mij heeft ze op die manier nog zeker 2 of 3 gesquirt. Het matras was in ieder geval compleet nat. Daarna ging ik het daar beneden bij haar eens even bekijken en ik heb haar eens lekker gebeft. Het duurde niet lang of het verzoek kwam om haar te vingeren en ik kreeg er kramp van in mijn onderarmen, maar weer zeker 2x 💦. Toen was het tijd om even uit te blazen en ik denk dat we zeker een kwartier lekker hebben gekletst. Óók over dit werk, waarom ze het doet, hoe dat thuis gaat, enz. De details mag ze jou zelf vertellen, maar mijn conclusie: 't is gewoon een nymfomane (en dat heeft ze ook bevestigd hoor :)). En toen hadden we nog een kwartiertje. Tuurlijk wilde ze nog weer geneukt worden en deze keer even doggy en ik mocht stevig los gaan. Het kon haar niet gek genoeg gaan! Tenslotte nog even missionaris, maar ik ben niet zo'n condoomneuker, dus nadat ik haar eerst nóg een keer een 💦 had bezorgd (was nog ff nodig voor haar)heeft ze me uiteindelijk heerlijk afgetrokken. Nog snel ff douchen en toen afscheid genomen. Squirtende dames, ik blijf het een fenomeen vinden!

Top uurtje met @Anna86 Dank je wel hoor!

Wil je dus een uurtje met een gezellige Nederlandse meid, die houdt van het stevige werk en die daar enorm veel enthousiasme en passie in stopt. En hoeft de dame voor jou niet beslist skinny te zijn? Dan kun je zeker met Anna een geweldig uurtje beleven!
 
Laatst bewerkt:
En ik was woensdagmiddag dus ook bij Anna en toevallig merkte ze aan het einde op dat ze 's avonds nog een afspraak had met iemand die ze een poosje eerder wegens ziekte had moeten afzeggen... Ik: "ah @HoekerLoeker dus!"

Maar goed ik had dus een uurtje bij Anna geboekt. Anna stond bij Fleur nog op mijn wishlist, maar omdat ze niet zo vaak werkt en ik dit niet zo vaakt doe, was het nog wel een dingetje om de afspraak te regelen. Via PB op dit forum contact met haar gehad dus ik had er zin in!

Na de financiele plichtplegingen en een glaasje cola nam Anna direct het initiatief met lekker tongzoenen. Een tongpiercing was voor mij de eerste keer, dus ik dacht wel even: huh wat is dat nou? In een mum van tijd waren de kleren uit, lagen we op bed en deed ze me een condoom om. Ze begon met pijpen en dat was prima voor elkaar, al moet ik wel zeggen dat het extraatje in de vorm van de tongpiercing ik niet echt voelde. Na een paar minuten was het pijpwerk voorbij en ging ze op me zitten. 3x op en-en-neer en we hadden het eerste waterballet. Ik kon haar echt lekker stevig neuken en dat was gewoon harstikke lekker.Volgens mij heeft ze op die manier nog zeker 2 of 3 gesquirt. Het matras was in ieder geval compleet nat. Daarna ging ik het daar beneden bij haar eens even bekijken en ik heb haar eens lekker gebeft. Het duurde niet lang of het verzoek kwam om haar te vingeren en ik kreeg er kramp van in mijn onderarmen, maar weer zeker 2x 💦. Toen was het tijd om even uit te blazen en ik denk dat we zeker een kwartier lekker hebben gekletst. Óók over dit werk, waarom ze doet, hoe dat thuis gaat, enz. De details mag ze jou zelf vertellen, maar mijn conclusie: 't is gewoon een nymfomane en dat heeft ze ook bevestigd hoor. En toen hadden we nog een kwartiertje. Tuurlijk wilde ze nog weer geneukt worden en deze keer even doggy en stevig los. Het kon haar niet gek genoeg gaan. Tenslotte nog even missionaris, maar ik ben niet zo'n condoomneuker, dus nadat ik haar eerst nóg een keer een 💦 had bezorgd (was nog ff nodig)heeft ze me uiteindelijk heerlijk afgetrokken. Nog snel ff douchen en toen afscheid genomen. Squirtende dames, ik blijf het een fenomeen vinden!

Top uurtje met @Anna86 Dank je wel hoor!
Het is echt een top dame, ook in omgang, heb over een paar weken een afspraak met haar staan, de dagen kunnen niet snel mogelijk voorbij gaan
 
En ik was woensdagmiddag dus ook bij Anna en toevallig merkte ze aan het einde op dat ze 's avonds nog een afspraak had met iemand die ze een poosje eerder wegens ziekte had moeten afzeggen... Ik: "ah @HoekerLoeker dus!"

Maar goed ik had dus een uurtje bij Anna geboekt. Anna stond bij Fleur nog op mijn wishlist, maar omdat ze niet zo vaak werkt en ik dit niet zo vaakt doe, was het nog wel een dingetje om de afspraak te regelen. Via PB op dit forum contact met haar gehad dus ik had er zin in!

Na de financiele plichtplegingen en een glaasje cola nam Anna direct het initiatief met lekker tongzoenen. Een tongpiercing was voor mij de eerste keer, dus ik dacht wel even: huh wat is dat nou? In een mum van tijd waren de kleren uit, lagen we op bed en deed ze me een condoom om. Ze begon met pijpen en dat was prima voor elkaar, al moet ik wel zeggen dat het extraatje in de vorm van de tongpiercing ik niet echt voelde. Na een paar minuten was het pijpwerk voorbij en ging ze op me zitten. 3x op en-en-neer en we hadden het eerste waterballet. Ik kon haar echt lekker stevig neuken en dat was gewoon harstikke lekker.Volgens mij heeft ze op die manier nog zeker 2 of 3 gesquirt. Het matras was in ieder geval compleet nat. Daarna ging ik het daar beneden bij haar eens even bekijken en ik heb haar eens lekker gebeft. Het duurde niet lang of het verzoek kwam om haar te vingeren en ik kreeg er kramp van in mijn onderarmen, maar weer zeker 2x 💦. Toen was het tijd om even uit te blazen en ik denk dat we zeker een kwartier lekker hebben gekletst. Óók over dit werk, waarom ze doet, hoe dat thuis gaat, enz. De details mag ze jou zelf vertellen, maar mijn conclusie: 't is gewoon een nymfomane en dat heeft ze ook bevestigd hoor. En toen hadden we nog een kwartiertje. Tuurlijk wilde ze nog weer geneukt worden en deze keer even doggy en stevig los. Het kon haar niet gek genoeg gaan. Tenslotte nog even missionaris, maar ik ben niet zo'n condoomneuker, dus nadat ik haar eerst nóg een keer een 💦 had bezorgd (was nog ff nodig)heeft ze me uiteindelijk heerlijk afgetrokken. Nog snel ff douchen en toen afscheid genomen. Squirtende dames, ik blijf het een fenomeen vinden!

Top uurtje met @Anna86 Dank je wel hoor!
Mooie recensie, heel herkenbaar. Ik snap volledig dat mannen hier heel goed op gaan. Anna is ook echt een lieverd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan