WHEM Anouk Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lang geleden eens op bezoek geweest (+7jr) ergens in de buurt van station Velperpoort. Haar reviews, destijds op Hookers, waren volgens mij redelijk positief, de foto's zijn van toen (2015). Contact was toe ook al een puntje, heeft erg lang geduurd voordat we iets konden plannen, ze ontving toen af en toe een dagdeel in de week.

Ik had echter niet zo'n klik, veel ontvangen van haar kant maar weinig teruggeven.

Beetje een artistiek type, meen me te herinneren iets met mode. Wat betreft haar ex-model opmerking in de advertentie, daar staat me helemaal niets meer van bij ......... (zegt genoeg denk ik).

Hier op mijn interne lijstje staat "niet voor herhaling vatbaar".

Dit was echter mijn persoonlijke ervaring van lang geleden. ;)
 
Laatst bewerkt:
Lang geleden eens op bezoek geweest (+7jr) ergens in de buurt van station Velperpoort. Haar reviews, destijds op Hookers, waren volgens mij redelijk positief, de foto's zijn van toen (2015). Contact was toe ook al een puntje, heeft erg lang geduurd voordat we iets konden plannen, ze ontving toen af en toe een dagdeel in de week.

Ik had echter niet zo'n klik, veel ontvangen van haar kant maar weinig teruggeven.

Beetje een artistiek type, meen me te herinneren iets met mode. Wat betreft haar ex-model opmerking in de advertentie, daar staat me helemaal niets meer van bij ......... (zegt genoeg denk ik).

Hier op mijn interne lijstje staat "niet voor herhaling vatbaar".

Dit was echter mijn persoonlijke ervaring van lang geleden. ;)
Ja die zat daar in de achterbuurt bij velperpoort ja lang krullend haar of niet . Wel mooi ontvangst ruimte . En ik had toen wel een klik . Teminsten als we over de zelfde praten . Volgens mij heb ik haar toen nog gefist . Ze was toen dacht ik al een jaar of 35
 
Terug
Bovenaan Onderaan