Algemeen Club Mystique, Rucphen (NL)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Donderdag nog eens op bezoek geweest in Mystique met een FWB. hete huisvrouwenmiddag. Normaal een redelijk druk bezochte middag.
Dat viel deze keer lelijk tegen.
Heel weinig volk.
De knapste dames alleen met hun partner of een uitverkoren man.
Ook een dame waar ik mij maandag in amai mee heb bezig gehouden was er.
Ik ging voor een rustige middag met mijn FWB en wat genieten.
En dat is mij wel gelukt.
Ook geen overloop van mannen.
Rond 16h30 kwam er een man van rond de 50 met een zeer knappe dame (type fotomodel) van rond de 35 binnen.
Dan heb je snel door. Dit word niets. Die trekken zich terug in een afgesloten kamertje met 1 man.
Niets was minder waar. Ze liet zich openbaar gewillig neuken door haar man. Andere mannen mochten haar betasten, maar zij raakte geen enkele andere man aan. Soms werd een hand weggeduwd, maar meestal mocht je wel aan haar komen.
En dit ritueel heeft zich een keer of 3 herhaald die avond.
's Avonds rond 19h was er al heel wat volk naar huis en ben ik ook dichter bij haar geraakt. Ze keek mij wel heel uitdagend aan zo iets van jou wil ik eigenlijk ook wel eens. Maar toch werd ik niet aangeraakt. Dus dat zal hun fantasie wel zijn (of zijn 💶 als je begrijpt wat ik bedoel).
In elk geval een zeer leuk schouwspel.

Dus voor een ontspannen middag met mijn FWB wil ik nog wel naar de hete huisvrouwenmiddag. Wil je seks, dan ge je beter ergens anders en is in deze club alleen de mega gangbang nog geschikt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan