Recensie Gaby Suzuki, Bussum (vh Emmeloord, Eemnes) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
449
29/08/21
478
125
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hilversum/5859320-gaby
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb bij deze lieve dame genoten van een heerlijk uur slow-sex.

Qua lichaam is ze voorzien van goed gevulde borsten met harde tepels en lekkere billen- haar schouders en gezicht zijn wat breder dan gemiddeld dus verwacht geen fotomodel lookalike (naar onze maatstaven althans).

Conversatie is wat lastig met haar gebroken engels cq haar vertaalapp (tenzij je wat spaans spreekt), maar dat maakt ze ruimschoots goed met haar services: volop tongzoenen, een blowjob waar geen eind aan lijkt te komen en 0,0 tijdsdruk.

Al met al een topper voor een GFE sessie.
 
Recentelijk weer eens bezocht.
Haar stralende glimlach bij binnenkomst beloofde veel goeds en idd: eerst wat zoenen waarbij ze alvast je gereedschap peilt, toen een blowjob die wel een half uur leek te duren en vervolgens 10 standjes gedaan waarbij ze me smeekte om niet klaar te komen omdat ze zichzelf aan het klaarrijden was ...uiteindelijk in haar mond gedeponeerd. Muito obrigada!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Flat doggy vindt ze heerlijk - met het hoofdkussen tussen haar tanden smoorde ze tot twee maal toe haar orgasme.

Hierna, na een langdurige edging hand- / blowjob kwam ook ik klaar en zo te zien was ze supertrots dat haar mond tot de rand gevuld was :D
ps: bezoek duurde 80min
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5859320-gaby-suzuki
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar weken terug Gaby opgezocht in Emmeloord, en gisteren bij haar langsgeweest in Bussum, toen ik toch daar in de buurt moest zijn.

Zonder twijfel een leuke ontdekking die ik heb. Zo te zien komt ze hier al enkele jaren, maar ik heb haar nog niet eerder ontmoet. Ze is een lief vrouwtje die echt de tijd voor je neemt. Perfect GFE behandeling. Pijpen zonder gaat lekker nat en diep, ze neemt de balletjes lekker mee, zoenen is intens, en ze kan ook een beetje plagerig zijn. Kleine dame met lekkere houvast die of goed kan acteren, of ze geniet er echt van. Doggystyle kan ze heerlijk nat worden, en bij mijn 2e ontmoeting begon ze ook al een beetje te squirten. Kijken of ik het een volgende keer nog wat natter kan maken.

Ze is echt een dame die de tijd voor je neemt, en je niet de deur uit zal jagen, zonder dat ik het door lag ik al bijna 75 minuten bij haar in bed terwijl ik voor een uurtje betaald had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan