Genoeg van de 'gratis' verzoekjes...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het moet van de dame zelf komen en dan voel ik mij de grootste gelukzak op aarde. Dan weet je ook zeker dat het is omdat ze je echt mag.

Bij dit soort diensten om iets gratis vragen, dat doet mij erna echt vies voelen. Onprettig.

Wat een pech dat je je 8 maanden geleden hebt teruggetrokken, want toen kreeg je een hele goede deal 😏 en een rondleiding door priveruimtes.

Mag nog steeds hoor! 🙂
 
De angst om een blauwtje te lopen zit er diep in bij velen. Zelfs bij DVP's nog.

Een blauwtje lopen doe je als je verliefd bent en afgewezen wordt.
Ik denk dat daar de schoen al wringt.

Het is puur en alleen een zakelijke deal, in de kern betaal je om je zak te legen.
Hoeveel, dat hangt van je persoonlijke voorkeur en portemonnee af.
En wat de dame levert voor het tarief dat ze rekent.

Het is net als biologisch voedsel bij de AH. De één koopt het met liefde, de ander moet er niet aan denken.
Ingewikkelder moet je het niet willen maken lijkt me.
 
ik heb een zeer goede klik met een dvp en buiten de betaalde dates die wat langer duren dan normaal en de service wat meer gericht is zodat we alle 2 genieten gaan we af en toe eens iets drinken/ eten en de kosten hiervoor betaal ik een keer en zij volgende keer …
Goed van en voor jou.
Maar dat kunnen ze niet met iedereen gaan doen he.
Ik zie ook niet direct verschil tussen korting in geld , of extra tijd. .
Het zijn beide gunsten bij sex tegen vergoeding waar normaal ( net als bij de bakker weetjewel) een standaard niet-onderhandelbare prijs op geplakt is.
 
Goed van en voor jou.
Maar dat kunnen ze niet met iedereen gaan doen he.
Ik zie ook niet direct verschil tussen korting in geld , of extra tijd. .
Het zijn beide gunsten bij sex tegen vergoeding waar normaal ( net als bij de bakker weetjewel) een standaard niet-onderhandelbare prijs op geplakt is.
Natuurlijk doen ze dit niet bij iedereen , zoals ik zeg moet je een goede klik hebben en ik denk ook dat je een beetje haar type moet zijn
 
Zo is het Joke, maar voorlopig ben je nog op vakantie.
Hij moet je iedere keer wel hebben he, die Kater.

🐈‍⬛ moet niemand hebben hier .

Maar voor persoonlijke zaken tussen 2 mensen hoeft dat toch niet openbaar ?

Wel weer leuk dat iedereen kan meelezen dat Mijnheer zich teruggetrokken heeft .

Misschien heeft WhatsApp bepaalde personen nog niet bereikt, dat kan natuurlijk......


🐾🐾🐾🐾
 
Zo is het Joke, maar voorlopig ben je nog op vakantie.
Hij moet je iedere keer wel hebben he, die Kater.

He.. ik ben een poes met scherpe nagels.. dus kan wel wat hebben van katers. 😏

Het is wel rotweer tijdens mijn vakantie 😕 maar zit toch al vanaf 930u met de tv aan. Vind het allemaal reuze interessant 🙂
 
Dat heb je al gedaan intussen.

Nee hoor, maar iedereen is nu wel nieuwsgierig wat die rondleiding is. En dat blijft zo, zeker bij personen die toch nooit gaan langskomen 🙄
Als je iets echt wilt weten, kom je maar langs anders is het gewoon: helemaal niets weten 😀

En dat telt niet enkel voor 'die rondleiding' 😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan