ID/Paspoort controleren ivm leeftijd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ID controleren op leeftijd onder 21

  • Ja, ID controleren is noodzakelijk ivm minderjarige klanten

    Stemmen: 27 36,5%
  • Nee, ID controleren is een complete onnodige inbreuk op privacy

    Stemmen: 16 21,6%
  • Soms, het ligt aan uiterlijk of je iemand minder-/meerderjarig kan schatten

    Stemmen: 31 41,9%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Dat is het gekke er aan start er iemand van 25 een relatie met een persoon van 15. Is het pedofiel. Zijn de persoonen 35 en 25 gaan de mensen zich er vragen bij stellen. Maar vanaf ze 45 en 35 jaar oud zijn krijt er geen haan naar.

Dat heeft te maken met hoe volwassen je bent denk ik. Een kind van 15 denkt mss wel dat ze alles weten en voor hun zelf kunnen zorgen maar dat is vaker niet zo.

ik zou dat niet moeten weten dat mijn toekomstige dochter van 17 thuis komt met haar nieuwe vriend van 30 25 is al het randje.
Zodra zij 18 jaar geworden is bepaald zij letterlijk alles zelf.
 
Maar de vraag (van Anna) was: is het een misdaad als je ja zegt tegen iemand van 14, wettelijk is dat een misdaad dus dat is niet eens een discussie, of je het wel of niet vind kunnen is wat anders
 
Ze is er toch niet op ingegaan.

Dus meer als een stoute gedachte is het niet .

Maar daarna vroeg ze zich af of het een misdaad is als ze er wel op in was gegaan, zelf ziet ze dat namelijk niet zo omdat er geen sprake is van dwang
Sowieso vind ik het niet erg geloofwaardig dat een 14 jarige 500 euro wil betalen voor een uurtje sex (want dat zijn haar tarieven), dat zijn heel wat uurtjes vakkenvullen;)
Zal wel een grappenmaker geweest zijn of misschien hebben ze recht op kinderkorting?
 
Terug
Bovenaan Onderaan