WHEM Laura & Kira, Lelystad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 209

Wandelaar
Forumpionier
71
01/07/21
33
7
Was op basis van de foto's en mogelijkheden op Kinky wel geïnteresseerd in Laura https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/lelystad/2308534-laura. De tekst in de advertentie deed alarmbelletjes rinkelen. Met haar ge-WA't. VideoCall is niet mogelijk en haar profiel heeft geen foto. Blijft dus verdacht meer de lekkere foto's blijven trekken.
Idem voor Kira https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/lelystad/4265658-kira. Van haar krijg je dezelfde (standaard) antwoorden. Ook zij laat vooraf niet checken of ze is wie ze zegt te zijn.
Op Hookers waren er wisselende recensies over Kira. Vandaar mijn vraag: iemand al ervaring?
 
Geen ervaring met één van de dames maar weet dat ze van een reizend Oost-Europees circus zijn. Meestal zijn de dames er twee a drie weken en dan komt de nieuwe lichting. Zijn altijd wel de dames van de foto's en heb persoonlijk wel goede ervaringen met dames van het circus. Zijn vaak wel dames die het echt puur doen om zoveel mogelijk centen in die tijd te verdienen dus verwacht geen fantastische GFE of iets in die geest
 
Zo, die Laura ziet er op de foto's wel heel lekker uit Zus!

Je hebt nog een weekje om reviews te lezen van Kira, die zijn er wel...Geloof niet dat het nou echt iets was...

Vaak is het natuurlijk ook zo, dat ze geen videocall doen, omdat de booker daar niet op zit te wachten ?
 
Vaak is het natuurlijk ook zo, dat ze geen videocall doen, omdat de booker daar niet op zit te wachten ?
Goed om te weten @Omdatikhetlekkervind. Zal nog even op Hookers kijken naar Kira, maar volgens mij waren die wisselend waarbij @Lonewalker1992 aangaf dat hij een prima ervaring met haar had gehad, maar dat was zo summier dat ik daar niet wijzer van werd, temeer omdat @wandelaartje89 naar een link verwees met negatieve reacties van Meneer de Groot en van Jimbon, maar Papapaul had goede herinneringen aan haar.
Dus, parbleu, ik weet het even niet meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan