Recensie Lucy, Ingelmunster 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lucy is een heel toffe en knappe vrouw.
Ze heeft iets speciaals, en kan zeker speel zijn.
Het is gewoon een top vrouw.
Lucy Izegem.
Na een hele tijd geleden. Kon ik het toch niet laten. De dame die in je geheugen gegrift blijft.
Ontvangst in een mooie kamer. Met de prachtige dame Lucy.
De vriendelijke goeiendag, hoe gaat het met jou? Lang geleden. Haar leuk nederlands. Ze doet haar best.
De aankijk met haar verleidelijke ogen. En haar sensueel goddelijk lichaam tegen me aangedrukt. Met een fantastische tongzoen begon het voorspel. Even haar een plezier geven waar ze duidelijk van genoot. En dan was het mijn buurt. Gewoon weg zalig. Wie Lucy Kent weet wat ze wil. En je krijg het ook dubbel en dik terug.
Een top dame!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik hou niet van siliconen borsten. Haar borsten zijn "te siliconen". Ik betaalde voor de date, maar tevreden was ik niet. Het is jammer dat zoveel vrouwen hun schoonheid vernietigen.
 
Enjoy en Lucy hebben iets gemeenschappelijk….
Volgens mij zijn ze zelfs dezelfde persoon.
Enjoy is een hele Grote fan van Lucy. Dit weten we allemaal hier.
En van meerdere dames.
Natuurlijk springt die ene dame er boven uit.
Is logish Lucy is een schatje...
Enjoy vergeet soms gewoon één iets.
Lucy is en blijft een dame van plezier.
Een dvp met het hart op de juiste plaats, vriendelijke, sympathiek, en nog veel meer.
Dit is haar job, momenteel.
Je kan heel close worden met een dvp. Maar het komt toch altijd op het zelfde neer.
 
Lucy Izegem... Waw!
Ja ze is (erg!) vriendelijk. Ja ze is mooi! En, ja... ze voert haar nummertje op om jou te plezieren. En dat doet ze trouwens erg goed.

Maar... als je daar eenmaal doorheen 'prikt' (pun intended!) Man! Dan krijg je dus de echte Lucy te zien! "Lucy Pussy" (zegt ze zelf!) Man! Wat houdt die vrouw van sex! Wat was dat een feest in bed!

Recensie volgt nog...
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lucy-is-back-3.html
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nadat een andere geplande afspraak in het water viel... snel m'n adresboekje erbij gehaald. Oh, ja! Lucy! Die staat al lang met m'n 'wenslijstje'! Zo gezegd zo gedaan. Afspraak gemaakt... maar ze kan alleen 's avonds. Om 20:00 uur sta ik zoals afgesproken in Izegem aan haar deur... maar geen lucy! Kan je me oppikken van het station in Izegem om 20:30? Ok! Als ze van de trein stapt... Waw! Wat een leuke meid! Echt wel eentje waar je naar omkijkt op straat! En die ga ik dus straks neuken! Geweldig!

Eenmaal aangekomen... eerst samen douchen. Nu, die douchecabine was echt niet groot! Was dus al bijna een body-to-body! Haha! Dan snel het bed op. Laat de pret beginnen! Ze wil haar bh opnieuw aandoen. Neen! Laat maar! Lucy heeft dus idd 'siliconen ballon tieten', beetje jammer... maar wat heeft die meid verder mooie ranke slanke rondingen! Die billen! En die platte buik! Waw! M'n handen, lippen, tong... zijn overal! En... wat vind zij het lekker als je haar hals kust! Al snel ga ik voor die uitnodigende borsten. 'Yes! Kiss my nipples'! Dan ga ik met kleine kusjes omlaag naar die strakke buik. Deze vrouw werkt uit. Dat is duidelijk! Dan zij op haar buik... ik kus en lik en streel. Dan kus ik haar schouders... en ze doet haar haar opzij... zodat ik ook haar hals kan kussen! Geweldig!

Nu ga ik voor die strakke billen... Grrrrrrrr! Snel doe ik haar slipje uit. Ik kus en lik en bijt die strakke billen. Dan zij opnieuw op haar rug... en ik kus opnieuw haar hals... en daal dan (weer) af naar die fraaie borsten! Grrrrrrr! Wat sta ik hard! Mijn pik pulst van genot! Dus... zij duwt me op m'n zij... en gaat voor die pik. Enthousiast begint ze te likken en zuigen. (pzc) Man! Zo lekker! Die vrouw houdt van harde pikken! Dan gaat ze ook voor m'n ballen. Wacht! Ik neem m'n cockring erbij! Eén-voor-één neemt ze m'n ballen in haar mond. Mmmmh! Wat is dat lekker! Wat sta ik hard!

Now I want to fuck you! 'Oh! Really?' Haha! Ze pijpt me nog even opnieuw super strak en dan brengt ze met haar mond (voor de eerste keer) het condoom aan. Een proces dat ze die avond nog enkele keren zal herhalen. Voorzichtig glij ik naar binnen. En al snel zitten we in een stevig ritme. Mmmmmh! Wat een lekker strak kutje! Oh! Feels so good! Al snel voer ik het tempo op... en zij volgt. Dan sluit ik haar benen... terwijl ik in haar ben... en begin haar diep te neuken. Met m'n buik tegen haar lichaam... begin ik haar met cirkelbewegingen te neuken... terwijl ik haar zachtjes streel. Die blik in haar ogen! Waw! En dan opnieuw diep in-en-uit. 'So good'!

Dan, terwijl ik diep in haar ben... ga ik voor haar (mooie!) voetjes. Maar... ze begint vrijwel meteen te spartelen! Oh! No! That tickles'! Neen? Werkelijk? Dus niet jou tenen likken? No! Sorry! Dit doet me meteen denken aan Lilly! Haha! Nu, niet getreurd. Concentreer ik me meteen weer op dat lekkere strakke kutje. En... daar is ze een stuk enthousiaster! Haha! Man! Wat wordt die vrouw graag (stevig!) geneukt! Leuk dat ik toch weer een vrouw gevonden heb die wél mee kan! Hartstochtelijke sex... diep en hard en dan weer traag... met kussen, likken, strelen... en dan weer stevig neuken! Love it! Zij wordt bij tijden ook erg vocaal! Waw! She likes it!

Dan nemen we plaats op de sofa (elke DVP zou er eentje moeten hebben!) en zij komt boven op me zitten. We beginnen ritmisch te bewegen terwijl ik haar kus. M'n handen zijn overal! Man! Wat is dit toch een slanke vrouw! En die rondingen! Dan begint ze me steviger te neuken. Ik grijp haar bij haar heupen... en trek haar dieper. Dan grijp ik haar borsten... en knijp in haar tepels... nét hard genoeg. Ze wordt vocaal! Vooruit! Neuk harder! Dieper! We neuken nu aan een waanzinnig tempo! En die blik in haar ogen! Man! Wat een feest!

'Now I want doggy'! Ok! Wait! We'll do like this! Hou je vast en sla je benen om me heen...Geweldig! Wat je allemaal kan met zo'n lichte vrouw! Dus... terwijl ik nog diep in haar ben... sta ik op en loop naar het bed. 'Oh'! Voorzichtig plaats ik haar neer... en begin haar meteen stevig te neuken! Maar... wacht! Jij wilde toch doggy? Meteen draait ze om... en gretig presenteert ze haar kutje... En voor we het weten zitten we alweer in een stevig ritme! Oh! Man! Geweldig om haar zo te nemen! Ok, nu hier... en ik sta recht naast het bed. Oh! Zo kan ik natuurlijk veel harder stoten! Grrrrrrr! And she loves it! 'Oh! Yes! Like that' Oh! Wat wordt ze vocaal! Grijp nu m'n ballen! En ik stoot nog harder! Grrrrrrr! Steek nu je armen naar achter. Grijp m'n polsen! En... ik trek haar omhoog terwijl ik nog diep in haar ben. Ik trek haar stevig naar me toe... terwijl ik haar hard neuk. 'Oh Yes! I like'! Heeft nog niemand dat met jou gedaan? Werkelijk? Man! Ik leef me uit! Wat een feest! Dan steek ik m'n armen onder haar oksels... en grijp haar borsten... terwijl ik diep stoot! Man! Hier ontbreekt alleen nog een spiegel! Grrrrrrr! Wat staan we beiden geil!

En... ken je deze? Prone bone. Vanuit doggy duw ik haar op haar buik op bed... terwijl ik diep in haar ben... en begin haar stevig te neuken. 'Oh! I've never done like that'! Werkelijk? Ritmisch neuk ik haar diep... terwijl ik haar hals en schouders kus en (zachtjes) bijt. Zij wordt nu echt geil... Dan neem ik haar voeten en masseer haar voetzolen op het ritme van m'n stoten. Voel je dat in je pussy... als ik zo je voeten masseer? 'I feel everything in my pussy'! Haha! Dan sla ik met beide handen op haar billen terwijl ik diep stoot. Met haar handen grijpt ze in de lakens. Ik raak duidelijk de juiste plekjes! Haha! Heerlijk een vrouw zo te zien genieten! En... dan ga ik harder en dieper... en nog sneller... terwijl ik hard haar billen spank! Man! Wat wordt ze vocaal! Geweldig wat die vrouw allemaal aankan! Ik leef me uit!

Even rusten. Mag ik wat water?

Terug op bed... en opnieuw brengt ze met haar mond het condoom aan... nadat ze me eerst weer stevig gepijpt heeft... Die vrouw houdt van harde pikken! Haha!

Eerst terug even missio. En we neuken stevig. Maar dan draai ik haar op haar zij en neem haar in schaar positie. 'Oh! So deep'! Ritmisch begin ik haar te neuken... terwijl ik gelijk haar rug streel én borsten grijp! Geweldige positie met beide handen vrij... waar je zowat alles kan doen om haar te stimuleren! En of het werkt! Al snel word ze weer vocaal! Dit is het moment! Gebruik makend van de 'bounce' van het matras... begin ik sneller en sneller te stoten. Tsjak! Tsjak! Tsjak! Tsjak! Tsjak! Ik geef alles wat ik heb. Zij gilt het uit! Man! Geweldig!

Ok, nu moet jij komen! Geef mij je zaad! Oh! Dirty talk! Lekker! Ik neem haar opnieuw missio... sluit haar benen en penetreer haar diep! Man! Die blik in haar ogen! Priceless! 'Yes! Come for me'! En ze begint meteen m'n tepels opnieuw te stimuleren! Oh! Man! Zo lekker! Ik geef alles wat ik heb! Ja! Ik ga komen! Oh! Oh! Oh! Oooooooh! Man! Vanuit m'n tenen kom ik schokkend klaar! Ze dacht waarachtig even dat ik erin ging blijven! Haha!

We hebben nog even... en we praten wat na terwijl ik haar zachtjes streel. Wat is ze toch een mooie vrouw! En wat straalt ze na lekkere sex! Haha! 'You know... you surprised me'! Nu... met de juiste partner! Vuurwerk! Haha! Lucy... voor mannen die weten wat ze willen. Lijkt wel een reclame slogan!

Thank you again Lucy for this wonderful evening!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan