Algemeen Madagaskar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Terug in Tana nog 2 dagen in hetzelfde hotel verbleven, waarvan 1 in het gezelschap van eerder genoemde Kimmy. Echt een hele leuke meid. Petanque gespeeld. Niet meer uit gegaan. Daarna door Nigeriaanse reus naar vliegveld gebracht.

Ik ben in het totaal 25 dagen in Madagaskar geweest. Daarvan heb ik 5 of 6 dagen zonder vrouwelijk gezelschap moeten stellen. Geheel vrijwillig overigens.
Die meiden waren beschikbaar, maar niet echt professioneel. Ze waren ook een stuk ouder dan de bardames die vaak erg jong zijn. Al deze ontmoetingen waren leuk en lekker. Ik had sterk idee dat de dames het nuttige met het aangename combineerden. Ik betaalde ze tussen 40 en 60.000 Ariarty (Tientje), Dat lijkt op uitbuiting, maar een tientje is niet zo beroerd in een land waar het minimumloon 40 euro is. Ik heb in het totaal ruim 2000 euro uitgegeven voor die 25 dagen, waarbij 5 dagen hotel in Tana gratis waren. Naar verhouding behoorlijk veel uitgegeven aan accommodatie en eten. Dat is een beetje paradoxaal, Thailand en Bali bv. zijn lang niet zo arm als Madagaskar, maar je kan daar goedkoper lokaal eten en reizen. In Mada kan dat nauwelijks. Veiligheid (inclusief voedsel veiligheid) kost geld.

Ik zou Madagaskar niet direct aanraden als wandelbestemming. Ik heb daar een prima tijd gehad, maar was vrijwel de hele tijd op remote control door derden. Van het vliegveld gehaald. Rechtstreeks naar hotel. Daar genoten van in house entertainment, Ticket en hotelreservering Nosy Bay door Franse vriend geregeld, enz, enz.
Dat is niet echt mijn gewoonte, maar deze keer liet ik mij dat gewillig aanleunen.

Ik heb alleen Tana en Nosy Be bezocht. Madagaskar is een gigantisch groot eiland. De wegen zijn slecht en onveilig. Ze hebben er cyclonen, sprinkhanen plagen, droogte, corrupte en incompetente politici, nare ziektes en ga zo maar door. Mensen leven op 2 dollar per dag. Geen paradijs. Toch ga ik misschien nog wel eens terug. Madagaskar is misschien wel de "Last Frontier". De laatste plek waar nog avontuur mogelijk is. Romantische onzin natuurlijk, maar toch...
 
tripje Antananarivo,Nosy Be,Diego Suarez

Antanannarivo 2 plaatsen bezocht Taxi Be en Manson ,persoonlijk vond ik Manson beter alleen beetje krap soms, veel meer vrouwen dan mannen dus keuze genoeg.
hotels Solo en Le Relais Normand beide oké voor afrikaanse hotels.

Nosy Be
2 voornamelijke plaatsen zijn in de buurt van Taxi Be(Taxi Be zelf zijn ze aan het verbouwen)en op zondag Tati Chris,ook hier veel meer vrouwen dan mannen.
hotel villa mia ,prima hotel en rechtstreeks boeken is het maar 25€ per nacht.

Diego Suarez
2 voornaamste plaatsen vroeg op de avond La Vahinee vanaf 10 u Taxi Be, Taxi Be ook veel meer vrouwen dan mannen maar hou je rekening in het oog;).
hotels De La Baie(slecht en te ver van actie)en Lotus simpel maar oké

met vrouwen heb ik minder geluk gehad en op 1 na hadden ze allemaal een kind, persoonlijk vond ik de meeste vrouwen iets minder knap omdat ze een speciaal uiterlijk hebben (mix van indisch en zuid amerikaans)ook zijn ze dikwijls redelijk behaard (benen, armen, oksels en soms de poes ook nog),ik zal niet zeggen dat ik geen knappe heb gezien, deze zijn er zeker wel;) maar zie je niet zoveel met het uitgaan deze zie je meer overdag, ik val persoonlijk op echte zwarte en dit zie je minder hier.
ik heb wel een geweldige trio gedaan ze werkte goed mee en mocht zoveel wisselen van vrouw als ik wilde zonder condoom te wisselen(y)ook een blowjob in een steegje vond ik wel spannend, ik heb de vrouwen 80000(18€) gegeven en voor de blowjob 40000(9€) niemand klaagde dus zal dit wel iets teveel zijn vermoed ik:).

eten en drinken is er goedkoop en redelijk goed(franse keuken vooral, beste frieten die ik in Afrika gegeten heb),bijvoorbeeld in Nosy Be steak friet met pepersaus en 65cl bier 6€ ,uitgaan 1€/1,5€ voor een 65cl biertje 1€ voor een cola,1 avond uitgegaan met de 2 vrouwen van mijn trio(cocktails)goed geamuseerd en was 20€kwijt ,Thailand is het eten zeker goedkoper maar met uitgaan en vrouwen kom ik met 20€ niet ver:p.

weer
Antananarivo goed overdag maar nachts een trui, als je naar Manson gaat moet je zeker zien dat de trui uitkan🥵🥵.
Diego Suarez goed doenbaar enkel winderig en daarom populair voor kitesurfen.
Nosy Be hier was het vochtigste klimaat dat ik ooit heb meegemaakt, echt niet normaal iedereen zweete zich te pletter met het uitgaan, ik weet niet of dit juist in April zo is of het hele jaar.

Veiligheid hier ga ik mijn persoonlijk ervaring op geven, ik ging er van uit dat dit het onveiligste en corrupte land ging zijn waar ik ooit geweest zou zijn volgens de info hier en van een andere forum maar heb mij echt zelden onveilig gevoeld, hier enkel voorbeelden waarvan ik op het andere forum gelezen heb waar dat je altijd problemen hebt.
Luchthaven modern ,niemand die maar iets vroeg van geld,Engelstalig,en vlotste luchthaven van Afrika in 20min was ik buiten.
Taxi luchthaven 16€ vaste prijs Engelstalig,in andere landen beginnen ze altijd met het belachelijke bedrag van 100$en moet liggen onderhandelen.
Transport altijd redelijk van prijs, gaan vrij snel akkoord als je afbied en zeker 50 keer tegengehouden geweest op controle punt door politie ,nooit heeft er een agent geld gevraagd.
Snacht rondgewandeld in Nosy Be en Diego Suarez geen probleem,Antananarivo is iets anders dit ziet er onveilig uit snachts,maar overdag geen enkel probleem.
Regelmatig brommer gehuurd en alleen rondgereden in de brousse ,regelmatig controle punten door politie en nergens geen probleem.

Persoonlijke mening over Madagaskar,het is echt wel een tof land en ideaal om met brommer rond te trekken, je krijgt dikwijls een lach op straat van vrouwen(ook minderjarige dus oppassen) dus echt niet moeilijk om vrouwen te versieren(als je degelijk Frans spreek en dit was mijn probleem een beetje ,mijn Frans was ondermaats),vrouwen vinden het absoluut geen probleem om trio of zelfs met veel meer vrouwen te doen, ik heb wel enkel de noordkant gedaan van Madagaskar dus mij ervaringen zijn beperkt tot 1 regio en zou nog wel eens terug willen en andere regio's verkennen maar niet meer alleen denk ik.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan