Recensie Mia, Haus 7a, Rheine 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
13/05/24
0
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://haus7a.de/Aktuell/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
erbij mijn recensie over de Oostenrijkse Mia:

Mia ziet er redelijk gelijkend als op de foto's uit. Afgaande op de foto's had ik gedacht dat ze meer de uitstraling van een 'topmodel' of 'girl next door' zou hebben, dat was echter niet zo. Haar borsten zijn fake. Volgens mij zijn ze mooi gemaakt, echter iets te ferm naar mijn smaak.

Ik was de eerste klant van de dag. De date begon met de financiele afhandeling. Ik had de theke bij het maken van de afspraak gezegd dat ik 45 minuten of een uur wilde boeken. Ze had voor de zekerheid een uur opgeschreven en ter plekke konden we de definitieve tijd afspreken. Ik koos voor 45 minuten, Mia ging het geld weg brengen en kwam meteen terug met de opmerking dat ik voor een uur geboekt had, waar ze volgens mij geirriteerd over was, zelfs nadag ik had uitgelegd wat ik met de theke had afgesproken. Helaas was dit haar instelling voor de rest van de date.

Na het douchen moest ik op bed liggen en kwam ze bij mij voor de eerste pijp beurt. Was ok, niet heel bijzonder. Toen ik daarbij haar poesje willen vingeren, werd mijn hand weg geslagen omdat ik het niet goed genoeg deed voor haar. Ook aan haar borsten mocht ik niet zitten, dat vond ze te gevoelig.

Daarna maar over naar stelling 1. Ze probeerde op me te zitten, maar ze zei dat ik te groot voor haar was. Daardoor ging het met veel gezucht en gesteun en met pijn vertrokken gezichten van haar. Ik had totaal niet het gevoel dat zij plezier had van de daad. Gelukkig voor haar was ik al redelijk snel klaar de eerste keer en kon ze weer even rusten.

Daarna een rugmassage om te ontspannen. Nou ja, ontspannen lukte totaal niet, de sfeer zat er bij mij al een tijd niet meer in.

Vervolgens ronde 2: ze maakte mijn vriend wakker en in standje 69 maakte ze hem gevechtsklaar. Een strak kutje heeft ze wel.

Ronde 2 in doggy begonnen, ook hierbij moest ik zeer voorzichtig zijn. Daarna in missio maar snel afgemaakt.

Mia is voor mij niet een goede match: ze komt niet op mij over als een lieve meid en was erg geïrriteerd en ze deed geen moeite om de date niet plichtmatig te laten voelen.

Voor mij dus totaal geen herhalingsgevaar! Hopelijk komt Samantha ooit weer terug in Rheine of Nordhorn, dat is meer mijn type.
 
Terug
Bovenaan Onderaan