Recensie Silvia (Deventer) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sert_g

Newbie
5
08/01/23
2
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
https://www.kinky.nl/advertenties/2917290-silvia
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond deze mooie dame bezocht. Was al een paar dagen opzoek naar iets fijns hier in Overijssel maar kwam niet iets tegen waar ik meteen van dacht van ja dat wordt hem, tot ik de advertentie van Silvia tegen kwam. Ondanks dat er alleen maar een WHEM te vinden was, toch de gok genomen nadat het contact via Whatsapp goed ging en ik ook al snel een duidelijke locatie toegestuurd kreeg. Dus in de auto gestapt en naar Deventer gereden. Het adres dat ze met de locatie gestuurd had was ook de plek waar ze ontving. Bij binnenkomst hoorde ik nog wel gedoe vanuit de keuken en minstens één stem meer dan ik verwacht had, maar ze nam me al snel mee naar haar kamer en na de financiële plichtpleging kon het feest beginnen.

Bij het uitkleden viel me het op daar haar borsten groter leken dan ik gezien had op de foto's en naderhand bleek dat ook wel te kloppen. Ze heeft ze goed laten vergroten maar niet buiten proporties en het litteken is ook lastig te vinden. Verder was ze niet de allermooiste dvp die ik bezocht heb maar wel één van de lekkerste! Ze pijpt goed en als ze zelf lekker gelikt wordt ook met volle overgave. Ze wordt graag gebeft en kwam daarop ook klaar, ze was verbaasd dat ik haar zo goed kon verwennen dat ze zelfs de slappe lach kreeg na het orgasme. Ook bleken we beide een zelfde gevoelig plekje te hebben op ons lichaam, die we bij elkaar vaak likten en zoenden, toen ik klaar kwam zat ze daar ook heerlijk met haar tong te likken.

Ze praat een beetje Engels en verder alleen Spaans, hierdoor lijkt ze geen prater maar dat is ze wel. Ze is fijn in omgang, lekker om te zien en goed in bed... vooral als je haar ook verwent! Er is zeker kans op herhaling van mijn kant uit!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan