Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hotel Gulpenerland ben ik wel eens gebleven. Goed te doen met taxi. Ook erg mooie kamer, goedkoper dan die Bilderberg en met nachtportier. Er zijn ook nog wel een paar goedkopere opties, maar soms kun je daar niet laat naar binnen en ik weet niet hoe goed die zijn.
 
Hotel Gulpenerland ben ik wel eens gebleven. Goed te doen met taxi. Ook erg mooie kamer, goedkoper dan die Bilderberg en met nachtportier. Er zijn ook nog wel een paar goedkopere opties, maar soms kun je daar niet laat naar binnen en ik weet niet hoe goed die zijn.

Dat zal voor een volgende keer zijn, helaas geen beschikbaarheid voor de dagen dat ik volgende week wil gaan.
Bedankt voor de tip!
Hotel Kasteel Bloemendal/Vaals ook heel mooi en soms kom je daar wel een dame uit SS tegen (...)

Die houd ik ook in gedachten voor een volgende keer. Bedankt voor de tip!
 
Vandaag voor het eerst sinds ruim een half jaar weer in de SS geweest aftrap van het zomerseizoen.
Het was rond 11:15 al druk op de parking de 2e parkeerplaats begon al langzaam vol te lopen.
Het was ook spits aan de theke een hele roedel dames vnl. ook die net waren binnen gekomen, en daarna nog een lading heren die een paar minuten voor het happy hour was afgelopen binnen kwamen.

Daarna begonnen met mijn rondje geen gekke nieuwe dingen ontbijt was standaard zoals het al een hele tijd is.
Misschien een idee om de tosti's a la carte te laten serveren om te voorkomen dat er altijd een deel koude blijven liggen maar goed als dat het ergste is.
Eenmaal tegen 11:45 in de tuin gaan kijken hier was wel het grootste minpunt van de dag.
Er waren hier flinke werkzaamheden het zwembad was gesloten en alles er omheen volledig afgezet,
Ze hebben een halve dag in het zwembad werkzaamheden uitgevoerd en het was ook nog maar voor 60% gevuld.
De buitenbar was nog geheel gesloten wel is er een dame een paar uur in de weer geweest met deze schoon te maken.
Er werd gedurende de gehele dag flink gewerkt aan de heg en tuin met een graafmachine en ander luidruchtig materiaal.

Ik begreep vervolgens dat ze eindelijk de vergunning rond hadden om van het naastgelegen perceel de tuin erbij te betrekken.
Extra kamers of tuinhuisjes te gaan installeren en eventueel nog een parking voor dames ofzo.
In principe zou dat wel mooi zijn maar ik denk dan wel dat de timing uiterst ongelukkig is.
Het is eindelijk eens een lekkere periode en dan deze werkzaamheden allemaal doen wat aan de sfeer af.
Lambert was druk bezig een nieuwe bbq te installeren op het terras maar er was vandaag dan ook nog geen bbq avondeten.
Het lijkt mij slimmer al die werkzaamheden lekker op een maandag of dinsdag te doen ipv. op deze hele drukke vrijdag maar goed.

Verder was het tot 13:30 erg rustig met dames ze lieten zich amper in de tuin zien en ook in de bar was het nog niet erg druk.
Een deel daarvan zal te maken hebben met heren die lange tijd met bepaalde dames op de kamer hangen in de late ochtend/vroege middag.
Later op de dag werd het alsnog een mooie line up met een divers aanbod dames voor ieder wat wil aantal optick fucks bleef echter de hele dag beneden de 10.

Al met al een redelijk geslaagde dag uiteindelijk mede dankzij Holly.
Ik had eerst met een mooie donkere dame uit Kaapverdië afgesproken volgens mij had ik haar al een jaar of 2 geleden eens gehad.
Ik zei rond 17:00 eerst vroeg ze 70 euro voor een half uur ik heb haar meteen gezegd dat ik bij 60 euro voor een half uur bleef principe kwestie.
En 20 minuten daarna kwam ze bij me om af te zeggen omdat ze een klant voor 2 uur had.
Dat kan maar of ik haar de volgende keer nog eens vraag denk het niet.
Och ja het startsein voor de zomer is weer gegeven dus nu weer even flink opschalen met de bezoekjes aan saunaclubs en minder privé.
 
Ik begreep vervolgens dat ze eindelijk de vergunning rond hadden om van het naastgelegen perceel de tuin erbij te betrekken.
Extra kamers of tuinhuisjes te gaan installeren en eventueel nog een parking voor dames ofzo.
Ik stem voor een buiten sauna!

Maar goed dat je het zegt, ik zat aan zondag te denken omdat dat nog een mooie dag is maar als aan het zwembad liggen niet kan dan toch wat later in de week.
 
Ik kan jullie gerust stellen. Het zwembad is weer vol, ik heb er net een tijd in de zon gelegen. Later vanmiddag zal ik ook nog wel wat baantjes gaan trekken. Er zijn geen bouwvakkers, maar dat kan door de week anders zijn, want ze zijn inderdaad begonnen met de nieuwe aanbouw. De vergunning is verleend.
De dames stromen binnen. Gisteren 56 dus wat dat betreft wordt het vandaag weer keuzestress.
Om de dag helemaal perfect te maken is vanavond ook de eerste BBQ van het seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan