Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
als gij zegt dat er 50+ en zelfs 60+ dan moet ge zeggen bij wie hij terecht kan ? Ik ken er geen . In de privé maar skw ?
Ik gok er een paar.
Daisy de Nederlandse.
Marylin uit Villa Tinto met haar elektrische fiets.
Angelique uit de Verversrui.
Die Cubaanse naast de Sexshop.
Dat zijn wat oudjes. Maar aan te raden ?
Ik zou voor wat jongers gaan
 
Dat begrijp ik, was ook niet zozeer op zoek naar een rooster. Meer een vingerwijzing, denk ik. Op goed geluk dan maar!
Dat is beste ook op goed geluk gaan . Je moet dat bekijken als een verassing. Wie je op je pad tegen komt. Dan pas kan je een beslissing nemen voor jezelf.
 
Laatst bewerkt:
Ik gok er een paar.
Daisy de Nederlandse.
Marylin uit Villa Tinto met haar elektrische fiets.
Angelique uit de Verversrui.
Die Cubaanse naast de Sexshop.
Dat zijn wat oudjes. Maar aan te raden ?
Ik zou voor wat jongers gaan
Naar zoiets was ik op zoek, heel fijn. Wellicht geeft dit wat aanknopingspunten.

Ik heb zéér weinig behoefte aan wat jongers, maar evengoed bedankt.
 
Dank voor de reacties beiden, ik stel het op prijs. Gebruikelijkerwijs is de spoeling in dat leeftijdsegment best wel dun.
Aangezien ik van redelijk ver kom, kunnen jullie aangeven op welk moment van de dag dan wel week dergelijke dames er zitten?
Op een zondagnamiddag zijn er wel meerdere dames van die leeftijdsklasse aanwezig, veel van die dames doen ook veel moeite om je naar binnen te lokken.
De een ziet er wel nog altijd beter uit dan de ander maar over smaak en keuze kan ik in jouw plaats niet oordelen.
 
Hoi hoi

Vraagje
Zijn er in Antwerpen ook dames overdag die doen tongzoenen
En waarbij je alles mag doen en aankomen
Cindy, Schippersstraat 29/2
Alexa Schippersstraat 19
Cataleya, Schippersstraat 10/1
Ambra, Schippersstraat 12/1
Anaïs, Schippersstraat 38/4
Anna, Schippersstraat 22/1
 
Laatst bewerkt:
's avonds zit hier al een tijdje een jonge blonde dame, iemand die hier al is bijgeweest? Ze zit in Verversrui 20 1e raam naast ingang straatkant (zie pijl in foto). Ze draagt gewoonlijk witte bikini.
 

Bijlagen

  • Antwerpen_Verversrui_20.jpg
    Antwerpen_Verversrui_20.jpg
    84,2 KB · Weergaven: 39
Terug
Bovenaan Onderaan