Recensie Tess, Hasselt 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb wel al een trio gedaan, ben zelf bi en hij neukt je als je wil
Hoe is Bram? Strapon bij Tess ken ik al.... maar moet ook heerlijk zijn om 2 pikken in Tess te zien verdwijnen. 😛

Vorige zaterdag nog eens bij Tess geweest. Ze ontving die dag niet "officieel", maar als je al enkele malen met haar afgesproken hebt, doet ze wel de moeite om samen een tijdstip te vinden om lekker te genieten. Ze is een echte hobbydame en heeft een fulltime job, maar de avonden of op zaterdag wil ze haar ook soms wel eens amuseren zoals ze zelf zegt.

Hoe was de date? Gewoon super. Ik word nog steeds zo ongelooflijk geil van haar heerlijke lichaam en de date is alsof je een GFE en PSE samen hebt. Kinky geile sex met een vriendin.
Ze heeft graag dat je tijdens een date aangeeft wat je lekker vindt. Ze doet er alles aan om jou zo lekker mogelijk te laten genieten. Facesitting vind ik nog altijd heerlijk. Die sapjes proeven met die geil kont boven mij, hmmm... Zijzelf is fan van uitgebreid beffen, haar clitje uitgebreid bewerken zodat ze lekker klaarkomt.

Het was even geleden dat ik er nog geweest was, ondertussen hier en daar een andere dame bezocht, maar diezelfde kwaliteit als bij Tess toch niet gevonden. Tess blijft voor mij toch op 1 staan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan