Tippelzone, Duitsland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Op Love Mobil zoeken, dan vind je nog weleens wat.
 
Essen of Duisburg, dat zijn de eerste redelijke tippelzones die je gaat vinden. Allebei een uurtje rijden vanaf jou.

Arnhem is echt einde oefening, Nijmegen eigenlijk ook wel. Door het vergunningsysteem is er een soort sterfhuis constructie ontstaan. De gemeenten zeggen dat tippelen is toegestaan, maar zorgen tegelijk door restictief beleid dat er geen nieuwe dames kunnen aanlanden. Dan kunnen ze na een tijd zeggen dat de zones dicht zijn vanwege gebrek aan animo. Onzin natuurlijk, maar nieuwe dames krijgen er simpelweg geen voet aan de grond. Dat is ook een manier om van de tippelzone af te komen.
 
Laatst bewerkt:
Dan kunnen ze na een tijd zeggen dat de zones dicht zijn vanwege gebrek aan animo. Onzin natuurlijk, maar nieuwe dames krijgen er simpelweg geen voet aan de grond. Dat is ook een manier om van de tippelzone af te komen.
Klopt helemaal. Maar ze willen er allemaal vanaf in NL heb ik het idee.
In eindhoven hebben ze er ook afscheid van genomen, en blijkbaar heeft het gewerkt. Tenminste ik heb nog nooit gehoord of gezien dat er nog {illegaal} getippeld word
 
Essen of Duisburg, dat zijn de eerste redelijke tippelzones die je gaat vinden. Allebei een uurtje rijden vanaf jou.

Arnhem is echt einde oefening, Nijmegen eigenlijk ook wel. Door het vergunningsysteem is er een soort sterfhuis constructie ontstaan. De gemeenten zeggen dat tippelen is toegestaan, maar zorgen tegelijk door restictief beleid dat er geen nieuwe dames kunnen aanlanden. Dan kunnen ze na een tijd zeggen dat de zones dicht zijn vanwege gebrek aan animo. Onzin natuurlijk, maar nieuwe dames krijgen er simpelweg geen voet aan de grond. Dat is ook een manier om van de tippelzone af te komen.
Waarom tippelzone?
In Essen is ook een rosse buurt waar hele leuke DVP's te vinden zijn,
zie Essen Algemeen.

Tall
 
in Mendig en Koblenz zijn caravan plaatsen makkelijk te vinden net naast de snelweg A61

Laatst op bezoek bij Sofia geweest op autohof Mendig, tweede caravan aan de rechterkant als je terreintje op loopt. Fantastische service voor 50 euro, een geil camping gevoel op de koop toe. Dames zijn er in alle maten en soorten; Sofie is latin, spreekt beetje Duits, Engels en Spaans. Heeft ook goede recensies op Duitse websites.
Iemand anders ervaring hier?
 
Laatst op bezoek bij Sofia geweest op autohof Mendig, tweede caravan aan de rechterkant als je terreintje op loopt. Fantastische service voor 50 euro, een geil camping gevoel op de koop toe. Dames zijn er in alle maten en soorten; Sofie is latin, spreekt beetje Duits, Engels en Spaans. Heeft ook goede recensies op Duitse websites.
Iemand anders ervaring hier?
Is ver uit de richting voor mij. Misschien met de zonder eens kijken als ik op doorreis naar Italië ben. Koenxxx
 
Is er iemand nog recent geweest, zo ja werken er nog steeds dames in de straat? Ik ga volgende maand weer naar Berlijn en ben erg benieuwd over er nog wat te beleven valt op straat.
 
Iemand ervaring of er nog dames tippelen in aachen? Vroeger liepen ze rond het motorhuis en stonden campers in de doodlopende straat waar ook be burgerking of mac lag was afrit centrum geloof ik

Jaren niet meer langs gekomen.
Op google streetvieuw zie je wel nog een camper staan


 
Terug
Bovenaan Onderaan