Recensie Victoria, Relaxdreams, St Denijs Westrem (Emmanuela's Angels) 4,79 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tsja... Obama heeft het destijds ook al zo verwoord: "Facts don't matter"

'On-line' blijkt het verschil tussen feiten en meningen... helemaal te vervagen...
Ieder zijn eigen waarheid... die je dan liefst blijft doordrammen!
En we moeien ons met alles...ook als we niet betrokken partij zijn.

Ons aangesproken voelen is al voldoende.

Leve social media, leve woke, leve de meerderheid van de minderheid 😁😁😁
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Erop gewaagd naar verschillende meningen
Voor mij was ze ,een woord top en voor maar 120/h
Knap,slanker dan op foto's, haar vingeren ook anaal,pijpen in overvloed na 1ste maal klaarkomen stelde ze voor massage ging er niet op in en kwam tegen me aan liggen knuffelen en terug gereed maken voor een 2de ronde
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren een afspraak gemaakt met Victoria, want de 1ste keer was top.
De tweede keer was dus topper, wat een topper!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs toch eens de stap gewaagd. Vriendelijke dame, mag er best zijn voor haar leeftijd. Want ja, ze is wel een pakske ouder dan eind de 20, gezien de rimpels in haar gezicht. Maar los daarvan: killer body! Mooi kontje ook.

Over de service:
- minimaal tongzoenen, jammer.
- pijpen was aanvankelijk lekker, heeft wel een paar leuke technieken. Maar weinig afwisseling wat er voor zorgt dat het me rap beu was.
- lekker kutje om te beffen.
- intiem was wel lekker.
- groot punt van irritatie: constant, maar echt constant: "oh baby, mi amor, oh baby, yes baby". Ennnn mijn goesting was weg

Na de eerste ronde een massage, niet zo bijzonder maar niet slecht. Daarna terug aan het pijpen gegaan maar gezien het bovenvermelde was er maar weinig animo meer voor mij en heb ik ze maar laten stoppen. Want een tweede orgasme ging er niet meer inzitten.

Het zal bij één bezoekje blijven.
 
Onlangs toch eens de stap gewaagd. Vriendelijke dame, mag er best zijn voor haar leeftijd. Want ja, ze is wel een pakske ouder dan eind de 20, gezien de rimpels in haar gezicht. Maar los daarvan: killer body! Mooi kontje ook.

Over de service:
- minimaal tongzoenen, jammer.
- pijpen was aanvankelijk lekker, heeft wel een paar leuke technieken. Maar weinig afwisseling wat er voor zorgt dat het me rap beu was.
- lekker kutje om te beffen.
- intiem was wel lekker.
- groot punt van irritatie: constant, maar echt constant: "oh baby, mi amor, oh baby, yes baby". Ennnn mijn goesting was weg

Na de eerste ronde een massage, niet zo bijzonder maar niet slecht. Daarna terug aan het pijpen gegaan maar gezien het bovenvermelde was er maar weinig animo meer voor mij en heb ik ze maar laten stoppen. Want een tweede orgasme ging er niet meer inzitten.

Het zal bij één bezoekje blijven.
Kan Idd super goed faken ;-)
 
Bij mij deed ze zo geen grkreun fake geluid.
Had wel echt de indruk dat ze er ten volle van aan het genieten was.
Had wel de indruk toen ik haar voor het eerst zag en zij mij dat we dezelfde uitdrukking hadden op ons gezicht en we een heel goede uitdrukking gaf waarbij ik zag dat ze me wel (oprecht) mocht. Achteraf ja je wel zeggen dat dit gefake is maar we hadden echt een goede klik de hele date door. Mocht er ook echt alles mee doen wat ik naar wou en tongzoenen was a volonté om het zo te zeggen en nooit de indruk gehad dat ze tongzoenen wou mijden. Integendeel zelfs ze nam eigenlijk altijd het initiatief 🤣🤣
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nog eens een bezoekje gebracht aan de knappe victoria 😋. Vooraleerst, wat een moordgriet dat dit is is niet normaal. Ik mocht binnen gaan op de kamer en wachten tot victoria zich kwam presenteren. Toen ze binnenkwam zag ik meteen dat ze me nog herkende van de vorige keer en ik zag dat ze het op prijs stelde dat ik haar nog eens een bezoekje kwam brengen. We knuffelden elkaar eerst goed en ze kwam direct met haar mond naar me toe om te tongzoenen. Het ijs was opnieuw snel gebroken en de toon was gezet. Ze trok de kleren bijna van mijn lijf en zei dat ze gek op me was met haar glinsterende oogjes. Ik vind ze nog knapper dan de laatste keer ik haar heb bezocht, er zijn erbij die zeggen dat ze een ingevallen aangezicht heeft gekregen maar vind dat dit echt heel goed meevalt. Mocht haar ook overal strelen en betasten en ook haar bh mocht ik rap zelf uitdoen. Ze kirde van genot. Vergelijk het met een poes die ligt te spinnen van genot 🤣😂. Ook als ik aan haar borsten aan het likken en het zuigen was hoorde ik haar ademhaling serieus de hoogte ingaan. Leuk toch? Erna legden we ons allebei op bed en bleven we tongzoenen. Ze kwam closer naar me toe en bestuurde me eens uitgebreid en vertelde nog eens dat ze me beeldschoon vind. Je ogen en kleur van haar zijn prachtig zei ze. Erna ben ik afgegleden naar de onderste regio om haar te mogen verwennen en of ze het graag had ze kronkelende lanfmgs alle bochten en nam steeds mij is haar vast en mijn handen toen ze een geniet momentje had. Lekker haar sapjes mogen proeven en ze smaakten zoet 😜. Erna kwam zij in actie en gaf ze me terug een pijpsesie van jewelste. Alles werd mooi meegenomen door haar in haar mondje en de ballen ook. Ze wou denk ik dat ik in haar mondje kwam ant Ze voerde sérieux het tempo op om me te laten klaarkomen. En jawel hoorde plotseling voelde ik al mijn stampertjes naar boven vloeien en kwam ik met een serieuze lading klaar. Ze kwam overeind en ik zag in haar mondje en aan haar wang en oog dat ik een serieuze ontlasting heb gehad want ze hangde echt vol zaad. Gelukkig kon ze er om lachen en ze deed teken met haar vinger in de lucht te wijzen dat het een serieuze spetter was🤣🤣. Lekker geil om haar bezig te zien met die kwak in haar mondje en ik heb dan de keuken rolpapier genomen en hast aangezichtje opgekuist. Ze vond het heel erg leuk want we zaten samen in de slappe lach. Ze kwam nog een paar keer naar me toe om tongzoentjes te geven en ondertussen moest ik mij opnieuw aankleden want de gérante had op de deur geklopt. Het is dus opnieuw een geweldig succes geweest bij victoria en ze gaat opnieuw naar Madrid nu. Ze zei me dat ze me wou meenemen want dat ze me een leuke jongen vind en dat ik ook heel aangenaam en vriendelijk ben. Ze zei me nog dat ze in augustus normaal terugkomt en dat ze me terug verwachtte met een knipoog. Ik heb gaar nog eens goed geknuffeld en dan was het opnieuw tijd om thuis verder te dagdromen. Super leuke date opnieuw gehad met victoria nu voor de tweede keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan