Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik lees best veel aanamens en onjuiste veronderstellingen.
Als je klaarkomt in een vagina, dan blijft de vrouw de hele dag door nog wel wat sperma lekken. Het lukt niet om alles eruit te wassen. Voor veel mannen die mc willen, is het geen fris idee om het sperma van de voorganger aan je condoom te hebben.
Een vagina blijft inderdaad vaak nog wel een langere tijd was sperma lekken. Je kunt denken dat het lekkere zoete vaginale afscheiding is, maar de kans is ook aanwezig dat je het sperma van je voorganger aan het oplikken bent. Hoewel het misschien geen fris idee is, krijg je er niet echt een soa van.
Een optie is om alleen af te spreken met dames die zelf ook weinig klanten hebben. Die zijn vaak wel wat duurder. #keuzes

Daarnaast is er altijd de kans dat er een ongelukje met het condoom gebeurd, je loopt dan veel meer risico op een soa bij een nzc dvp.
De kans dat een condoom stuk gaat is heel erg klein als je een beetje zorgvuldig bent. Een goede maat en elke 15 minuten even een nieuwe. Het is geen reden om dames die bare aanbieden te mijden. Een condoom biedt uitstekende bescherming tegen soa's.
Ik denk ook als je (extra) groot geschapen bent je nog dieper in de vagina gaat en er nog meer kans is dat je sperma resten zult treffen op je eigen pik van de voorganger(s).
Het sperma zit niet samengepakt in een hoekje te wachten, maar zal door de gehele vagina aanwezig zijn. Een kleine penis beschermt niet tegen het tegenkomen van resten van je voorganger.
Ik zou nooit een dvp neuken zonder condoom , maar ik mag aannemen dat een dvp die zichzelf respecteert zich toch uitvoerig wast na een klant
Ze zullen de vulva wel wassen, maar de vagina meestal niet. Dat is ook niet gezond voor de vagina.
Door een dvp bare te neuken en in haar klaar te komen, in theorie is het voldoende om een vrouw zwanger te maken. Laat ons hopen dat alle dvp die het toestaan genoeg verstand hebben om zich hier tegen te beschermen. Spiraaltje, de pil, sterilisatie, ...
Ook in de praktijk kan het voldoende zijn om een vrouw zwanger te maken.

Er zijn veel vrouwen (en sekswerkers) die geen vorm van anticonceptie gebruiken. Het gebruik van de pil is niet meer zo populair, hoewel het wel een effectieve methode is, en niet iedereen wil een spiraal. Er zijn ook vrouwen die onbeschermde seks aanbieden zonder anticonceptie te gebruiken. Ze denken soms dat wassen bescherming biedt of hebben ideeën dat ze toch niet zwanger kunnen worden. Gebrek aan kennis of psychische problemen spelen soms ook een rol.
 
Laatst bewerkt:
Bepaalde dvp die neuken zonder doen kunnen het doen om zwanger te geraken op een natuurlijke manier en dan als alleenstaande moeder het kind opvoeden.

Van mij zal er in elk geval geen kind rondlopen, de arts/uroloog was er heel duidelijk over en zelfs tot op een botte gemene manier. Hij lachte mij een beetje uit. Hij deed dat gewoon effe om mij geen valse hoop te geven. Ik zal nooit een vrouw zwanger kunnen maken.... dus ook geen dvp. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk ik Google het eens

Naar schatting loop je bij onveilig vaginaal contact met een besmette partner minder dan 0,1 procent kans. Hier wordt wel bij aangetekend dat er risicoverhogende factoren kunnen zijn, denk bijvoorbeeld aan het hebben van een andere Soa en het stadium waarin de HIV-infectie (bij jouw partner) zich bevindt.

En een rivm rapport van 2005

Interessant dat condoom gebruikt van 82% bij prostituees als hoog wordt gezien.

Maarre als je een DVP.zc neukt heb je een risico DVP te pakken dus iets van 10% Kans dat ze aids heeft lijkt me op basis van dit rapport.....dus een Kans van een op 1000 bij een keer een DVP zc neuken....maar de mannen die het doen, doen het vaker lijkt me.....
Ja....en soms.heb je geluk....en soms niet....
 

Bijlagen

  • IMG_20240517_080010.jpg
    IMG_20240517_080010.jpg
    214 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
Ja dikke duim......DVP die adverteren met nzc zullen ook Wel daar ergens zitten......laten we reel zijn....er zijn DVP die ermee adverteren....DVP die het met vaste klanten doen.....en DVP waarbij je echt de grote uitzondering bent .....
Dan durf il Wel te stellen dat DVP die het standaard aanbieden gelijk zijn aan de junkies....of erger
 
Hoe kom je op 10% kans. Ik zie dat niet staan in het artikel. Alleen verslaafde prostituees 11%.
Percentages zeggen heel erg weinig. Ze zeggen iets over gemiddelden van een groep. Voor de liefhebbers kun je hier alles vinden: https://www.rivm.nl/soa/cijfers-en-rapportages-soa.

Als bezoeker van een DVP heb je niets te maken met gemiddelden, maar met het risico van die individuele dame. De kans op besmetting kan dan plotseling wel relevant zijn, vooral bij dames die niet in staat zijn goed voor zichzelf te zorgen of uit landen komen waar de percentages anders zijn, er een stigma heerst op het hebben van hiv, en de zorg matig is.

In ieder geval is het van belang dat wandelaars zich regelmatig laten testen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan