Als ze er komende maandag maar zijn is het goedZe zijn terug sinds vorige week
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls ze er komende maandag maar zijn is het goedZe zijn terug sinds vorige week
Géén idee, nog nooit op maandag geweest, dus je zult het zelf moeten ontdekken...We horen in elk geval graag van je!Als ze er komende maandag maar zijn is het goedOf komen ze er enkel vanaf het 2de deel van de week?
Ik ben 2 keer op maandag geweest. Vorig jaar Juni en afgelopen maandag. Beide keren was Nancy aanwezig.Als ze er komende maandag maar zijn is het goedOf komen ze er enkel vanaf het 2de deel van de week?
Ik heb het ze gisteren even gevraagd voor je. Ze bevestigden dat ze er maandag zullen zijn.Als ze er komende maandag maar zijn is het goedOf komen ze er enkel vanaf het 2de deel van de week?
Hèhè, je komt maar eens een pint drinken op mijn kostenIk heb het ze gisteren even gevraagd voor je. Ze bevestigden dat ze er maandag zullen zijn.
Ze hebben mij nu wel 10% commissie beloofd, dus je zult ze wat extra moeten betalen![]()
Ze hebben nog geen vakantie gepland. Dus kom komend weekend gewoon naar Sixsens. Als ze er toch ineens niet zijn, dan zijn daar tientallen andere vrouwen om uit te kiezen. Je kunt je voorbereiden door dit topic te lezen. Vraag gewoon bij de receptie of in de bar naar Nancy en Natasha.Ik ben nog nooit in dit soort etablissement geweest, maar na het lezen van dit forum wil ik deze dames graag eens ontmoeten. Weet iemand of ze komend weekend ergens aanwezig zullen zijn?
tot 10 mei kun je nog een zaakje doen!Ik ben nog nooit in dit soort etablissement geweest, maar na het lezen van dit forum wil ik deze dames graag eens ontmoeten. Weet iemand of ze komend weekend ergens aanwezig zullen zijn?
Dan kom ik komende dinsdag. Normaal lekker rustig dan bij ss.tot 10 mei kun je nog een zaakje doen!
Mocht je voor de befaamde trio Nancy en Natascha willen komen Natascha zit de komende weken nog in Bulgarije heb ik begrepen was er gisteren ook niet. Nancy is voorlopig gewoon wel nog aanwezigDan kom ik komende dinsdag. Normaal lekker rustig dan bij ss.
Dan zijn er hierboven die verkeerde info geven. Kom niet voor het trio maar ik haal ze door mekaar. Diegeene met de minste tattoos. Dacht dat dat Natascha was. Dus weeral niet doen. DoemeMocht je voor de befaamde trio Nancy en Natascha willen komen Natascha zit de komende weken nog in Bulgarije heb ik begrepen was er gisteren ook niet. Nancy is voorlopig gewoon wel nog aanwezig
Ze gaan nergens anders heen! Enkel 6S.iemand die weet waar zij naartoe is/zijn?