Tegengehouden door receptie?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorig jaar moest ik bij hotel waar dame ontving legitimeren. Veel vervelender vroegen ze haar daarna aan de telefoon wat mijn naam was, en of ik haar naam wist. Die weten we dus nu van elkaar. Het hotelpersoneel begrijpt de dynamiek die je beschrijft heus wel 😂

En dan is toeristenbelasting in Arnhem € per persoon. Dus ook uit dat oogpunt is het aannemelijk voor hotels hiervan een sluitende administratie bij te houden. In Amsterdam is toeristenbelasting met 12,5% over de boeking één van de hoogste in Europa maar ook gemakkelijker, DVP's worden niet meer afzonderlijk aangeslagen zoals jij 🤠
 
En wat als je dat weigert te zeggen ivm privacy regels en je de receptie vraagt wat hun probleem is?
Zat daar met glas Prosecco op de bank en had geen zin in escalatie. Zij schreeuwde de hele boel al flink bij elkaar. Aan de andere kant neem ik aan dat ze volledig in hun recht staan en ongewilde gasten kunnen weigeren. Zo omschreven ze het ook; voor de veiligheid van onze gasten. En hoezo zou je de naam van je vriend/vriendin niet weten, dan weet personeel toch ook genoeg 🤔
 
Zat daar met glas Prosecco op de bank en had geen zin in escalatie. Zij schreeuwde de hele boel al flink bij elkaar. Aan de andere kant neem ik aan dat ze volledig in hun recht staan en ongewilde gasten kunnen weigeren. Zo omschreven ze het ook; voor de veiligheid van onze gasten. En hoezo zou je de naam van je vriend/vriendin niet weten, dan weet personeel toch ook genoeg 🤔
Dan geld terug eisen van je kamer en vertrekken
 
Ik denk dat Emily 0,001 procent pech heeft gehad.

Ik heb zowel in binnenland als buitenland tientallen zoniet honderden ervaringen gehad en echt: zolang je binnen de rush hours afspreekt op de kamer of samen naar binnenloopt als er een pasje voor de lift is is er niks aan de hand.

Ook veelvuldig 's middags check in en pasje op de kamer achter gelaten, niet blijven slapen en niet officieel uit checken is geen probleem.

Het wordt wat anders als je als dame meerdere mannen ontvangt of een gangbang organiseert.
 
Ik denk dat Emily 0,001 procent pech heeft gehad.
Voor het tijdstip en de situatie was het denk ik wat meer dan 0.001 procent

Ik heb zowel in binnenland als buitenland tientallen zoniet honderden ervaringen gehad en echt: zolang je binnen de rush hours afspreekt op de kamer of samen naar binnenloopt als er een pasje voor de lift is is er niks aan de hand.

Dat zal vast , maar om 23:00 als niet-gast alleen richting de kamers willen gaan , dan is een vraag van de receptie "waar gaat U naar toe" niet onverwacht - en dat was het scenario van Emily

Leerpuntje dan maar voor escorts en klanten die ze bestellen : op de latere avond je "vriendin" beneden ophalen en samen naar de lift gaan.

Ook veelvuldig 's middags check in en pasje op de kamer achter gelaten, niet blijven slapen en niet officieel uit checken is geen probleem.

Het wordt wat anders als je als dame meerdere mannen ontvangt of een gangbang organiseert.
 
Niemand houdt van problemen daarom zijn 160 hotels in Amsterdam aangesloten op dit systeem.


Zou een ervaring zoals die van Emmie ook gelogd worden als incident? Het profileren begint als je parkeerplaats oprijdt met kentekenherkenning.

Lijkt me niet - ze kon uiteindelijk gewoon doorlopen omdat haar verhaal klopte.
(ze was de gewenste bezoeker van een gast die ze kende . Of de balie nu dacht "escort" in plaats van "vriendin" /"hookup" maakt heel weinig uit. )

Zoals ook geschreven door degenen die gewerkt hebben in hotelbalies : Hotels zitten er niet als zedenmeester, maar om geen problemen te hebben.

Gasten die weglopen zonder betalen, die kamers slopen , andere gasten storen ,
DVPs die een stroom aan bezoekers (of erger : dealers, of aandacht van justitie ) trekken zullen het soort incidenten zijn om te melden en concullega's voor te waarschuwen.
 
Bedoelen ze dan niet: "prive-ontvangst" door een DVP op een hotelkamer?

Of een gast nou zijn geheime minnares ontvangt (geen betaling, dus geen probleem) of een escort (wel betaling), dat maakt voor het hotel toch geen verschil?
Het gaat erom dat ze geen prostitutie willen faciliteren. Daarom staat het in het regelement. Dit geldt zowel voor escort als ontvangst. Ze kunnen niet handhaven wat legaal en vrijwillig is en wat niet. Daar is een hotel natuurlijk ook niet voor bedoeld. Dit maakt dat wanneer je als dame ontvangt of als wandelaar een escort uitnodigt in een hotel in overtreding bent

Bij een vermoeden mag een hotel de politie inschakelen en jullie beiden de toegang ontzeggen.
 
Blijft een theoretisch verhaal, in de praktijk loopt het allemaal wel los en is er niemand van het hotel management dat hier wakker van ligt.

De enige keer dat ik bij een keten op een zwarte lijst ben gekomen was met een afterparty na een regulier swingersfeestje. Met het ontvangen van een dame echt never nooit een probleem gehad.
 
Blijft een theoretisch verhaal, in de praktijk loopt het allemaal wel los en is er niemand van het hotel management dat hier wakker van ligt.

De enige keer dat ik bij een keten op een zwarte lijst ben gekomen was met een afterparty na een regulier swingersfeestje. Met het ontvangen van een dame echt never nooit een probleem gehad.
Dat klopt ook wel. Ik heb gelukkig ook nog nooit problemen gehad, en de kans is ook niet heel groot als je je discreet gedraagt en niet enorm afwijkt van de andere hotelgasten. maar ik ga ook het lot niet tarten. Ik doe escort op hotel maar sporadisch en spreek nooit twee keer in hetzelfde hotel af. Als wandelaar mag je hooguit een volgende keer niet meer het hotel in. Als dame haal je je andere problemen op de hals in zo'n situatie.
 
Blijft een theoretisch verhaal, in de praktijk loopt het allemaal wel los en is er niemand van het hotel management dat hier wakker van ligt.

De enige keer dat ik bij een keten op een zwarte lijst ben gekomen was met een afterparty na een regulier swingersfeestje. Met het ontvangen van een dame echt never nooit een probleem gehad.
Misschien voor jou.

In het laatste jaar heb ik een hotelban opgelopen (ketenbreed) voor één jaar wegens trio 😂 En zijn minstens drie dames gevraagd om ID terwijl ik hoofdgast was.

Dat is mijn praktijk, so much for your theory 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan