Algemeen Dreamgirls Kortrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Definitief gesloten. Ik heb het gehoord van een van de meisjes die daar werkte. En inderdaad, zoals Humphrey al zei, het management was al jarenlang giftig. Geen enkel meisje bleef er werken. Ik ben meerdere keren onvriendelijk ontvangen door de baas, die totaal geen zakelijk inzicht heeft...
 
Ik ben er 2keer onvriendelijk ontvangen geweest door dame zaten daar wel goede dames nu laatste tijd ma vond et al raar met die paasaktie en week of 2weken later ging ik terug en bazin zij inplaats van vluggertje neem 30min is 20€ goedkoper nu da vond ik al raar eigenlijk en dat ze dan zij er zijn er veel ziek want laatste dagen nog maar 2dames aanwezig en omdat de zaterdag ook al gesloten was nu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan