krystofvdb
Newbie
Definitief gesloten. Ik heb het gehoord van een van de meisjes die daar werkte. En inderdaad, zoals Humphrey al zei, het management was al jarenlang giftig. Geen enkel meisje bleef er werken. Ik ben meerdere keren onvriendelijk ontvangen door de baas, die totaal geen zakelijk inzicht heeft...