“slechts” 1 kamertje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Knutje

Wandelaar
73
25/09/21
99
1
Zondag 4 september rond de klok van 10:30 uur mijn mooi gevormde blauwe bolide de parking opgereden. Het was al redelijk druk. Snel naar binnen dus. Er was een heer voor me waarbij het niet mogelijk was geld op hrt bandje te zetten. Het kassasysteem werkte niet mee, en er werd uitgebried excuses gemaakt voor het langere wachten (wat op zich wel meeviel). Collinda raadde voor het eerst m'n schoenmaat wel goed, ik rekende af en ging naar de lockers.

Eerst het terras op, een 20-tal heren en zo'n 3 dames. Weinig toppers van m'n lijstje maar ik had al een afspraak gemaakt met mijn favoriete dame uit Sixsens (wiens naam ik niet zal noemen). Ik appte haar dat ik aanwezig was en liep naar de douches. Even douchen en de trap weer op naar het terras riep ze plots m'n naam. Ze zat te eten in het hoekje van het overdekte terras. Even hoi gezegd, 3 kussen gekregen en heb gezegd dat ze lekker op d'r gemakje moest eten, en ik beneden in de bar zou wachten.

Aan de bar bezoek gekregen van Ruby (prachtige vrouw met mooi lichaam) maar iets weerhield me. Ik vrees misschien het serviceniveau omdat ze best gehaast was. Ze duwde haar billen tegen m'n jongeheer en bewoog wat op en neer….pffff maar ik zei sorry, ik zit op iemand te wachten. Vriendelijk ging ze weer verder met haar rondje rond de bar.

Mijn wachten werd beloond, mijn afspraakje kwam naar de bar, nestelde zich tegen mij aan, en bestelde een water. We kletsen wat en zoals wel vaker met haar, kon ik mijn ogen onmogelijk van haar afhouden. Ze dronk haar glas leeg en de dame aan de bar vroeg of ze nog wat nodig had. Nee zei ze, ik denk dat wij wat anders nodig hebben en we gingen naar boven. Kamer was weer top zoals altijd, voor mij is ze een blijvertje. Lief, niet opdringerig, goede seks, heerlijk pijpgenot topservice.

Ff bijkomen en merkte ondertussen dat de drukke stressvolle weken op het werk z'n sporen nalieten. Koppijn en vermoeidheid. Niet het ideale recept voor velen, spannende kamers. Ik hield me dit bezoek vooral op in de bar. Nog aangesproken door Sophie, even gekletst maar zei misschien een ander keertje. Aangesproken door Sabina (kan ook Sabrina zijn), maar hoe heet je, waar kom je vandaan, wil je mij? Vind ik iets te rap gaan. Wel een prachtvrouw, donker haar, en mooi figuur.

Cataleya (met brilletje) gespot, maar die werd vakkundig afgekamerd door verschillende heren. Die gekke, actieve jongedame (Alicia, of Alessa?) met tattoos en donkerhaar gespot maar het viel niet mee die te pakken te krijgen. Elkaar vaak misgelopen. Maar die is voor een volgende keer.

Ook een donkere dame gespot, zo nu en dan best luidruchtig. Prachtige dikke kont, goude hakjes, sieraden en blonde lange dreads, ze riep dat ze massages gaf met happy end. Wel een potentiële kandidaat voor de volgende keer. Mooie vrouw, niet te slank, mooie rondingen. Iemand een idee?

Dan maar wat biertjes gedronken aan de bar en wat geouwehoert met heren. Was erg gezellig, een Vlaamse heer was op zoek naar een goed "pijpje" ik heb wat aanraders gedeeld, maar hij viel op tengere dames zonder dikke tetten of kont. Ik hoop dat hij haar nog gevonden heeft.

Dan maar huiswaarts, de F1 app opstarten en thuis de race van Zandvoort kijken. En richting bed.

Slechts 1 kamer, maar dat was toch echt m'n eigen schuld. Ondanks dat, toch een leuke dag gehad…alweer.
 
Leuk verslag weer Knutje! De vaak opvallend aanwezige dame met de bloemtattoo over de hele zijkant van haar been is Alexia. Is overigens een gevalletje grote mond, klein hartje. Op de kamer is ze veel liever.
De wat vollere dame van kleur is Shara. Deborah en Gabriela zijn de slanke dames van kleur.
 
Laatst bewerkt:
@ Knutje, jouw intuïtie over Ruby zat inderdaad goed. Het is een mooie meid die zeker niet onvriendelijk is, maar haar kamer-skills moet ze nog grondig bijbenen.

Laat ik het er bij houden dat er na 10 minuten gestuntel op bed, uiteindelijk de overmaat aan glijmiddel het genadeschot betekende voor mijn trouwe vriend.
't zijn lappen, poepen met een slappe...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan