Recensie ?, 18 links 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pietpiraat

Wandelaar
Forumpionier
83
30/06/21
36
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag de blonde dame op 18 links bezocht (weet haar naam niet meer).

Lekker lijf leuk bekkie, afgesproken 30 min en PZC.

Na het wassen van de jongeheer nam ze hem al in de mond voor we het bed bereikte , langzaam naar het bed toe gewerkt waar ze door ging. Ze pijpt goed en wisselt leuk af. Na 10 minuten wilde ze dat ik haar likte wat ik deed (69). Ik kreeg niet echt de vibe waar ik op hoopte (kan ook aan mij gelegen hebben).

Geswitched naar missio na een paar minuten stoten vroeg ze harder te neuken en kwam er een handje tussen, dit droeg me niet bij aan mijn vibe. Overgegaan naar doggy ook daar lichtjes het handje.

Uiteindelijk gevraagd of ze me klaar wilde pijpen en trekken. Na grofweg 10 min pijpen heb ik de hand aan mezelf gelegd.

Daarna nog een leuke babbel gemaakt en gevraagd of haar collega (donker haar latex outfit een andere keer in was voor trio, antwoord was ja). Ze is enorm aardig en doet haar best, maar de vibe van mijn kant kwam niet op gang.

Herhalingsgevaar ik weet het niet, misschien nog een andere keer proberen…
Nu eerst een sateetje uit de pan en dan nog een keer naar het plein kijken of bij een andere dame wel wat vibes krijg of het aan mij lag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan