Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gek haha Wellicht hebben we elkaar toch al eens gezien in de buurtsuper. Ik doe gewoon mijn eigen boodschappen met de fiets nog wel 😂

On topic:

Grappigste vind ik dat er ook nog steeds genoeg sekswerkers zijn die onder de 200 euro zitten.  Hele topic draait dus om sekswerkers in het vizier die een prijsstijging hebben doorgevoerd, die men graag wilt tussen de lakens en waarbij men niet snel genoeg heeft gereageerd voor de prijsstijging of dat die dame nu niet meer mogelijk is door de prijsstijging.

Vraag en aanbod.

Genoeg vraag naar verschillende prijscategorieën en voldoende aanbod in verschillende prijscategorieën.

Moet je voorstellen dat je als sekswerker dit ook in de gaten houdt. Op een gegeven moment zie je zelf ook in, dat je meer of minder moet gaan rekenen aan de hand van andere sekswerkers op kinky en seksjobs.

Als een sekswerker privé ontvangst 250 rekent, niet zoent, koude seks aflevert en  geen belasting afdraagt, ga je als Nina en Tina ook meer rekenen als je prima service geeft. En de Nederlandse Janneke die netjes belasting betaalt blijft niet achter, want ze beseft Nederlandse dames zijn  schaars. Alsook dat Nina en Tina geen belasting afdragen. Ja dag, denkt Janneke ik ga ook wat omhoog met mijn prijs,  ik betaal wel belasting en ik praat wat af met de heren, luister goed naar de wensen.

Kortom: Eva had nooit de appel moeten eten dan waren de dames niet bewust van goed en kwaad en Aletta Jacobs had nooit moeten leren lezen en schrijven 😜😂 Was er nu alleen een forum voor en door mannen. En was prostitutie gratis.

😂😂🤭

268 Woorden

Terug
Bovenaan Onderaan