2026 Verjaardagsfeestjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marco

Forumfiel
14.400
03/10/21
26.564
117
Binnenkort is het weer zover… M'n verjaardag!
Nu, toegegeven… met de jaren kreeg dat -jaarlijks weerkerend fenomeen- wel wat minder aandacht! Een glaasje… een stukje taart…

Tot ik natuurlijk vorig jaar op het idee kwam om een aantal lekkere… leuke… geile verjaardagsfeestjes te organiseren! Mezelf een keertje lekker verwennen! Champagne en mooie vrouwen!

Nou, man! Dat was dus zo'n succes! Vijf waanzinnig geile feestjes met een selectie van m'n toppertjes… met als 'bonus' nog die uitstap naar Den Haag! Dat gaan we dit jaar zeker nog een keertje herhalen!

En… waar we vorig jaar nog vijf feestjes gepland hadden… maker we er dit jaar meteen zeven van! Let the good times roll!

Binnenkort is het weer zover… M'n verjaardag!
Nu, toegegeven… met de jaren kreeg dat -jaarlijks weerkerend fenomeen- wel wat minder aandacht! Een glaasje… een stukje taart…

Tot ik natuurlijk vorig jaar op het idee kwam om een aantal lekkere… leuke… geile verjaardagsfeestjes te organiseren! Mezelf een keertje lekker verwennen! Champagne en mooie vrouwen!

Nou, man! Dat was dus zo'n succes! Vijf waanzinnig geile feestjes met een selectie van m'n toppertjes… met als 'bonus' nog die uitstap naar Den Haag! Dat gaan we dit jaar zeker nog een keertje herhalen!

En… waar we vorig jaar nog vijf feestjes gepland hadden… maker we er dit jaar meteen zeven van! Let the good times roll!
Veel sex plezier Marco , en geniet er van .

Heerlijk! @Marco dat doe je goed. Niet 1 dag, maar meerdere dagen. Niet zo als sommige chagereinen hier zeggen.
Zelf vier ik ook niet alleen mijn eigen verjaardagen, maar ook de verjaardagen van mij favoriete kinkygirls en meesteressen. En het mooie van Roemeense kinkygirls is dat ze ook nog een naamdag hebben. Dubbelplezier...

Komende week ga ik zelf de verjaardag van een bekende en favoriete Haagse kinky lady vieren. Gewoon omdat het kan.

Ja maar voor feestje met sex laat ik dan niet van 1 verjaardag afhangen
Jij snapt het niet. Door het hele jaar door kun je dates inplannen. Niet 1x per jaar 😆😆😆. Maar speciaal voor je verjaardag ga je extra uitpakken, een fles champagne erbij, speciale zoektocht naar een nieuwe dame. Nieuwe lokatie, vul het zelf maar in.
Je leven lijkt een monotone sleur zonder uitspattingen 😉. Een beetje zoals jouw steeds terugkerende zelfde reacties in diverse topics hier 😉.

Jij snapt het niet. Door het hele jaar door kun je dates inplannen. Niet 1x per jaar 😆😆😆. Maar speciaal voor je verjaardag ga je extra uitpakken, een fles champagne erbij, speciale zoektocht naar een nieuwe dame. Nieuwe lokatie, vul het zelf maar in.
Je leven lijkt een monotone sleur zonder uitspattingen 😉. Een beetje zoals jouw steeds terugkerende zelfde reacties in diverse topics hier 😉.
Heb ik dus ook met die -zich steeds herhalende- Johnny Walk opmerkingen: "Geeuw"!

Uiteraard vertel ik hen dat het m'n verjaardagsfeestje is... reeds bij de afspraak!
Nu... hier alvast een voorproefje van wat zoal op het menu (zou kunnen) staan... Al is deze dame op dit ogenblik niet in het land)

Laatst bewerkt door een moderator:
Taartjes?
Bij mij zijn de dames de 'snoepjes' hoor! Wat kan ik daar heerlijk van smullen!
Maar... heb natuurlijk wél champagne mee! Smaken ze nog lekkerder!
(heb die 7 flessen trouwens al klaar staan)
Je kunt ook nog een bus slagroom mee nemen Marco , en op de tepels en haar navel spuiten 🤭dan heb je een echt verjaardags taartje 🥰

Terug
Bovenaan Onderaan