Recensie 27k1 Sofie 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2428

Wandelaar
78
25/08/21
20
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Sofie geweest.......het was lang geleden, maar het was weer ouderwets goed. Een topper! Als je haar een beetje goed behandeld qua gedrag als financieel.........dan is er veel mogelijk.
 
Pijpen zonder condoom... lijkt een beetje hetzelfde verhaal als bij Kiki. Corrigeer mij als ik ernaast zit, maar Sofia pijpt niemand zonder.
Ook niet als je meer betaalt.
 
Sofia is bijna 38 jaar (dus ziet ze er kennelijk jonger uit). Zij was 25 in de tijd dat het AZ-stadion nog DSB-stadion heette.

Volgens mij was er al een draadje van haar, mag worden samengevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Sofia heeft haar haar een tijdje terug geverfd, voorheen was het geheel blond. Nu inderdaad donker met dacht ik wat blonde plukjes er nog in. Ze zit overigens op 27k1 momenteel, ook gisteren. 27k2 is aan de straatkant, 27k1, de kamer ernaast, aan de achterkant, tegen het water.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben 3 weken geleden bij Sofie geweest. Ze gaf aan dat ze zo heette en dat ze Roemeens was.

Mijn avond begon bij Erica op 5K1. Dit liep uit op de slechtste DVP-ervaring ooit en ik vertrok enkele minuten later weer zonder voltooide zaken.

In nog opgewonden staat ging ik snel op zoek naar een ander en zag Sofie staan bij raam 27K2. Ik zag haar onlangs inderdaad bij 27K1. Dus dat wisselt.

Een mooie vrouw met heerlijk volgespoten lippen. Niet superslank, maar daar hou ik ook niet van. Hoef geen ribben te voelen. Gewoon een slanke dame met rondingen.

Ze vroeg me of ik ook een massage wou, maar gaf aan dat dit niet nodig was. Ze heeft me eerst heerlijk en stevig gepijpt terwijl ze mijn ballen masseerde. Toen ze hoorde dat ik het niet meer hield vroeg ze welke positie, en ik gaf aan dat ze op me moest zitten zodat ik ook haar tieten kon likken. Dit vond ze helemaal prima. Ze bouwde het rustig op en na een poos ging ze stevig tekeer. Ik vroeg of ik het doggy mocht afmaken en dat was geen probleem. Met name haar 'dirty talk' tijdens doggy was heerlijk, waardoor ik al snel heerlijk klaarkwam.

Na afloop maakte ze mij nog even netjes schoon en maakte nog even een praatje.

Al met al een heerlijke ervaring met een heerlijke dame. Erg vriendelijk. Mogelijk deed ze ook extra's, maar daar had ik niet naar gevraagd. Enige kleine minpuntje was dat ik behoorlijk kon ruiken dat ze had gedronken.... Maar misschien had ze net een borrel gehad.

Voor € 50,- een topervaring!
 
Helaas, Sofie is ook definitief gestopt.......voor wat het waard is. Ik kreeg zojuist een berichtje van haar en ik mocht het melden op deze site. Na het voorbeeld van het stoppen van haar vriendin Christina (heel lang op P2G2T8) heeft zij de rubbers nu ook aan de wilgen gehangen.
 
Dat klopt, maar was al een keer of 3 gemeld hier de laatste weken.

Zeg nooit nooit, heb er al zoveel toch weer zien terugkeren. Daarnaast is Sofie wel een luxury lady, als het geld op is moet ik het nog zien..

Vind het ook jammer dat ze gestopt is. Hele aardige dame, met mooie stem (vind ik dan) en prima service.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt, maar was al een keer of 3 gemeld hier de laatste weken.

Zeg nooit nooit, heb er al zoveel toch weer zien terugkeren. Daarnaast is Sofie wel een luxury lady, als het geld op is moet ik het nog zien..

Vind het ook jammer dat ze gestopt is. Hele aardige dame, met mooie stem (vind ik dan) en prima service.
Okay, heb eerdere berichtgeving niet gezien hier.......laatste recensie is van januari, heb hem gemist waarschijnlijk
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan