30 minuten of een vol uur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

everdream78

Wandelaar
67
06/01/22
46
Misschien eerder een vraag aan de dames ( misschien is ze al wel eens gesteld ) .
soms heb je wat minder tijd om bij een dame langs te gaan , en meestal ga ik wel voor een uur, maar soms is een half uurtje handiger , alleen vraag ik me dan af of een dame die kortere tijd niet eerder kan zien als '' er rap vanaf willen zijn '' , of wat gieriger zijn , ( toch sex willen maar zo goedkoop mogelijk ) en dat is dan absoluut niet het signaal dat ik wil geven .
dus , word '' een half uurtje'' als negatief gezien door dames ?
 
Misschien eerder een vraag aan de dames ( misschien is ze al wel eens gesteld ) .
soms heb je wat minder tijd om bij een dame langs te gaan , en meestal ga ik wel voor een uur, maar soms is een half uurtje handiger , alleen vraag ik me dan af of een dame die kortere tijd niet eerder kan zien als '' er rap vanaf willen zijn '' , of wat gieriger zijn , ( toch sex willen maar zo goedkoop mogelijk ) en dat is dan absoluut niet het signaal dat ik wil geven .
dus , word '' een half uurtje'' als negatief gezien door dames ?
Hangt af van de context.
Als je een afwerkdame bent, zijn halve uurtjes financieel aantrekkelijker en zijn ze vaak handig om (letterlijk en) figuurlijk gaten te vullen.

Maar soms eh... als ge dan de deur opendoet en de vent staat er al met zijn broek half open klaar om u te bespringen en is net zo rap weer weg na het schenken van zijn kwakkie... da's een degoutant gevoel man. 😅
 
Hangt af van de context.
Als je een afwerkdame bent, zijn halve uurtjes financieel aantrekkelijker en zijn ze vaak handig om (letterlijk en) figuurlijk gaten te vullen.

Maar soms eh... als ge dan de deur opendoet en de vent staat er al met zijn broek half open klaar om u te bespringen en is net zo rap weer weg na het schenken van zijn kwakkie... da's een degoutant gevoel man. 😅
Sorry, dat was ik 🤣🤣
 
Ik vind een half uur net mooi als de dame in kwestie geen Engels spreekt. Ik denk dat het met voorspel er bij meestal zo'n 20-25m over doe en dan met douchen vooraf kom ik goed uit. Met een dame die wel Engels spreekt doe ik meestal wel een uur, dan zit er nog een tweede ronde in en is het niet zo awkward stil tussen de rondes door. En sowieso bij een eerste ontmoeting liever kort dan lang.
 
Er was een période waarin ik 2keer per week een half uur af sprak . Reken uit..........dat zijn 8 dates per maand. Nu haal ik veel meer voldoening om 1 date te doen per maand bij een vast iemand. En dan 2 of 3uur. 3 uur is eigenlijk ideaal. En als je dan vergelijkt is het veel goedkoper dan die 8 dates van een halfuur. Kwaliteit>kwantiteit.
Ik denk wel dat er een verschil is tussen mannen in' een relatie of singles. Als single elke keer een maand wachten lijkt me wel lang. Dus dan begrijp ik de meermaals korte dates beter.
 
Persoonlijk ga ik liever voor een uur of langer. Ik kom pas echt op dreef als er een langere tijd staat in gepland. Half uurtjes is enkel kassa voor zakkenvullers, want als je vergelijkt is 30 minuten juist duurder dan een uur.

Overigens.. een goede sekswerker weet hoe ze om moet gaan met snelle klaarkom problemen.
1 tipje voor personen met dat soort problemen: werk niet mee! Geen wipbewegingen maken en weg met die handen. Jullie kunnen namelijk nooit stoppen, wij wel...
 
Persoonlijk ga ik liever voor een uur of langer. Ik kom pas echt op dreef als er een langere tijd staat in gepland. Half uurtjes is enkel kassa voor zakkenvullers, want als je vergelijkt is 30 minuten juist duurder dan een uur.

Overigens.. een goede sekswerker weet hoe ze om moet gaan met snelle klaarkom problemen.
1 tipje voor personen met dat soort problemen: werk niet mee! Geen wipbewegingen maken en weg met die handen. Jullie kunnen namelijk nooit stoppen, wij wel...
niet meewerken is vreselijk moeilijk als een dame iets (te) prettigs doet
 
30 minuutjes waren echt de grens voor mij bij het privéhuis. "Waren" omdat ik niet meer werk. Alhoewel ik een kans had om meer extra's te verdienen met meerdere klanten van 30 mins, vond ik meerdere korte afspraken achter elkaar nog vermoeiender dan één lange afspraak. Vergelijk eens: 6 x 30 mins of 1 x 3 uur? Liever het laatste, dank je. Het is wel geestelijk vermoeiend met 6 klanten i.t.t. 1 klant. Ik had niet kunnen inbeelden hoe sommige privéhuis en raamdames vluggertjes van 15 - 20 mins aanbieden. Dat is net genoeg tijd voor het aan- en uitkleden en opfrissen.

Daarentegen begrijp ik ook heel goed waarom sommige mannen voor 30 mins kiezen. Snel klaarkomen, andere verplichtingen, begrotingsbeperkende omstandigheden enz.
 
30 minuutjes waren echt de grens voor mij bij het privéhuis. "Waren" omdat ik niet meer werk. Alhoewel ik een kans had om meer extra's te verdienen met meerdere klanten van 30 mins, vond ik meerdere korte afspraken achter elkaar nog vermoeiender dan één lange afspraak. Vergelijk eens: 6 x 30 mins of 1 x 3 uur? Liever het laatste, dank je. Het is wel geestelijk vermoeiend met 6 klanten i.t.t. 1 klant. Ik had niet kunnen inbeelden hoe sommige privéhuis en raamdames vluggertjes van 15 - 20 mins aanbieden. Dat is net genoeg tijd voor het aan- en uitkleden en opfrissen.

Daarentegen begrijp ik ook heel goed waarom sommige mannen voor 30 mins kiezen. Snel klaarkomen, andere verplichtingen, begrotingsbeperkende omstandigheden enz.
Begrotingsbeperkende omstandigheden. Ghoh..... 30 min is echt extreem duur tov een uurtje. Hier veelal 100-130euro voor 30 min en 150-180 euro per uur. Dus dat scheelt te weinig om die reden in te roepen. Ik denk gewoon dat veel mannen geen nood hebben om ook de dame te verwennen en dan is 30 min lang genoeg. Ik date nu ook alleen maar lang dus voor mij telt meer dan zelf klaarkomen
 
Ik maak misschien wel een rare vergelijking maar ik hou van lekker eten. Ik neem er de tijd voor en wil het niet afraffelen. Ga ik buiten de deur eten, neem ik ook een restaurant en niet de mcdrive. Datzelfde met een bezoek aan een dvp. Neem er liever de tijd voor.
Mss wel.... Maar met sommige dames heb je echt aan 30 min genoeg. Veelal door manke communicatie. Dat doet niks af aan de seks, want soms is die zelfs geiler dan lange. Gewoon door het feit dat je in 30 min meer gefixeerd bent op jezelf en dus niet teveel moet nadenken over vanalles. Maar ik was dat op den duur ook beu. Toch meer op het niveau van geven en nemen gekomen ondertussen, zelfs met overwicht voor geven.
 
Een half uur is wel erg rap, één of twee uur snap ik nog wel, maar vier uur of meer bij een dame? Dan moet je als klant toch wel heel gezellig of meegaand zijn om als dame niet te denken "zout onderhand eens op met je gefrunnik". But what do I know.
Ik denk eerder 1 uur gefrunnik en 3uur palaveren. Hopelijk voor de dame zonder teveel geclaimd te worden. Ik date meestal 2 uur. Maar 3 uur zou ik ook nog doen. Gewoon omdat ik heel moeilijk klaarkom. En omdat ik makkelijk en graag 1 uur of langer de dame oraal bevredig. Ja dan zit je nogal snel aan 2 uur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan