60-plussers die dpv's beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

60-plussers die dvp's beffen, als de dame dit toelaat

• Altijd

Stemmen: 12 85,7%
  • Nooit

Stemmen: 2 14,3%

• Totaal aantal stemmers
    14
In een lang vervlogen tijd, zeker 50 jaar geleden (ben nu 70er) toen ik nog niet zolang seksueel actief was deed ik het ook amper of misschien zelf helemaal niet. Maar lang heeft dat niet geduurd. Vraag me niet meer naar het hoe en waarom want dat weet ik niet meer, da's veel te lang geleden. Maar mijn vriendin heeft het me wel bijgebracht dat dat er gewoon bij hoorde, zij pijpte mij toch ook. En zo ben ik er door haar dan toch aan begonnen. En lang heeft het niet geduurd vooraleer het ingebakken zat in ons spel en een gewoonte geworden was. Zo was 69 dan ook een van onze favoriete standjes. En gebeft werd er sindsdien voluit, voor, tijdens en na het neuken. Vooral na het neuken was bijzonder geil als ze haar volgespoten kutje op mijn mond drukte en ik haar proper kon likken. Dat vond ik altijd supergeil, en nu nog altijd. En niet zelden volgde er nog een lekker spermatongzoenen op. Dat had ze me intussen ook geleerd. Nu is het beffen een van mijn favoriete bezigheden. Zeker als ik gewaar wordt dat de dame er ook van genieten kan of nog meer wanneer ze me spontaan haar kutje aanbied voor een befnummertje. En dat mag dan gerust ook een ruim nummer zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan