60-plussers die dpv's beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

60-plussers die dvp's beffen, als de dame dit toelaat

• Altijd

Stemmen: 28 90,3%
  • Nooit

Stemmen: 3 9,7%

• Totaal aantal stemmers
    31
In een lang vervlogen tijd, zeker 50 jaar geleden (ben nu 70er) toen ik nog niet zolang seksueel actief was deed ik het ook amper of misschien zelf helemaal niet. Maar lang heeft dat niet geduurd. Vraag me niet meer naar het hoe en waarom want dat weet ik niet meer, da's veel te lang geleden. Maar mijn vriendin heeft het me wel bijgebracht dat dat er gewoon bij hoorde, zij pijpte mij toch ook. En zo ben ik er door haar dan toch aan begonnen. En lang heeft het niet geduurd vooraleer het ingebakken zat in ons spel en een gewoonte geworden was. Zo was 69 dan ook een van onze favoriete standjes. En gebeft werd er sindsdien voluit, voor, tijdens en na het neuken. Vooral na het neuken was bijzonder geil als ze haar volgespoten kutje op mijn mond drukte en ik haar proper kon likken. Dat vond ik altijd supergeil, en nu nog altijd. En niet zelden volgde er nog een lekker spermatongzoenen op. Dat had ze me intussen ook geleerd. Nu is het beffen een van mijn favoriete bezigheden. Zeker als ik gewaar wordt dat de dame er ook van genieten kan of nog meer wanneer ze me spontaan haar kutje aanbied voor een befnummertje. En dat mag dan gerust ook een ruim nummer zijn.

Ik ben dan nog wel geen 60-plusser, maar sta er niet zover meer van af. Ik doe het altijd, liefst lang en ik vergeet ook het kontgaatje niet. Yummie!
Ook nog geen 60 maar ga wel die richting uit en kan het al tientallen jaren niet laten wanneer alles schoon is om tijdens het likken ook eventjes het sterretje mee te nemen.

Heerlijk.

Het lekkerste wat er is heerlijk lang beffen , tot ze zacht kreunend komt , en haar lijfje schokt of ze stroom krijgt 🤭Chantal bij rvp dat is tot nu toe voor mij nog de lekkerste die ik heb mogen beffen , die krijgt er geen genoeg van , wat een vrouw 🤩🥰

Trouwens... een uitstekende manier om haar te beffen -en heb daar al heel wat succes mee geoogst bij de dames- is facesitting... zij met haar gelaat naar jou toe

Heb je meteen ook je handen vrij om haar bij haar heupen te nemen... haar buik en borsten te strelen en haar tepels te stimuleren... terwijl je tong z'n werk doet!Bekijk bijlage 422436
Maar ik vind dit altijd beetje moeilijk kan iet goed rond draaien met mijn tong op deze manier , maar dat zal wel aan mij liggen 🤭

En ik kom er zelf ook altijd van in de stemming. Deze week nog eentje die er wel pap van luste, zat met 2 vingers haar g spot te masseren en tegelijkertijd haar te beffen. Je moest dat lichaam eens zien schokken, heerlijk toch.
Oh! Ja! Er is er zelfs eentje die mij daar steeds om vraagt! Steek ik eerst drie vingers in haar mond... die zij dan grondig nat zuigt. Dan die vingers naar binnen... terwijl je haar likt! Man! Die reactie! Telkens weer!

Terug
Bovenaan Onderaan