60-plussers die dpv's beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

60-plussers die dvp's beffen, als de dame dit toelaat

• Altijd

Stemmen: 28 90,3%
  • Nooit

Stemmen: 3 9,7%

• Totaal aantal stemmers
    31
Wel helaas sinds 4 jaar drie keer per jaar terug naar het gevallen Nederland maar als ik daarna weer terugkom in Brazilië dan lijkt het net alsof de vol naar passie smakende Braziliaanse kutjes nog lekkerder zijn.

Toen ik 4 jaar geleden voor het het eerst na 18 jaar mijn lul weer in een Nederlandse dot douwde voelde het alsof ik hem in een vriesvak had gedouwd.

Maar ik vind dit altijd beetje moeilijk kan iet goed rond draaien met mijn tong op deze manier , maar dat zal wel aan mij liggen 🤭
Ga dan met je tong op-en-neer en ook heen-en weer! En kijk hij zij reageert! En dan... op haar klit/labia zuigen! Man! Zij weet niet wat ze voelt!
En... als je dan ook nog haar tepels stimuleert! Zalig... een vrouw zo te zien klaarkomen op je tong!

Trouwens... een uitstekende manier om haar te beffen -en heb daar al heel wat succes mee geoogst bij de dames- is facesitting... zij met haar gelaat naar jou toe

Heb je meteen ook je handen vrij om haar bij haar heupen te nemen... haar buik en borsten te strelen en haar tepels te stimuleren... terwijl je tong z'n werk doet!Bekijk bijlage 422436
Yep zo gaat ie bij mij altijd. En om het nog kinkier te maken: je tong uitsteken, naar haar knikken, zij van bovenaf rechtstreeks in je mond kwijlen en gelijk haar weer laten facesitten. Geil!!! 😛😝😜🤪

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan