Recensie Anna, Brussel, Aarschotstraat 74 La Cigale 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 777

Stamgast
Forumpionier
791
06/07/21
1.255
22
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik wandel sinds begin dit jaar terug regelmatig, ongeveer 1x per maand, eens door de Aarschotstraat.
Deze meid viel me telkens op. Ik heb ze bezocht op hnr 74, maar ik had ze ook al zien staan op hnr 76.

Er hangt een afdruk van Marilyn Monroe aan haar venster wanneer ze werkt. Haar naam weet ik al niet meer, ( dat wil toch wat zeggen, ze zal niet voor de eeuwigheid in mijn geheugen gegrift staan). Sinds enkele weken heeft ze blonde dreadlocks (extensies ) waar ik niet te hard mocht aan trekken. Dus doggy en trekken aan die paardenstaart moest voorzichtig.

Voorheen had ze een kort MM-kopsel waar ze volgende week terug zou naar overschakelen .
Ze is een 28-jarige Albanese/ Zwitserse volgens haar. Het is een vriendelijke vrouw, correct en ze doet haar best, maar het moet vooruit gaan. Er zat vaart in, toen ik me terug aan het aankleden was stond ze al terug achter haar raam. Geen wasjes gezien van haar.
Pijpen was goed, neuken ook, maar het was allemaal bandwerk. Het is wel een aangename persoonlijkheid.

Ik vond het al bij al niet slecht, maar ook niet goed. Er was de subtiliteit van een recht in je gezicht afgeschoten Pantzerfaust.
Het zal in de toekomst terug gewoon voorbijlopen zijn alhoewel ze me beloofde dat het volgende keer nog beter zou zijn ...
 
Elle s'appelle Anna.
Il y avait un fil sur elle sur le site youppie.net à l'époque...je ne sais toujours pas pourquoi il a été supprimé.
Se asked the website to remove her thread because her clients were mentioning that she sucked without. At that time she had a boyfriend and she didn't want everyone to know what she offers such service to clients. CIM was also possible
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan