Algemeen A1 Massage Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tijdens de openingsuren van het salon zit Sharon meestal op de chat van Redlights, voor het beantwoorden van al jullie vragen.
De persoon die op de chat zit is een man die de boel daar een beetje regelt. Al 2 maal via de chat vragen gesteld en dan langs geweest en het was steeds niet de juiste info. Eerst was de persoon er die dag niet en de 2de maal waren de dames niet bezig en toen ik daar kwam was iedereen in eens bezet en moest ik wachten.
Volgens mij zit Sharon zelf niet achter de pc want moest dit zo zijn zou ze niet altijd kunnen reageren. Of ze moest echt geen volk hebben.

Laatst dat ik nog eens daar ben geweest waren 2 dames vrij. En de dame die ik had gekozen vertelde mij dat ze moeilijk meisjes/ dames vinden. Waardoor ze soms maar alleen zijn of met 2 . Dit was vroeger een gezellige tent met pracht dames. Het wordt tijd dat dit terug komt of het gaat snel berg af gaan.
 
Mij lijkt het dat diene 3200 zijn zin niet gekregen heeft, wat gefrustreerd is geraakt en daarom Sharon en A1 massage in een slecht daglicht wil stellen... Ik kom daar al jaren zowel bij Sharon en de andere dames (er zijn echt wel nog toppertjes). Ik heb daar zelden of nooit te klagen gehad en nooit klachten vd dames gehoord. Is gewoon een topzaak die al meer dan 10 jaar bestaat...
Welke andere dames zijn er nog buiten Sharon, Mia en Tamara? Ik zie nergens advertenties van andere dames van A1. Of plaatsen die andere dames geen advertenties? En wie zijn die toppertjes dan wel?
 
De persoon die op de chat zit is een man die de boel daar een beetje regelt. Al 2 maal via de chat vragen gesteld en dan langs geweest en het was steeds niet de juiste info.

Laatst dat ik nog eens daar ben geweest waren 2 dames vrij. En de dame die ik had gekozen vertelde mij dat ze moeilijk meisjes/ dames vinden. Waardoor ze soms maar alleen zijn of met 2 . Dit was vroeger een gezellige tent met pracht dames. Het wordt tijd dat dit terug komt of het gaat snel berg af gaan.


Klopt,
Michel, de man die het daar regelt zit achter de chatberichten.
De dames weten niet echt wat hij allemaal zegt of belooft.
En het is nu net dit wat de dames redelijk irritant vinden waardoor de goede dames een andere locatie opzoeken.
Vroeger kwam ik regelmatig bij Evy, Sofia en Sarah. Laatst enkel nog bij Katia.
Helaas zijn al deze dames weg bij A1.
Vandaar dat Sharon terug zelf massages geeft, om toch nog een vrouw te hebben in de zaak.
Vele keren zijn er maar 1 of 2 dames actief.
 
[...] Michel, de man die het daar regelt zit achter de chatberichten. De dames weten niet echt wat hij allemaal zegt of belooft. En het is nu net dit wat de dames redelijk irritant vinden waardoor de goede dames een andere locatie opzoeken. [...]
Laat dit nu net de reden zijn waarom ik het zaakje niet vertrouw(de) en de stap nog niet gezet heb om er eens te reserveren.
 
Laat dit nu net de reden zijn waarom ik het zaakje niet vertrouw(de) en de stap nog niet gezet heb om er eens te reserveren.
Ik kan je hierbij vertellen dat je voor de persoon op de chat niet moet wegblijven. De dames zorgen er zeker voor dat het een aangename ervaring is.
Je mag alleen niet via de chat een afspraak ofzo maken je kan beter zelf even bellen en een dame vastleggen of zo gaan en hopen dat ze niet allemaal bezig zijn. Na middag zijn er steeds 2 tot 3 dames aanwezig. Afhankelijk van de dag natuurlijk.
 
Ik kan je hierbij vertellen dat je voor de persoon op de chat niet moet wegblijven. De dames zorgen er zeker voor dat het een aangename ervaring is.
Je mag alleen niet via de chat een afspraak ofzo maken je kan beter zelf even bellen en een dame vastleggen of zo gaan en hopen dat ze niet allemaal bezig zijn. Na middag zijn er steeds 2 tot 3 dames aanwezig. Afhankelijk van de dag natuurlijk.
Klopt, je kan zelfs geen afspraak via de chat maken. Ik heb al 10-tallen correcte afspraken daar gemaakt. Gewoon bellen of sms en correct zeggen voor wie je wil komen en wat je verwacht. Er is mij nooit iets belooft wat achteraf niet zou kunnen. Afspraken, altijd correct verlopen, al jaren zo...
 
Is er iemand de laatste week nog bij hun langs geweest? Voordien zag je dagelijks hun advertenties worden geplaatst maar nu is dit al een tijdje geleden. Hierdoor weet je niet wie er aanwezig is of het wel degelijk open is. Een vraag om onnodig een verre verplaatsing te doen.
 
Is er iemand de laatste week nog bij hun langs geweest? Voordien zag je dagelijks hun advertenties worden geplaatst maar nu is dit al een tijdje geleden. Hierdoor weet je niet wie er aanwezig is of het wel degelijk open is. Een vraag om onnodig een verre verplaatsing te doen.
Ze zijn in verlof heb ik gezien. Aan de poort hing een papier. Maar voor hoelang weet ik niet
 
Iemand ervaring met Tamara of Nina ?
Tamara is van Poolse afkomst maar woont al jaren in Nederland denk ik. Ze is geweldig in wat ze doet. Naar mijn mening toch. En je moet ook wel zelf een beetje meewerken en niet passief zijn. Bij haar ben ik dan ook al meerdere malen geweest.
Nina zelf nog maar 1 maal gehad en ik vond ze toen wat koeler maar het kan zijn omdat we elkaar voor het eerst zagen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan