Recensie A29, k3, Emilia (Roe) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dick31

Vaste klant
177
06/05/24
152
20
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag mijn eigen nieuwsgierigheid bevredigd door bij Emilia naar binnen te stappen. Ze stond voor het raam te dansen en te lonken en dat was voor mij genoeg. Binnen kennis gemaakt en het geld overhandigd. Nadat ze zichzelf had gewassen kwam ze voor me staan om elkaar staand te verkennen en bleek ze toch een stuk kleiner dan mij. Mijn handen mocht ik niet gebruiken om aan haar volgens mij siliconen borsten te zitten maar wel aan haar billen omdat ze te koud waren.
Hierna werd ik op bed uitgenodigd waar ze tegengesteld naast me kwam liggen en al snel een condoom om een nog slappe paal gedaan. Daarna werd ik gepijpt en gestreeld zonder hier echt hard van te worden. Wel mocht ik met haar poesje spelen die vochtig was maar haar benen bleven wel redelijk gesloten. Na met eigen handwerk eindelijk stijf genoeg te zijn geworden haar bovenop plaats laten nemen waarbij een flinke klodder glijmiddel werd aangebracht. Dit standje was echter wel zo lekker dat de finish snel werd bereikt.
Daarna met 3 luchtzoenen afscheid genomen, ik denk wat mij betreft voor zeer lange tijd.

Terug
Bovenaan Onderaan