Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind het juist erg vooruit gegaan in vergelijking met een jaar of 10-20 geleden.Ik kan de Chaussee in het algemeen afraden. Prijzen zijn gewoon absurd hoog.
Prijzen als 150€ voor 30 minuten vind ik veel te duur.Ik vind het juist erg vooruit gegaan in vergelijking met een jaar of 10-20 geleden.
Mij maakt dat niet uit.Prijzen als 150€ voor 30 minuten vind ik veel te duur.
Geen probleem als jij dat niet belangrijk vindt. IK denk dat voor vele anderen dat wel belangrijk is, voor mij alleszins wel.Mij maakt dat niet uit.
Elders ben je dat ook wel kwijt of anders per uur. Ik doe m'n ding en als het klaar is, dan is het klaar. Of ik nu een uur heb geboekt of 'n half uur. Kost allebei 150 (uur vaak nog wel meer), maar de extra tijd heeft voor mij amper tot geen toegevoegde waarde.
Welke bar?Vraagje, als ik in Sint-Truiden ben, passeer ik op de Luikse steenweg richting Luik aan de rechterzijde een blonde jonge dame met bril die altijd vriendelijk lacht en waait. Zit er altijd al heel vroeg in de ochtend. Is een van de eerste die je tegenkomt. Ik weet dat het een moelijke vraag is maar kent iemand deze dame toevallig en hoe dat ze is? Ik wil haar wel eens bezoekje brengen.
Is de Cats dacht ik. Vriendelijk vrouwtje. Wuift naar iedereen. Maar nog niet langs geweest. Ziet er anders wel top uit!Welke bar?
Denk da ik ze gezien heb, Blond met een brilletje?Is de Cats dacht ik. Vriendelijk vrouwtje. Wuift naar iedereen. Maar nog niet langs geweest. Ziet er anders wel top uit!
Erg knap en vriendelijk meisje heVraagje, als ik in Sint-Truiden ben, passeer ik op de Luikse steenweg richting Luik aan de rechterzijde een blonde jonge dame met bril die altijd vriendelijk lacht en waait. Zit er altijd al heel vroeg in de ochtend. Is een van de eerste die je tegenkomt. Ik weet dat het een moelijke vraag is maar kent iemand deze dame toevallig en hoe dat ze is? Ik wil haar wel eens bezoekje brengen.