Aanmaken nieuwe accounts tbv grote onderwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gaastra 1968

Vaste klant
Forumpionier
141
27/07/21
137
Voorafgaand aan het ontstaan van dit forum was ik vooral aan de wandel in Antwerpen, maar daarvoor ook in de Hollandse Raambuurtsteden. Een reden van mijn lidmaatschap was om mij te gaan bemoeien met allerlei grote onderwerpen waar ik wel wat te zeggen over heb. Persoonlijk vind ik dat je zoiets niet kan doen vanuit de anonimiteit en ben wat berichten gaan schrijven over raammeisjes/dames in Antwerpen waar ik ben geweest om wat geloofwaardigheid te krijgen. Vooral als het om grote onderwerpen als rascisme, criminaliteit, sluiting panden dat soort grote onderwerpen kan je niet doen vanuit de anonimiteit vind ik. Ik begrijp natuurlijk heel goed dat er leden zijn die zich hiermee willen bemoeien maar dat liever niet van uit hun eigen account doen. Vervolgens maken zij een nieuw account aan en gaan zie zich ergens mee bemoeien en ontstaan er wat discussies, helemaal geen probleem.

Hebben jullie hier ook een mening over? Het aanmaken van nieuwe accounts om te reageren op grote onderwerpen dus
 
Ik vind nieuwe account hier een bron van ergernis. Veelal plaatsen ze 1 kansloos topic of vragen ze iets wat al tig keer is besproken.

Natuurlijk zijn er zijn we allemaal als newb begonnen, maar ik heb het idee dat er veel meer lezers bij komen dan dat ze iets toevoegen op dit forum.

En de achterlijke figuren die speciaal een nieuw account aanmaken voor een bepaald topic zet ik op de negeerlijst.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan