Aanpassing subfora "wie heeft ervaring met"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 504

Meubelstuk
Forumpionier
1.617
04/07/21
2.382
11
Is het een idee om de subfora "wie heeft ervaring met" (=> w h e m ?) aan te passen ?
Nu is er een apart subfora voor deze vraag, maar ik zie dat dit in de praktijk bijna niet gebruikt wordt en dat het merendeel van de vragen in de andere subfora komt, wat dan daar tot onoverzichtelijkheid leidt.

Men kan bv bij elk subfora een apart sticky draadje aanmaken, in het subfora welke het beste aansluit bij de diensten/locatie van de betreffende dame (los van het "algemeen" topic), deze zal dan het betreffende subfora niet vervuilen
Of geopende topics "w h e m ?" verplaatsen naar het algemene subfora op de hoofpagina.
Volgens mij is het de bedoeling dat de aparte subfora voor recensies zijn, en niet zozeer voor "w h e m?" topics.

Nu is het een allegaartje van bovenstaande.

Wie kan zich daarin vinden ?
 
Het stoort mij ook dat de subfora die bedoeld zijn voor recensies vervuild worden door leden die vragen wie al eens bij x, y of z is langsgeweest. Ik verwijs ze dan vriendelijk door naar het algemene topic van dat subforum om daar hun vraag te stellen, maar het is soms een beetje dweilen met de kraan open.
 
Is het een idee om de subfora "wie heeft ervaring met" (=> w h e m ?) aan te passen ?
Nu is er een apart subfora voor deze vraag, maar ik zie dat dit in de praktijk bijna niet gebruikt wordt en dat het merendeel van de vragen in de andere subfora komt, wat dan daar tot onoverzichtelijkheid leidt.

Men kan bv bij elk subfora een apart sticky draadje aanmaken, in het subfora welke het beste aansluit bij de diensten/locatie van de betreffende dame (los van het "algemeen" topic), deze zal dan het betreffende subfora niet vervuilen
Of geopende topics "w h e m ?" verplaatsen naar het algemene subfora op de hoofpagina.
Volgens mij is het de bedoeling dat de aparte subfora voor recensies zijn, en niet zozeer voor "w h e m?" topics.

Nu is het een allegaartje van bovenstaande.

Wie kan zich daarin vinden ?
ik begrijp niet goed wat hier nou staat.

Ben het wel met @diewanderer eens dat de recensie topic voor recensies bedoeld is. Zelf vind ik (door)vragen op de recensies ok. Opmerkingen die daar niet in passen zouden wat mij betreft verwijderd kunnen worden, bijvoorbeeld reacties over parkeren in het recensietopic voor Masha.
 
Ik vind het wel overzichtelijk dat subforum en je kunt het wel verplaatsen maar ik vraag me af of dat werkelijk helpt. Diegene die deze vragen stellen op de verkeerde plastsen kijken dus totaal niet naar de forum indeling en dat veranderd dus niet.
 
Ik vind het wel overzichtelijk dat subforum en je kunt het wel verplaatsen maar ik vraag me af of dat werkelijk helpt. Diegene die deze vragen stellen op de verkeerde plastsen kijken dus totaal niet naar de forum indeling en dat veranderd dus niet.
Dat kan, maar dat hebben de moderators in ieder geval een goede plek om het naartoe te verhuizen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
0
Weergaven
31K
Terug
Bovenaan Onderaan