Jongeman007
Vaste klant
Dag wandelaars, lurkers en forumgenoten. Via dit subtopic wou ik even polsen naar jullie ervaringen en ongeschreven regels rondom het 'toegelaten' aantal hoogtepunten bij een DVP bezoek van 1 uur met 'Meerdere orgasmes' in de RL advertentie.
Ikzelf ga graag tot 3-5 hoogtepunten in een uur afhankelijk van de klik met de persoon en de dagen vooraf; aandacht voor de ander komt hier ook bij
. Eerder dit jaar zoiets gemogen (op reis) en dit was gewoonweg zalig. Nu stoppen bij 2 met nog tijd op de teller is dan ietswat een domper.
Is 2 hoogtepunten max in 1 uur een ongeschreven regel bij DVP bezoek of moet ik dit gewoon beter aanhalen bij het maken van afspraken ? Graag on topic blijven rondom zo'n afspraken; >2 hoogtepunten kunnen/wensen is hier niet de essentie.
Alvast bedankt.
J.
Ikzelf ga graag tot 3-5 hoogtepunten in een uur afhankelijk van de klik met de persoon en de dagen vooraf; aandacht voor de ander komt hier ook bij
Is 2 hoogtepunten max in 1 uur een ongeschreven regel bij DVP bezoek of moet ik dit gewoon beter aanhalen bij het maken van afspraken ? Graag on topic blijven rondom zo'n afspraken; >2 hoogtepunten kunnen/wensen is hier niet de essentie.
Alvast bedankt.
J.