Algemeen Aanwezige dames, Saunaclub Venus, Hamminkeln

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen week voor het eerst naar SC Venus geweest. De foto's en filmpjes van de club leken mij te mooi om waar te zijn, maar eenmaal in de club keek ik mijn ogen uit. Ik moet er wel bij zeggen, ik hou wel van een groen blaadje, liefst alles maatje 34/36, strakke huid, strak buikje en een strak kutje en liefst niet groter dan 160 cm en jeugdige cup A of B borstjes.

Normaal ben ik blij als 1 van de dames aan mijn fantasiebeeld voldoet, maar in dit geval wist ik niet waar ik moest kijken. Oana, Vanessa, Ella en haar zus Sherry, Anka, Eugenia, Maya Veronika. Allemaal tussen de 155 en 160 cm en allemaal fris tussen de 19 en 27 jaartjes oud.

De muziek stond aan, het blauw/witte licht viel op, Vanessa danste in de kooi toen ik binnen kwam. De dames liepen naakt rond op hoge hakken of lagen naakt in de grote fauteuils.

Ik werd nagekeken en je zou kunnen zeggen dat de dames afstandelijk zijn. Temeer omdat zij geen initiatief nemen om naar jou toe te komen. De andere kant van het verhaal is, dat je niets wordt opgedrongen en je vrij rond kan lopen.

Uiteindelijk ben ik op de meiden die mij het meeste opwonden afgestapt. (Oana en Sherry) Wat opviel was dat de afstandelijke houding meteen veranderde in een uiterst vriendelijk contact. Geen strategische spelletjes maar gewoon open en eerlijk.

De service is ook duidelijk. 30 minuten voor 50 euro meestal PZC en NMC. Voor CiM en bij sommigen anaal met condoom 50 extra. Deze service wordt gewoon actief aangeboden. Schoongewassen en opgewarmd door de sauna kon ik mij lekker overgeven aan de verwennerij van de jonge strakke dames.

Ik kom zeker terug. Voor 160 euro heb je een perfecte middag. Entree 50, 2 dames neuken en een maaltijd van 10 euro. Lijkt mij leuk om Ella en Sherry samen te nemen omdat het zusjes zijn.
 
Entree is trouwens €60
Momenteel is het trouwens erg rustig in Venus. Aardige lineup met ong 5-6 ijsberen.
E10 tanken bij de Shell om de hoek is nu €1,749 en dat is ook mooi meegenomen 😁
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan