Recensie ??, Aarschotstraat 192 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hannesworst

Newbie
6
05/08/21
3
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Donderdag na de middag bezoekje gebracht. Ik ben vergeten haar naam te vragen, maar ze vertelde mij dat ze van Roemenië afkomstig is.

Ros haar. Ze droeg een opvallend pakje die haar grote borsten accentueren samen met grote rode laarzen. Borsten zijn duidelijk haar handelsmerk.

Mij laten pijpen waarbij ze regelmatig aan mijn ballen trok om de condoom strak te krijgen. Best grappig eigenlijk. Daarna sex waarbij ze diep in mijn ogen keek. Na 2 standjes mij moeten overgeven.
 
Donderdag na de middag bezoekje gebracht. Ik ben vergeten haar naam te vragen, maar ze vertelde mij dat ze van Roemenië afkomstig is.

Ros haar. Ze droeg een opvallend pakje die haar grote borsten accentueren samen met grote rode laarzen. Borsten zijn duidelijk haar handelsmerk.

Mij laten pijpen waarbij ze regelmatig aan mijn ballen trok om de condoom strak te krijgen. Best grappig eigenlijk. Daarna sex waarbij ze diep in mijn ogen keek. Na 2 standjes mij moeten overgeven.
Dit zal allicht Nelly zijn.. die goed scoort bij onze Franstalige collega's: https://youppie.net/showthread.php?...heveux-noirs-ondul%E9s-n%B0-192-en-journ%E9e)
 
Terug
Bovenaan Onderaan