Recensie Abby, Amsterdam (voorheen Bergen op Zoom, Utrecht, Groningen, Deventer, Tiel) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroen3040

Stamgast
661
11/08/21
555
45
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tiel/4261743-abby
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Per toeval op zoek naar een leuke dame kwam ik de advertentie van Abby tegen!

Contact leggen via de app ging voorspoedig en en een afspraak was dan ook zo gemaakt (dame is wel beperkt beschikbaar). Niet alle services zijn bij de prijs inbegrepen.

De foto's kloppen (dame bleek een digital maker te zijn nieuw term voor ppv/webcam dame), daar was ik wel blij mee. Ze had een sexy lingerie set aan en na financiële afhandeling kont de date beginnen. Dame kan lekker zoenen en tz en pzc was ook zeer lekker variërend, goede tempo wisselingen en de ballen werden goed meegenomen. Omdat ik haar poes wilde proberen overgegaan op 69, wat was dat lekker moest mij best doen om niet te snel klaar te komen. Na de lekkere pijpsessie overgegaan op intiem waarbij veel standjes aan bod kwamen, lekkerste was toch wel cow girl en doggy en zo doende tijdens deze positie klaargekomen. Na een korte rustpauze begon ze lekker weer te teasen, zoenen en tz, waardoor we voor ronde twee konden beginnen.

Kortom, voor mij zeker voor herhalingvatbaar ik ga haar zeker nog eens bezoeken als ze weer beschikbaar is. Een Nederlandse dame die goed service levert is naar mijn beleving altijd fijn om te bezoeken.
 
Gister ook een date met abby gehad. Dacht eerst zal wel weer een map profiel zijn. Maar ik toch na Deventer . Bij binnen komst blij verrast mooie slanke dame. Ff gebabbeld. En toen na boven. 200 euro betaalt voor half uurtje en 50 voor pzc ja het is een bult geld maar dacht laten we maar doen. Mooie jonge frisse meid. Die van wanten weet. Lekker gebeft ze pakte de vibrator der nog ff bij.. toen ff standje 69 maar dan staand. Lekker man.. en geen standje is haar te gek. Abby bedankt voor deze date . Tot snel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recensie
Abby, Valkenswaard

Ik heb deze dame in Valkenswaard bezocht. Abby vraagt €300 per uur en zegt creator en model te zijn in het dagelijkse leven. Mijn ervaring is het volgende. Ik vond de ontvangstlocatie behoorlijk sober en wat rommelig. Vlgs mij een soort hotel/ kamer verhuur. Abby schat ik rond 25/30 en is NL. Echter, ik betwijfel of ze model is. Ziet er helemaal niet onaardig uit, maar toch behoorlijk gemiddeld. De seks was niet slecht, maar ook weer niet bijzonder. Het was alles bij elkaar een zeer gemiddelde date met een normale jonge dame. Wellicht kunnen NL dames zich dergelijke prijzen permitteren. Ik heb betere dates gehad
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4261743-abby.#overview
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Met Abby when she was visiting one of the Dutch cities she moves around all over I think, this air bnb place was nice easy access and sort of discrete. Had seen her social sites before so was fun to meet her in real life. It was an early morning date and unfortunately she did not dress up or have makeup/lipstick like the social photos as asked which was a shame. However she is naturally pretty and smaller than I thought petite and slim. I also didn't get that it was extra per service on top so I only picked PZC after the formalities were out the way the fun could begin, lovely tongue kissing, licking, PZC real GFE which was perfect she loved being licked and facesitting her was fantatsic. Sex was great she seems to really enjoy it too and could try multiple positions and multiple times.

For the price she chargers a lot which is fine as she is very pretty and a young Dutch girl, it's the same in London & Paris for the same so I guess it's normal now, however it did not seem that high end for the experience, beautiful girl with a lovely personality however.
 
Terug
Bovenaan Onderaan