WHEM Abigail - Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben lang voor begin van het COVID tijdperk eens bij haar in Rotterdam geweest.
Een aardige en intelligente dame.
Maar de omstandigheden toen eromheen waren onvoldoende (geen douch mogelijkheid, smal bed, ik stond na 50 min weer buiten en had voor 60 min betaald). Zij was toen al niet goedkoop, maar heeft haar prijs nu nog behoorlijk verhoogd. In mijn ogen helaas geen 250 €/h waard.
 
Ik heb Abigail begin oktober bezocht in een mooi appartement in Groningen. Het is echt een prachtige vrouw. Een leuk gesprek kan je er ook zeker mee voeren. Ze leek me een heel intelligente, zelfstandige vrouw. In bed heb ik vooral genoten van haar PZC/CIM, dat deed ze super lekker. Normaal bezoek ik niet meer zo vaak dit soort dames die 250 euro per uur vragen. Dat is wel heel veel namelijk. Maar toch werd ik door de advertentie/foto's aangetrokken om haar te bezoeken. Mooie ervaring :).
 
Ik heb Abigail dit voorjaar in Nijmegen bezocht. Toen was het minimaal een uur voor €250. Op zich een prima dame, vriendelijk en welwillend. Toch niet helemaal mijn type (dat lag niet aan haar), dus een vervolg bezoek zal er niet van komen.
Maar het is dame van de foto's en als je dat zoekt kun je er een leuk uurtje mee beleven. Ze biedt goede "service ".
 
Ik ben in de loop van de afgelopen anderhalf jaar een keer of twee-drie bij Abigail geweest. Het enige dat me ervan weerhoudt dat vaker te doen is het forse tarief, voor de rest is mijn ervaring zonder meer positief. Ze is mijn type, heeft een stralende lach en doet haar best. Is duidelijk over haar uiterlijk en haar diensten en maakt dat ook waar. Ik had een prima klik met haar en mocht ik rijker zijn zou ik haar beslist vaker bezoeken.
 
Ook ik heb haar een aantal keren eerder bezocht in Nijmegen. Abigail is een hele leuke en lieve vrouw, met wie je ook nog eens een goed gesprek kunt voeren. 100% de dame van de foto's.
Ik had ook buiten de dates geregeld app-contact met haar en ze is altijd vriendelijk en in voor een leuk gesprek en een lolletje.
Enige wat mij tegenhoudt is net als wat anderen hierboven al beschreven hebben: het uurtarief. € 250 per uur is me echt te veel.
Daardoor heb ik inmiddels ook al een tijdje niet meer met haar afgesproken. Mocht ze weer teruggaan naar het 'oude' en gebruikelijke tarief, dan ga ik haar zeker weer bezoeken.
 
Ik geeft het voorlopig even op 😞
Ik heb al vier keer geprobeerd met haar af te spreken. Twee keer zei ze dat ze volgeboekt was. Een andere keer stond in haar advertentie dat ze om 08:00 beschikbaar was. Dit bleek dus pas om 19:00 te zijn en toen kon ik niet meer. De laatste keer stond een datum in haar advertentie en nadat ik contact met haar had opgenomen bleek deze datum niet te kloppen. Na mijn appje werd dit ook in de advertentie aangepast.
Misschien dat ik het over een tijdje weer probeer
 
Ze zegt in haar advertentie dat ze gaat stoppen en ze doet een soort afscheid tour. Ze heeft gelijk haar prijs met 50 euro verhoogd naar 300 per uur. Ik had heel graag eens met haar afgesproken maar 300 voor 1 uur vind ik te duur. Jammer maar helaas 😞
 
Ze zegt in haar advertentie dat ze gaat stoppen en ze doet een soort afscheid tour. Ze heeft gelijk haar prijs met 50 euro verhoogd naar 300 per uur. Ik had heel graag eens met haar afgesproken maar 300 voor 1 uur vind ik te duur. Jammer maar helaas 😞
Zij is wel aardig en slim, maar zo bijzonder idd niet. Zij is wel erg van zichzelf ingenomen.
Had ook nagedacht om afscheid van haar te nemen (heb haar één keer bezocht),
maar niet voor die prijs.
 
En nu is ze opeens, zonder afscheidstournee van de aardbodem verdwenen. Lekker betrouwbaar..
Volgens mij was ze met die afscheidstournee in September al begonnen. Zou tot eind november duren maar haar advertentie stond geloof ik begin oktober al offline. Ze had toen haar prijs ineens verhoogd naar 300 per uur. Misschien was er hierdoor niet zoveel animo als ze had verwacht
 
Ben in het verleden wel eens bij haar geweest toen ze in Nijmegen ontving. Moet zeggen, afgezien van de prijs (toen nog 250/u, is alweer één à twee jaar geleden) vond ik het een heel fijne en mooie dame met een lach die zo uit een tandpasta-reclame komt en een lekker vol lichaam. Ze heeft inderdaad geen minderwaardigheidscomplex maar daar heeft ze naar mijn mening ook geen enkele reden toe. Betrouwbaar is ze die twee of drie keer dat ik er geweest ben altijd geweest, afspreken met haar ging prima en ze hield zich perfect aan de afspraken. Als ze niet zo duur was geweest was ik er beslist vaker gekomen. Een mooie, zelfbewuste, zelfstandige dame die je goed behandelt en doet wat ze belooft, zo heb ik haar ervaren.
 
Wel raar
Groots aankondigen dat je gaat stoppen en dan begin van het jaar lijkt het dat ze is gestopt. En nu staat idd haar advertentie in Tilburg online.

Ik zou nog steeds met haar willen afspreken maar ze vraagt nog steeds 300 per uur. Erg jammer 😔
 
Idd weer aanwezig en haar prijs van 300 terug naar 250 per uur.
In de advertentie staat: Amsterdam is vanaf heden mijn vaste stekkie dus ik ben er elke week.
Vervolgens staan daaronder weer datums voor andere locaties :confused:
Ik wil nog steeds graag een keer met haar afspreken en die 250 voor 1 uur wil ik dan eventueel nog wel betalen. Hopelijk komt ze dan wel terug richting Breda/Gilze
 
Terug
Bovenaan Onderaan