Acanthus - Harelbeke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kwillem1

Stamgast
Forumpionier
469
07/07/21
668
3
Iemand ervaring met het Eyes Whde Schut feestje in deze club.
Ik zou ernaartoe gaan als single man.

Een van de grootste clubs in België, maar naar ik hoor vooral ons kent ons. Dus als er een avond is waar je als single man iets kan gaan doen dan is het wel op dit feestje denk ik dan.

Ik heb vrijdag een VIP ticket voor de E3 Saxo Bank Classic en heb een air-bnb geboekt voor donderdagavond en vrijdagavond.
Ik was van plan donderdagavond Mi-Noi in Pecq te bezoeken en vrijdagavond het Eyes Wide Shut party in Acanthus
 
Vrijdag hier een geweest, 1x en nooit meer.
Qua grote is het een van de grootste, maar de actieruimtes zijn kruipkotjes waar weinig dames komen.
Druk in de discotheken, maar veel minder druk in de speelruimtes.
Als ik in andere clubs ervaringsdeskundigen hoor, dan vinden ze dit vergelijkbaar met Eroxx. En daar ben ik het niet mee eens.
Eroxx is veel verzorgder en overzichtelijker en ook meer actie.

Ben er 1,5h binnen geweest en ben terug vertrokken.
 
Dat kan ik beamen. Vroeger was ik er vaste klant op vrijdagavond. En vroeger was het soms zeer goed, soms minder... maar laatste tijd constant 'minder'.
De baas is niets vriendelijk tegenover singels, en doet ze wel een veelvoud betalen van de koppels. Het zit er vol van de ongemanierde allochtonen die goed hun ellenbogen gebruiken.
Ik zal er wel eens om de 6 maand komen kijken om te zien of het er beter wordt.
 
Tja, dit klopt. Als ik, als alleenstaande, en ik ben bijna 65, doch nog steeds in goeie doen, en al zeg ik het zelf nog goede bewaard ben, krijg je weinig mogelijkheden om in het Acanthus aan je trekken te komen. En inderdaad: veel Franse klanten. Allochtonen. Die hebben blijkbaar nog een streepje voor bij de uitbaters. Niet verwonderlijk want Hulste ligt dicht bij de Franse grens, waar prostitutie "verboden" is.
 
Gisteren geweest voor een girlsnight en mijn ogen eens goed de kost te geven. Bij aankomst kregen we een rondleiding, wat wel aangenaam is.
Het is inderdaad super groot. Meerdere feest zalen, restaurant, ruimte voor de rokers, …
Eenmaal boven is het een soort doolhof, waar je links en rechts van alles ziet gebeuren.
Toch even een tussenstop gemaakt bij een dame die daar topless masseert. Zalige Madame 👌🏻 Vriendelijk, lief,…
Wel een minpunt. En in mijn ogen een groot minpunt is dat iemand van het personeel. Een masseur ons bleef lastigvallen. Meermaal nee gezegd, handen weggehaald, om kwaad van te worden!
Moet ook beamen wat anderen hier zeggen. Heel erg veel Fransen met een opdringerige ondertoon. Alhoewel er overal duidelijk No = No staat, is het toch niet duidelijk genoeg.
Ik ga daar zeker nog terug. Met mensen die ik dan zelf ken. Want ze hebben toffe ruimtes.
Voor met anderen, dat kan je nooit op voorhand weten natuurlijk.
 
Op vrijdagen is het daar inderdaad een beetje 'jachtseizoen' vind ik - bovenkomen als koppel, en direct een stoet rukkende mannen die je volgen. We hebben er wel één van onze vaste fuckbuddies opgerakeld op een vrijdag, een Franse man, waar we toch af en toe eens een hookup mee doen.

Zaterdagen zijn couples only, en zijn wel altijd plezant - heel veel singles vormen ook gelegenheidskoppels op die dagen, en gaan dan hun eigen weg.
Wat je op zaterdag meer hebt dan de andere dagen, zijn mensen die gewoon nooit naar boven gaan, en gewoon een all in discotheekavond beleven... ik hoop dat dat mindert eens de verplichte lingerie vanaf een bepaald uur terugkomt.

Maandag vind ik persoonlijk één van de betere dagen om single mannen te hebben - minder druk, (ook minder Franse singles) want het is een werkdag, en lekker veel actie. we zijn vaak één van de eerste koppels boven, en amuseren ons er toch hartelijk - we zijn ook vaak één van de eerste koppels terug naar huis na een paar uurtjes, want de dag nadien is het natuurlijk weer werkdag en vroeg opstaan, maar voor ons is dat eigenlijk perfect - aperitiefje, eten, uurtje of drie goeie sex, douchen, iets drinken en naar huis :)
 
Gisteren geweest voor een girlsnight en mijn ogen eens goed de kost te geven. Bij aankomst kregen we een rondleiding, wat wel aangenaam is.
Het is inderdaad super groot. Meerdere feest zalen, restaurant, ruimte voor de rokers, …
Eenmaal boven is het een soort doolhof, waar je links en rechts van alles ziet gebeuren.
Toch even een tussenstop gemaakt bij een dame die daar topless masseert. Zalige Madame 👌🏻 Vriendelijk, lief,…
Wel een minpunt. En in mijn ogen een groot minpunt is dat iemand van het personeel. Een masseur ons bleef lastigvallen. Meermaal nee gezegd, handen weggehaald, om kwaad van te worden!
Moet ook beamen wat anderen hier zeggen. Heel erg veel Fransen met een opdringerige ondertoon. Alhoewel er overal duidelijk No = No staat, is het toch niet duidelijk genoeg.
Ik ga daar zeker nog terug. Met mensen die ik dan zelf ken. Want ze hebben toffe ruimtes.
Voor met anderen, dat kan je nooit op voorhand weten natuurlijk.
Ik kan dat beamen. Ooit één keer geweest, en genoten van inderdaad de massage. Zalig zacht en mooi tempo. Vriendelijke dame, jammer dat ze slechts topless was. Ik ben wel een (full) naaktliefhebber. Heerlijk om onder en tussen de spiegels te liggen, met wat glimlachend publiek op de achtergrond 🙂
Maar de rest klopt ook. Nog nooit geweten dat er in een parenclub gevochten werd, maar daar kan het dus wel. De uitgebreide security dudes waren dus nodig. Hard sfeertje.
Gelukkig wisten 5 jonge Fransen (2 gasten met 3 meiden) dat boven goed te maken. Meedoen kon niet, maar kijken wel. Die hadden een heel fijne sfeer bij, zacht, geil, schoon. Een welkom contrast met de harde duscotheek sfeer beneden.
Als ik nog eens ooit zou gaan, dan in zeer tof gezelschap. Anders toch liever in blijere en vrijere clubs
 
Nog nooit bezocht op een vrijdag maar wel een 10 tal keer op een zaterdag met mijn vrouw. Leuke muziek, lekker eten, ene keer meer actie dan andere keer. Laatste keer was echt top, keigoede muziek, heel veel sfeer en volk en als kers op de taart met paar koppels een leuke afsluiter gehad in de bovenruimtes. Mijn favo club alvast.
 
Nog nooit bezocht op een vrijdag maar wel een 10 tal keer op een zaterdag met mijn vrouw. Leuke muziek, lekker eten, ene keer meer actie dan andere keer. Laatste keer was echt top, keigoede muziek, heel veel sfeer en volk en als kers op de taart met paar koppels een leuke afsluiter gehad in de bovenruimtes. Mijn favo club alvast.
Ondertussen ook al meermaals op een zaterdag geweest. Zalig gewoon 😁 allemaal koppels bijeen. Geheel mijn ding
 
Hoe zit het met de allochtonen op vrijdag? Dat ze er zijn geven we niet om, maar kunnen niet tegen hun haantjesgedrag.
wij gaan gemiddeld een 3x per jaar als koppel op zaterdag nr ac. Maar zouden graag eens op vrijdag gaan omdat vrouwtje hier eens graag een mannetje extra wil en er dan meer mogelijkheden zijn
 
Hoe zit het met de allochtonen op vrijdag? Dat ze er zijn geven we niet om, maar kunnen niet tegen hun haantjesgedrag.
wij gaan gemiddeld een 3x per jaar als koppel op zaterdag nr ac. Maar zouden graag eens op vrijdag gaan omdat vrouwtje hier eens graag een mannetje extra wil en er dan meer mogelijkheden zijn
Ik was er enkele maanden geleden op vrijdag met een goede vriendin (als koppel) en we zijn er gewoon gaan lopen. Ik kwam er anders voorheen wel graag maar het was er echt over. Er was veel volk, mooie koppels ook waarvan een groot deel zich enkel beperkt tot de dansvloer maar ik begrijp waarom. Er waren mssn 80a100 mannen binnen en daarvan was 90% allochtoon. Respect was ver zoek, zelfs in het discogedeelte grepen ze mijn vriendin ongevraagd uit het niets in het kruis, meermaals zelfs en naar boven gaan was gewoon de hel, ze zouden je op de trap al voorbijlopen om maar de eerste te zijn dus de fun was er meteen vanaf! Zelfs ervaren actieve koppels waren overal aan het klagen. Bij het verlaten van de club moet je je sleutel vragen aan de balie, daar stonden voor ons zeker 4 koppels die ook gingen, ze waren ook duidelijk hun ongenoegen aan het uiten tegen de uitbater. Die heerschappen betalen daar veel geld en gedragen (of misdragen) zich daar ook duidelijk naar, heel jammer!
 
Heel erg bedankt voor je reactie. We zullen gewoon op zaterdag blijven gaan en eventueel eens andere club opzoeken.
Op deze manier zal het daar in acanthus vroeg of laat gedaan zijn denk ik.
 
We gingen een jaar of 4 geleden graag naar de Acanthus op vrijdagavond maar we komen er nu niet meer. Laatste keer, een 5 maanden geleden, liep er een oudere vrouw rond op de etage met een grote zwarte portemonnee die voor een 50 euro de mannen pijpte, vrijwel allemaal Franstalige allochtonen. Toen zijn we weggegaan. Deze mooie club met 2 discotheken zou zoveel succes kunnen hebben op vrijdagavond met een goede uitbater. Jammer.
 
Laatst bewerkt:
inderdaad. Het zou er zoveel beter kunnen aantoe gaan. Alhoewel het op zaterdag dan wel nog deftig is. Dan merk je het verschil met vroeger zo hard nog niet. Er was de laatste keer toe we gingen wel minder actie boven maar dat kan een momentopname zijn.
Binnenkort proberen wij ook eens op een feestdag. Vroeger was pinksteren een topdag. Iemand weet of er op zulke dagen ook een overlast is aan allochtonen en haantjes
 
Binnenkort proberen wij ook eens op een feestdag. Vroeger was pinksteren een topdag. Iemand weet of er op zulke dagen ook een overlast is aan allochtonen en haantjes
Ik vrees dat die allochtonen al zo goed in onze cultuur zijn geassimileeerd dat ze het bestaan van christelijke feestdagen wel zullen ontdekt hebben.
 
Heel erg bedankt voor je reactie. We zullen gewoon op zaterdag blijven gaan en eventueel eens andere club opzoeken.
Op deze manier zal het daar in acanthus vroeg of laat gedaan zijn denk ik.
Wij zijn uitzonderlijk vorige week vrijdag nog eens langs geweest, na inderdaad enkele keren misnoegd naar huis te zijn gekeerd wegens teveel opdringerige singles. Maar dat viel ongelofelijk mee nu! Echt niets van problemen gehad, respectvolle singles, veel volk maar overzichtelijk. Het was zo leuk dat we waarschijnlijk nu vrijdag opnieuw gaan. Hopend op een even goeie ervaring.
Dus acanthus heeft ons even terug getriggerd en mag ons, voorlopig, terug tot hun klanten rekenen.
 
Wij zijn uitzonderlijk vorige week vrijdag nog eens langs geweest, na inderdaad enkele keren misnoegd naar huis te zijn gekeerd wegens teveel opdringerige singles. Maar dat viel ongelofelijk mee nu! Echt niets van problemen gehad, respectvolle singles, veel volk maar overzichtelijk. Het was zo leuk dat we waarschijnlijk nu vrijdag opnieuw gaan. Hopend op een even goeie ervaring.
Dus acanthus heeft ons even terug getriggerd en mag ons, voorlopig, terug tot hun klanten rekenen.
Hey gaan jullie vanavond wij gaan ook als koppel
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan