Acanthus wellness in Pecq

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als het daar hetzelfde is als in Hulste is het zeker niet aan te raden voor singles. Ongedwongen discriminatie noemt men dat: driedubbel betalen als koppels, bediend worden nà de koppels, als buitenstaander geduld worden ...
 
Ik ben vorig jaar als koppel naar Pecq gegaan. Prachtig ingericht. Oud industrieel huis dat zeer warm en gezellig is gemaakt. Heel vriendelijke uitbaters. Ze proberen iedereen ook in het Nederlands verder te helpen.

Toen verliep alles heel respectvol. Er zijn continu hapjes, een daar ontstaan leuke babbels een ontmoetingen. Wij hebben niets opdringerig ervaren en zouden zo terug gaan.

Op zich is een parenclub alleen als man bezoeken altijd een gok. Als je een klik vindt met een fijn gezelschap kan het een leuke avond worden. Maar die kans is niet zo groot omdat er meestal meer mannen dan dames/koppels zijn.
 
Behoren die tot de Acantus parenclub?
ja, zelfde eigenaars.
de wellness ben ik nog niet geweest, heb er een paar negatieve reviews van gehoord kort na de opening, en besloten om toch nog wat te wachten tot er wat meer routine in het verhaal zit.
We zijn wel regelmatige bezoekers van harelbeke, dus verwacht ik toch wel een goeie service als we er heen gaan
 
Als het daar hetzelfde is als in Hulste is het zeker niet aan te raden voor singles. Ongedwongen discriminatie noemt men dat: driedubbel betalen als koppels, bediend worden nà de koppels, als buitenstaander geduld worden ...
Net omwille van al die singel zielige mannen gaan wij niet meer naar clubs . Dus , aub ….kom niet af dat jullie gediscrimineerd worden
 
Pardon. Single zijn is een bewuste keuze van vrijheid en ongebondenheid. En degenen die denken beter en sterker te zijn doordat ze zich binden, hebben het verkeerd voor. Ben zelf 2X getrouwd geweest en weet wat het is. Never again.
En uw commentaar houdt geen steek, want er zijn veel dagen dat er geen singles toegelaten worden, enkel koppels... dus blabla.
 
He, we hoeven hier geen gelijk te halen he. Ieder maakt zijn/haar keuzes, en respecteert die van een ander. Dan komt het wel goed.

Er zijn koppels die veel aan elkaar hebben. Er zijn er die graag enkel met zichzelf bezig zijn in een club/sauna, er zijn er die enkel een ander koppel toelaten, er zijn er die enkel een extra vrouw toelaten, en er zijn er die enkel een extra man toelaten. Er zijn er ook die liefst zo veel mogelijk van alles door elkaar hebben, gangbang style. Sommige vinden het leuk als er een man komt kijken, andere niet. Elk zullen ze vanuit hun gevoel wel een leuke beleving hebben, vermoed ik.

Als man heb je ook wel voorkeuren en grenzen, niet?

Als man alleen is het dan een kunst om te genieten van de sauna, en aan te voelen met wie je een meerwaarde kunt hebben. Als je een beetje takt en communicatie vaardigheden hebt kan je dat snel en zonder overlast ontdekken, en je ernaar gedragen.

Ik ga liefst als koppel naar een ero sauna.
Maar ook als man alleen heb ik me zelden verveeld. En ik heb geen weet van iemand die me ooit vervelend gevonden heeft.
 
Pardon. Single zijn is een bewuste keuze van vrijheid en ongebondenheid. En degenen die denken beter en sterker te zijn doordat ze zich binden, hebben het verkeerd voor. Ben zelf 2X getrouwd geweest en weet wat het is. Never again.
En uw commentaar houdt geen steek, want er zijn veel dagen dat er geen singles toegelaten worden, enkel koppels... dus blabla.
Hier sluit ik me wel volledig bij aan! Heb een aantal hele lange relaties gehad (laatste was 12 jaar) en ben nu pas aan het ontdekken wat er nog meer te beleven is in deze wereld. :)
 
Voor koppels is dit een leuke plek. Zeker de zaterdagen kunnen gezellig zijn en opwindend. Als single man krijg je hier niet veel voor elkaar. Slechts een enkele maal gezien dat er een mee mocht doen. Bij ons kwam een een of andere hork zijn vingers onmiddelijk in haar kutje steken, dat werd meteen ruzie omdat hij beledigd was en dan 100 euro voor niets had betaald. En hij is buiten gezet.
 
Ok, wij zijn daar een aantal keer geweest op zaterdag. Maar kort geleden is het beleid en de prijs veranderd voor de zaterdag. Ee worden geen single heren meer toegelaten en de entree is verhoogd. Zie alle tarieven op hun website. Dat betekent mogelijk een verbetering, maar dat zal de toekomst leren.
Het is een gemoedelijk clubje, er kwamen een 20 koppels, soms 30. Er worden boven gratis massages gegeven. Buffet is wel ok en goed verzorgd, maar verwacht geen grill. Er is een warme maaltijd en verder hors d'ouevre, soep, snoepjes, cakejes en chocola.
In de regel wordt de eerste uurtjes gewijd aan eten, drankjes en de welness, sauna, stoombad, zwembad en whirlpool. Er worden hapjes geserveerd en cocktails gemaakt op bestelling ( lange lijst van mogelijkheden).
Ik moet zeggen dat dit wel een band schept tussen het aanwezige publiek, wat dan later op de matrassen het geheel weer ten goede komt.
Het is geschikt voor gevorderden tm beginners. Dik of dun, jong of oud. Je vind hier alles door elkaar en met respect.
Wij vinden het de moeite waard en zullen nog wel vaker gaan. Veel plezier iig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, wij zijn daar een aantal keer geweest op zaterdag. Maar kort geleden is het beleid en de prijs veranderd voor de zaterdag. Ee worden geen single heren meer toegelaten en de entree is verhoogd. Zie alle tarieven op hun website. Dat betekent mogelijk een verbetering, maar dat zal de toekomst leren.
Het is een gemoedelijk clubje, er kwamen een 20 koppels, soms 30. Er worden boven gratis massages gegeven. Buffet is wel ok en goed verzorgd, maar verwacht geen grill. Er is een warme maaltijd en verder hors d'ouevre, soep, snoepjes, cakejes en chocola.
In de regel wordt de eerste uurtjes geweid aan eten, drankjes en de welness, sauna, stoombad, zwembad en whirlpool. Er worden hapjes geserveerd en cocktails gemaakt op bestelling ( lange lijst van mogelijkheden).
Ik moet zeggen dat dit wel een band schept tussen het aanwezige publiek, wat dan later op de matrassen het geheel weer ten goede komt.
Het is geschikt voor gevorderden tm beginners. Dik of dun, jong of oud. Je vind hier alles door elkaar en met respect.
Wij vinden het de moeite waard en zullen nog wel vaker gaan. Veel plezier iig
Bedankt voor de reactie. Ik had ook gelezen dat er nieuwe enthousiaste geranten waren. Vindt de actie enkel op de matrassen plaats? Is de massage in een apparte ruimte of met pottenkijkers?
 
Bedankt voor de reactie. Ik had ook gelezen dat er nieuwe enthousiaste geranten waren. Vindt de actie enkel op de matrassen plaats? Is de massage in een apparte ruimte of met pottenkijkers?
Aktie, ja op de bankjes en de bedden in de bovenruimte. Je kunt elkaar bezig zien of erbij kruipen natuurlijk. Verder gebeurt er wel eens wat in het zwembad, de jacuzzi of de sauna. Maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Massage is in een afgeschermde ruimte en de allerbovenste etage..
Laat maar horen hoe het geweest is, vinden wij ook interessant!
 
Aktie, ja op de bankjes en de bedden in de bovenruimte. Je kunt elkaar bezig zien of erbij kruipen natuurlijk. Verder gebeurt er wel eens wat in het zwembad, de jacuzzi of de sauna. Maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Massage is in een afgeschermde ruimte en de allerbovenste etage..
Laat maar horen hoe het geweest is, vinden wij ook interessant!
Nogmaals bedankt voor alle info.
Wij gaan volgende week. Ik laat zeker iets weten.
 
Gisteren geweest. Viel voor ons tegen. Heel klein, benauwd. De eigenaars deden wel hun best. Heel vriendelijk en er werden voortdurend hapjes aangeboden. De broodjes waren wel van een paar dagen geleden. Massages duren minder dan een kwartier in een rare sfeer. Geen relaxatiemuziek of zo.. Hebben we dus niet gedaan en vroeg vertrokken. Dit zal voor veel mensen een leuke club zijn, maar niet voor ons...
 
Jammer, ja het is niet te vergelijken met haar grote broer, de Acanthus in Harelbeke. Ook zal iedere avond en iedere beleving anders zijn. Wij vinden vooral de kleedruimte onplezierig. Verder hebben we daar wel leuke avonden met andere stellen gehad...
 
Bij de onthaal vraagt men om uw rijbewijs of een id card. Deze krijgt u later na inleveren van de garderobesleutel terug. In de regel kleedt een ieder zich om na binnenkomst, dat kan zijn.. lingerie, een badjas, een jurkje.
Dat is niet zonder reden, het is binnen lekker warm. Een badlaken wordt verstrekt bij de onthaal. In de sauna gaat men natuurlijk naakt. Op de begane grond is een sauna, een whirlpool en een stoombad. In de kelder is een zwembad en een sauna. Na binnenkomst kun je lekker acclimatiseren in de barruimte tegenover de kleedruimte en of een praatje maken met lotgenoten. Er worden op bestelling vele lekkere cocktails geserveerd.
Boven is ook een eetzaal, waar een buffet is met hapjes. In de daaraan grenzende relaxruimte wordt de liefde bedreven. Op de tweede etage is nog een kleinere relaxruimte en een massagekamer. En nog verder omhoog het dakterras.
Veel etages dus.
Veel plezier gewenst!
Wij koppel willen ook gaan en hoe is de regelgeving inzake kledij direct naakt vanaf binnenkomst en dan bar enzo met handdoek of hoe moeten we het zien
En opgepast, de vloeren op de begane grond kunnen wel eens glad zijn. Dus slippertjes mee!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan