Recensie Adèla, Doetinchem, Eroscentrum Escape k9 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
641
05/07/21
1.000
38
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame al eerder gezien, maar vanavond was ze gekleed in een lak-bh, lak-slip en nog wat shiny-kleding.
Aangezien ik kinky ben aangelegd, voelde ik mijn hart bonken en even aan de deur gepraat. Adela spreekt gedeeltelijk nederlands en goed engels en kon vrij goed mijn wensen uitleggen. Alles prima en na binnen gewandeld.
Aardige dame die me aardig wist op te geilen. Ik hou van vrouwen die zelf initiatief nemen zonder dat ik telkens moet aangeven wat ik wil en werd op mijn wenken bediend. Halverwege de actie zag ik poppers staan en gevraagd of ik mocht gebruiken. Alweer een tijd geleden dat ik een kinky sessie had en aardig doorgesnoven was, dus had wel weer eens de behoefte. Heerlijk tijdens het hoogtepunt, voelde mij in de 7e hemel.
Superleuke vrouw, deze Adela
 
Deze dame al eerder gezien, maar vanavond was ze gekleed in een lak-bh, lak-slip en nog wat shiny-kleding.
Aangezien ik kinky ben aangelegd, voelde ik mijn hart bonken en even aan de deur gepraat. Adela spreekt gedeeltelijk nederlands en goed engels en kon vrij goed mijn wensen uitleggen. Alles prima en na binnen gewandeld.
Aardige dame die me aardig wist op te geilen. Ik hou van vrouwen die zelf initiatief nemen zonder dat ik telkens moet aangeven wat ik wil en werd op mijn wenken bediend. Halverwege de actie zag ik poppers staan en gevraagd of ik mocht gebruiken. Alweer een tijd geleden dat ik een kinky sessie had en aardig doorgesnoven was, dus had wel weer eens de behoefte. Heerlijk tijdens het hoogtepunt, voelde mij in de 7e hemel.
Superleuke vrouw, deze Adela
Volgens mij is dat een iets volslanke dame waar je prima seks mee kunt hebben en goed je wensen vervuld. Heb mooiere slanke dames gehad lekker opgetut die toch stukken minder waren bij escape. Adela is een gezellige dame .
 
Meestal wip ik op maandag bij Yuelle naar binnen, maar aangezien ik gisteren rond 12:00 uur alweer weg moest en haar gordijnen maar dichtbleven, ben ik voor het eerst bij Adela naar binnen gegaan.

Aan de deur zei ze, dat voor €60 alles mogelijk was, maar bij binnenkomst wou ze dit gelijk al verhogen naar €100 en dan mocht ik iets langer blijven. Toen ik aangaf dat ik het deze eerste keer voor €60 wou doen, leek het of er een knop bij haar omging en was ze kortaf en totaal niet geïnteresseerd in mij. Ik hou er altijd van om ook een leuk en gezellig gesprekje te hebben, maar dat zat er niet in….
Nadat ze me even had gepijpt, stelde ik voor haar te verwennen. Dit houdt voor mij meestal in om haar lekker te beffen en dat vond ze wel goed. Het rook overigens niet echt fris tussen haar benen. En toen ik tijdens het beffen voorzichtig met mijn vinger over haar kutje streelde, nam ze mijn hoofd met haar benen zowat in de houdgreep en zei ze geïrriteerd "Nooo".
Hierna was de sex gelukkig wel goed, maar ik had nog maar net de laatste druppels in het "regenjasje" gedeponeerd, of ze duwde me al van haar af. Daarna was het snel wassen en wegwezen.
Dus er was geen klik tussen ons, of ze had gelijk die €100 verwacht……

Toen ik overigens bij haar naar buiten liep, zag ik net de gordijnen bij Yuelle opengaan. Ik voelde me zowat schuldig tegenover haar en ben snel weggelopen.
Eigenlijk vreemd van mezelf, want waarom zou ik me schuldig moeten voelen?!
 
Meestal wip ik op maandag bij Yuelle naar binnen, maar aangezien ik gisteren rond 12:00 uur alweer weg moest en haar gordijnen maar dichtbleven, ben ik voor het eerst bij Adela naar binnen gegaan.

Aan de deur zei ze, dat voor €60 alles mogelijk was, maar bij binnenkomst wou ze dit gelijk al verhogen naar €100 en dan mocht ik iets langer blijven. Toen ik aangaf dat ik het deze eerste keer voor €60 wou doen, leek het of er een knop bij haar omging en was ze kortaf en totaal niet geïnteresseerd in mij. Ik hou er altijd van om ook een leuk en gezellig gesprekje te hebben, maar dat zat er niet in….
Nadat ze me even had gepijpt, stelde ik voor haar te verwennen. Dit houdt voor mij meestal in om haar lekker te beffen en dat vond ze wel goed. Het rook overigens niet echt fris tussen haar benen. En toen ik tijdens het beffen voorzichtig met mijn vinger over haar kutje streelde, nam ze mijn hoofd met haar benen zowat in de houdgreep en zei ze geïrriteerd "Nooo".
Hierna was de sex gelukkig wel goed, maar ik had nog maar net de laatste druppels in het "regenjasje" gedeponeerd, of ze duwde me al van haar af. Daarna was het snel wassen en wegwezen.
Dus er was geen klik tussen ons, of ze had gelijk die €100 verwacht……

Toen ik overigens bij haar naar buiten liep, zag ik net de gordijnen bij Yuelle opengaan. Ik voelde me zowat schuldig tegenover haar en ben snel weggelopen.
Eigenlijk vreemd van mezelf, want waarom zou ik me schuldig moeten voelen?!
Hey Amigo1,Misschien kun je reviewformulier met ratings en tijd invullen?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hierbij de recensie.
 
Thnx Amigo!Ehm,alleen die €50,00 op je formulier moet €60,00 zijn,right?Ivm prijzentaboo mag ik dit nog aan jou vragen?
Als je ff goed gelezen hebt:
Aan de deur zei ze, dat voor €60 alles mogelijk was, maar bij binnenkomst wou ze dit gelijk al verhogen naar €100 en dan mocht ik iets langer blijven. Toen ik aangaf dat ik het deze eerste keer voor €60 wou doen, leek het of er een knop bij haar omging en was ze kortaf en totaal niet geïnteresseerd in mij.
Is het nogsteeds niet duidelijk dat het standaardtarief hier 60 euro is en dat de discussie daarover gesloten is? Zo moeilijk is dat toch niet, of wel?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan