WHEM Adel, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar bezocht. 100% meisje van de foto's. What you see is what you get. (foto 10 en 12 typeren haar het best wat mij betreft)
Mooi, petite slank lolita meisje die nieuw in het vak is waardoor af en toe wat voorzichtig en onwennig. Leuk uurtje gehad, is een schatje....
Zit hier een booker tussen of zelfstandig?
 
Kreeg binnen 2 minuten uitgebreide reacties vanmiddag, ook op een wedervraag. Zal mazzel hebben gehad (of niet). Probeer het morgen nog eens zou ik zeggen.
 
Ik moet nog een recensie schrijven, maar vond het zelf heerlijk...maar ook ongemakkelijk.
Het is alsof je (vrij letterlijk) haar eerste bent. Allemaal nog wat voorzichtig en naar mijn mening half-half. Overigens zeker niet onverdienstelijk, maar wat ik zeg...ook wat onwennig. Wel echt een schatje idd.
 
Laatst bewerkt:
Same here

@Bootz Hoe was het (tong)zoenen en pijpen?
@Omdatikhetlekkervind omschreef het wel goed. Erg voorzichtig.... Pijpen ook niet diep. Ze lijkt onervaren.
Je moet er van houden.
Dus graag beetje voorzichtig met dit schatje, dan is de kans misschien groter dat we haar vaker terugzien en ze steeds vrijer en beter wordt in haar (voor ons) mooie beroep.
 
Laatst bewerkt:
Oh, wat zonde. Ik had eindelijk morgen tijd.

En ik snap heel goed dat dames uit Oekraïne nu heel ergens anders zijn met hun hoofd, maar nu terug reizen zou ik zelf niet snel doen eigenlijk....
 
Ik zou niet weten hóe, dat gaat helemaal niet.

Maar dit werk uitvoeren, als Oekraïense...dat gaat óók niet, kan ik mij zo voorstellen.
 
Ik zou niet weten hóe, dat gaat helemaal niet.

Maar dit werk uitvoeren, als Oekraïense...dat gaat óók niet, kan ik mij zo voorstellen.
Het is idd de raarste positie waarin je kunt verkeren nu.

Enerzijds terug willen, anderszijds juist niet, misschien ook niet terug kunnen wellicht (hoewel met de auto volgens mij wel) en dit werk is doen als je met je kop bij familie-leden etc bent, bezorgd, kan idd ook niet echt.

Tot zover het Oekraiense dames deel, en dan is er nog het vraagstuk of we Russische dames vooraf moeten vragen hoe zij over dit conflict denken. Zijn ze anti-Putin dan valt ze weinig te verwijten, zijn ze pro-Putin dan moet je ze eigenlijk vanaf nu boycotten.

Is nog nooit eerder voorgekomen zoiets.
 
Het is idd de raarste positie waarin je kunt verkeren nu.

Enerzijds terug willen, anderszijds juist niet, misschien ook niet terug kunnen wellicht (hoewel met de auto volgens mij wel) en dit werk is doen als je met je kop bij familie-leden etc bent, bezorgd, kan idd ook niet echt.

Tot zover het Oekraiense dames deel, en dan is er nog het vraagstuk of we Russische dames vooraf moeten vragen hoe zij over dit conflict denken. Zijn ze anti-Putin dan valt ze weinig te verwijten, zijn ze pro-Putin dan moet je ze eigenlijk vanaf nu boycotten.

Is nog nooit eerder voorgekomen zoiets.
Als haar familie iets is overkomen is het begrijpelijk dat ze terugkeert. Inmiddels zijn er meerdere onschuldige slachtoffers gevallen.. of ze heeft nu de kans om haar spullen in samenspraak met haar familie op te halen en vluchten. We don't know..

We weten niet hoe de vork in de steel zit toch? Sowieso blijf ik weg uit de discussie mbt de oorlog wanneer ik een dame bezoek. Gister idem met Jessica.
 
Tot zover het Oekraiense dames deel, en dan is er nog het vraagstuk of we Russische dames vooraf moeten vragen hoe zij over dit conflict denken. Zijn ze anti-Putin dan valt ze weinig te verwijten, zijn ze pro-Putin dan moet je ze eigenlijk vanaf nu boycotten.
Mag ik hier even hardop om lachen? Dat interesseert me werkelijk geen ene fluit. Of vraag je een Chinese dame ook wat zij denkt over de behandeling van de Oeigoeren/Tibetanen? Of een Poolse dame wat ze vindt van homo-emancipatie? Ik ben er voor de seks, niet om samen een internationale politieke beweging te starten.
 
Mag ik hier even hardop om lachen? Dat interesseert me werkelijk geen ene fluit. Of vraag je een Chinese dame ook wat zij denkt over de behandeling van de Oeigoeren/Tibetanen? Of een Poolse dame wat ze vindt van homo-emancipatie? Ik ben er voor de seks, niet om samen een internationale politieke beweging te starten.
Ik begin er niet zelf over, maar qua Rusland/Oekraïne is het nu vrij onontkoombaar.
Een Poolse dame kan zich niet bezig houden met ....... maar als je land in oorlog is ligt dat net ff anders.
Wat nu ook gewoon blijkt. Afspraakjes met Oekraïense dames verlopen anders.
En bij Russische dien je zelf te bepalen of je dat van belang vindt.
Ik wel.
 
Kan me sowieso slecht voorstellen dat dames van deze generatie voor een oorlog tegen hun Oekraiense broeders en zusters zijn...
Nee, dat klopt. Weet je, vrijwel iedereen in Rusland is eigenlijk tegen Putin, behalve boeren, oudjes etc die vinden dat ze goed beschermd worden en de dictator zo zijn stemmen geven.
 
Net geweeest spreeks geen engels komt beloften niet na

Vraag op app do you french kiss(with tongue)

Zegt ze of course 🥰

Maar ze draait haar hoofd weg en doet het niet pijpen ook maar 1 minuut
En stond binnen 20 min incl 2 keer douchen weer buiten ...

Dit is de eerste op dit adres die zich niet aan de afspraken houd bij haar hoe lekker ze er ook uitziet kom ik niet meer terug ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan