WHEM Adele uit Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Veel geinteresseerden op GR, maar nog niemand langsgeweest. Gelukkig wel reviews op Kinky, 5 positieve met 1 review waar ik altijd twijfel over betrouwbaarheid, maar 1 met iets mindere ervaring omdat ze te laat was en maar 1 keer mocht klaarkomen. Maar wel de dame van de foto en goede ervaring (die ene keer). Dus die laatste review geeft mij wel vertrouwen om het binnenkort uit te proberen (en dan dus voor een half uur).
 
Dit is wel een leuke dame hoor. Tijdje geleden een afspraak mee gehad toen ze inde buurt van CS ontving. Prijs is all-in voor de gewoonlijke handelingen als TZ, PZC, neuken en beffen. Deepthroat bij haar is ook wel okay, alhoewel ze het tezijnertijd niet echt adverteerde (mogelijk verbeterd/comfortabel mee geworden).

Ze is helemaal echt, leuk & petit en het de seks is het geld ook gewoon waard. Hoop dat dit nuttig is voor de heren👌
 
Bedankt @Youngbuck voor de definitieve bevestiging dat het echt de dame van het profiel is.

Dame is geen nieuwkomer en adverteerde dacht ik al een tijdje. Ik meende mij te herinneren dat ze toendertijd (nu dus niet meer) ook nzc in haar opties had staan. Dat was voor mij een reden om toen niet met haar af te gaan spreken, en nu eigenlijk ook liever niet. (En ik weet dat ik vast niet de enige ben die dames die nzc in hun opties hebben staan standaard al overslaat).

Erg jammer. Wat betreft uiterlijk, mogelijkheden (nu), bereikbaarheid stad van ontvangst (nu) en prijs (meer dan acceptabel) voldoet ze namelijk helemaal aan mijn wensen.

Anders had ik allang al een date met haar gebooked.
 
Eindelijk een keer te pakken gekregen. Ze ontvangt in een luxe hotel ;) in Utrecht.
Via Whatsapp was het best moeilijk om in contact te komen. Blijkbaar zit er iemand tussen die het voor haar regelt.
Zoals eerder aangegeven zijn TZ, PZC, beffen en neuken in de standaard prijs inbegrepen. Er zijn een paar extra opties waar dan een prijskaartje aanhangt. Verder komt de dame overeen met de foto's en kan redelijk engels. (volledige recensie komt wel een keer )
 
Gisteren bij haar langsgeweest (voor een afspraak van 2 uur), wat nogal een deceptie was. Ze bleek niet in Utrecht maar (in een hotel in) Nieuwegein te ontvangen. Omdat ik alleen cash betalen kon moest ik in de nacht op zoek naar een betaalautomaat in functie (wat tegenwoordig met vroege sluiting van de meeste automaten een hele toer is). Uiteindelijk op de plek van bestemming aangekomen, gaf Adele aan te willen inspecteren of ik geen wondjes of plekjes had (ze wees op een moedervlek als voorbeeld), wat natuurlijk een rare binnenkomer is en niet echt een sfeerverhoger. Weet niet of er in mijn geval een specifieke aanleiding was, of dat ze dit bij alle klanten doet. Die specifieke aanleiding zie ik niet: had voor vertrek gedoucht, schone kleren aangetrokken en een geurtje opgedaan. Ik ben ook gezond, niet bejaard (veertiger), en ben (zichtbaar) bovengemiddeld sportief (o.a. sixpack, atletische bouw), dus ook niet een uiterlijk dat weerzin opwekt of alarmbellen doet afgaan.

Hoe dan ook, ik moest mijn blouse uitdoen en vervolgens mijn broek en onderbroek laten zakken. Toen ze zag dat ik groot geschapen was, gaf ze aan dat ze met een dergelijk grote penis geen seks kon hebben. Als compromis stelde ik voor dan uitsluitend niet-penetratieve seks te hebben. Toen wees ze op een plekje op mijn penis (een pigmentvlekje) en gaf aan dat nu ze dat had gezien al helemaal geen seks kon hebben. Ik stelde voor om dan bij alle handelingen een condoom te gebruiken, maar ook dat compromis wees ze af. En zo stond ik na 5 minuten, tot mijn verbazing, weer buiten... Als een besmettelijke lepralijder buiten de deur gezet. De hele nachtelijke toer voor niks.
 
Mijn ervaring had ik bij haar Kinky-profiel geplaatst. Die review was geaccepteerd, maar een dag later alweer offline gehaald.

Dit was de enige toelichting die ik kreeg van Kinky (Mithold):

review_verwijderd.png

Toen ik om een toelichting vroeg kreeg ik de reactie: "De date was niet door gegaan en dat is erg jammer, maar dan kan je ook niet beoordelen".

Mijn reactie terug: "De date is wel doorgegaan. Wat (wellicht) een drogreden is wordt aangevoerd om mij weg te sturen; mogelijk omdat ze een dubbele boeking heeft. Dit is toch essentiële informatie om in een review op te nemen? Dit kan iedereen overkomen die haar bezoekt en overkomt idd ook anderen, zo blijkt uit de vermoedelijk enige 'echte' review buiten die van mij. Er is (buiten de dame zelf) maar één verantwoordelijke aan te wijzen dat straks anderen op eenzelfde wijze worden gedupeerd en dat is Kinky (Mithold)!

Nu laten jullie bij de dame in kwestie zes (lovende) neprecensies wel staan maar één echte (kritische) niet? Hoe kun je dat nu verdedigen?"


Bij haar Kinky profiel staan dus nu 7 reviews waarvan 6 personen alleen een review geschreven hebben bij haar..... De enige persoon (buiten mij) die meer dan 1 review geschreven heeft is ook kritisch, om soortgelijke redenen.

Dit was voor mij de druppel: ik hef mijn Kinky account op. Dit was niet de eerste keer dat een review (zowel positief als negatief) om zeer dubieuze redenen geweigerd wordt, terwijl andere recensies die "Nep!" schreeuwen wel worden geplaatst. Ik heb sterk de indruk dat vooral financiële drijfveren een rol spelen bij het wel of niet plaatsen van een recensie door Kinky.

Wees vrij om deze bijdrage te verplaatsen indien dit teveel off-topic is. :)
 
Ja kinky reviews neem ik zelf ook nooit serieus. 80% van de reviews zijn geschreven door mensen die echt net een nieuw account aanmaken om even nep recensie te schrijven. Allemaal fake. Zo gebruik ik echt zelden de optie "heeft review" om daarop te sorteren.
 
Kinky zelf nota bene (!) stelde mij voor de review weer te plaatsen. Echter, binnen een dag was de (precies dezelfde) review weer verwijderd (?), en kreeg ik een standaardmail van twee regels dat de review verwijderd was zonder specifieke toelichting. Op mijn herhaalde verzoek om toelichting via e-mail is niet gereageerd.

Dit was dus de laatste keer dat ik een review voor Kinky schreef. Mijn account zal ik toch niet verwijderen. In dat geval zouden mijn reeds geschreven reviews van de site verdwijnen en daar dupeer ik de betreffende dames mee (ik schrijf nl. vooral reviews bij positieve ervaringen en - bij uitzondering - een zeer onprettige ervaring, zoals in het geval van Adele).
 
Helaas geen alternatief. Enige waar ze aan denken is hoe meer geld ze eraan kunnen verdienen.
Ik erger me al zo vaak dat advertenties van shemales die bij de vrouwen staat. Maak daar een aparte
rubriek aan. Irritant.....als hetero wil ik geen shemales met pik zien als ik op zoek ben naar een dame.
Zo irritant, ze willen er niks aan doen, bang voor hun inkomsten verlies
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan