Recensie Adelina, Haarlem (voorheen Amersfoort, Leiden) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

azn2007

Vaste klant
Forumpionier
220
01/07/21
249
24
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/2591897-adelina
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sinds kort niet meer herkenbaar op haar foto's, maar 'kenners' weten wie het is. Hoewel ze soms dingen een beetje op de automatische piloot doet, is Adelina een zeer mooie vrouw (en grappig ook), en ook zeker een vrouw die je wel een keer moet ontmoeten. Intens tongen, vingeren, beffen (maar ik las op hookers dat ze dat niet meer toeliet - mijn bezoek is al een stuk langer geleden) en een lekkere CIM.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/2591897-adelina
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom er net vandaan en gloei nog na, ja ook daar?. De langste en beste pijpbuurt zolang ik me kan herrineren. Neuken omgekeerd doggy en missio. Zowel pijpen als neuken langzaam en met veel gevoel. Helaas geen beffen of rimmen. Aan haar voeten zitten kan niet, is ze te gevoelig voor. Toch ga ik er nog eens langs, voor het pijpen en de looks. Adeline is meer meisjesachtig dan op de foto's, met een strakke buik (je ziet haar buikspieren) en een supergladde huid.
 
Ik ben er zojuist geweest. Toppertje in het vak!

Heel hygiënisch en ervaren. Heerlijk zacht rond kontje, 2x daardoor klaar gekomen in doggy.

Pijpen rustig met lange halen ?Een babbeltje gaat heel eenvoudig. Leuke vriendelijke meid.

Mijn ervaring was een dikke 8! Het voelde wel een beetje alsof ze op de automatische piloot ging en je daardoor een beetje contact verloor met haar. Maar je komt daar natuurlijk niet voor een diepe connectie hahaha

Kortom, aanrader!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/2591897-adelina
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond was ik in een impulsieve bui en had ik een paar oude bekenden last minute geappt (o.a. Julia Zaandam, Victoria Amstelveen) maar die hadden allemaal geen tijd. Adelina had ik ook al heel lang op mijn lijstje staan dus Adelina geprobeerd en kreeg gelijk een reactie van haar terug en vlot een afspraak gemaakt.

Bekend adres in Leiden met achter het gebouw voldoende parkeerplekken. Nog even snel de reviews over haar hier gelezen om mijn geheugen op te frissen en was erg benieuwd hoe mijn ervaring zou zijn.

Eerste indruk bij binnenkomst was nogal kil. Doorlopen naar de slaapkamer, handen wassen, mond spoelen, afrekenen, desinfecterende spray op de handen, uitkleden en op bed liggen. Tot nu toe alleen maar orders dus opvolgen van Adelina en elkaar nog niet eens aangeraakt. Nog een opmerking gemaakt dat ze de touwtjes strak in handen houdt waarop ze dat als een onschuldig schoolmeisje weglachte. ?

We begonnen elkaar een beetje teasend te zoenen op bed. Beetje met de tong erbij; dieper met de tong wilde ze niet. Beffen is helaas niet (meer) mogelijk bij Adelina. Vervolgens ging ze langzaam naar beneden om mijn tepels te zuigen en daarna verder naar beneden. Adelina pijpt met zeer veel gevoel en gebruikt tijdens de lange diepe halen ook haar tong om je hele pik en ballen te kietelen. Wat me ook extra geil maakte is om haar ader op haar voorhoofd te zien als bewijs dat ze zich flink inspant tijdens het pijpen. Klinkt gek maar zulke details blijven me echter bij. In ieder geval kan Adelina supergeil pijpen met veel variatie wat ik niet vaak meemaak. Op mijn verzoek vroeg ik of ze me wilde neuken anders was ze gewoon doorgegaan met pijpen. Condoom erom heen en in standje cowgirl heeft ze me een tijdje bereden. Ze heeft een heerlijk zacht huidje. Ook een heerlijk klein kontje om vast te houden en haar siliconen borsten voelen erg zacht aan. Standje cowgirl hield ze niet lang vol en is ze verder gegaan met pijpen. Ze zei nog tegen me dat ik mocht zeggen hoe ik graag gepijpt wilde worden. Deepthroat zonder handen werd het dus. Na 20 minuten intens en diep gepijpt te worden kon ik het niet meer tegenhouden en Adelina gezegd om zich klaar te maken waarop ze nog dieper ging zuigen tot ik mijn hele lading in haar mond mocht laten komen tot de allerlaatste druppel. Zo'n intense orgasme heb ik in tijden niet meer mee mogen maken. Adelina ging snel naar de badkamer om de inhoud van haar mondje uit te spugen en kwam daarna nog op bed om relaxed na te praten. Na een half uur praten ben ik maar opgestaan om me op te frissen en aan te kleden. Adelina gaf geen enkele aanstalten om me eruit te werken dus dat was erg fijn.

Conclusie: kil begin bij mijn eerste ontmoeting met Adelina maar eindigend in een relaxte GFE. Ik kom zeker nog terug.
 
Adelina vaak bezocht voor haar strakke kontje...ze is soepel anaal...laatste keren is ze drukker met haar telefoon dan met de klant...vast klantjes binnen hengelen.....ik sla een paar keer over..jammer... Nu in Haarlem zag ik
 
Adelina vaak bezocht voor haar strakke kontje...ze is soepel anaal...laatste keren is ze drukker met haar telefoon dan met de klant...vast klantjes binnen hengelen.....ik sla een paar keer over..jammer... Nu in Haarlem zag ik
Dat is helaas ook mijn ervaring. Mijn eerste keer met haar een paar jaar geleden was geweldig. De bezoeken daarna ook. Maar bij de laatste keer was ze echt de hele tijd met haar telefoon / smartwatch bezig. Ondanks dat ik er wat van zei bleef ze het doen.
 
Gisteren sinds twee jaar maar weer eens een bezoekje gebracht aan de mooie Adelina. Hoewel zij er op de foto's een beetje als een femme fatale uitziet, is zij in werkelijkheid een hele lieve zachte jonge vrouw, niet heel groot, maar wel een heerlijk atletisch lijfje. Ik ken geen andere dame die de kunst van het pijpen zo tot in de puntjes beheerst als Adelina. Na een heerlijke vrijpartij kon ik haar, met wat kleine aanwijzingen, precies zo laten pijpen als ikzelf het allerlekkerste vind en ik kwam daarna dan ook al snel vanuit mijn tenen klaar. Daarna nog even lekker liggen kletsen en met een brede glimlach en een dikke kus weer de deur uit. Kan natuurlijk wel eens gebeuren dat een DVP haar telefoon tussentijds checkt, maar ik heb niks bijzonders opgemerkt. Ik en mijn jongeheer kregen meer dan voldoende aandacht ;-).
 
Wat ik me van haar herinner is dat ze haar programma afwerkt en een bazige tante is. Voor de rest prima. Niet echt een klik mee
 
Dank voor de vlotte reactie! Mag je trouwens ook aan haar hoofd zitten tijdens het pijpen?(dus zachtjes naar beneden duwen enz.)
Ongevraagde tip; vraag dit altijd zelf aan de dame, ook al hebben je voorgangers in de recensie te kennen gegeven dat ze dat konden/mochten. Heb in m'n beginperiode van het wandelen die fout ook gemaakt totdat een dvp me erop wees waarom niet iedereen daarop zit te wachten en waarom toestemming vragen zo belangrijk is.
 
Wat ik me van haar herinner is dat ze haar programma afwerkt en een bazige tante is. Voor de rest prima. Niet echt een klik mee
Dat was ook mijn ervaring. Het kostte onvoorstelbaar veel moeite om überhaupt in contact te komen en toen ik eindelijk 'mocht' was het eerlijk gezegd een tegenvaller. het was niet slecht hoor, alleen kwam het wat mij betreft niet overeen met haar houding. Beetje standaard allemaal. Beffen wilde ze inderdaad ook niet maar toen ze omdraaide voor doggy was ik daar erg blij mee. Algehele hygiëne was in ieder geval toen ik er was niet geweldig.
 
ik ben recent bij haar langsgeweest in Haarlem, contact leggen was idd. lastig. Door de uitgebreide recensies over Adelina was ik voorbereid of beter gezegd verwachte ik een bazig kleine dame die een programma afwerkte. Ze is idd. erg bazig en de wilt touwtjes strak in handen hebben zij bepaald en de klant moet luisteren :), voor de rest was ze wel netjes of professioneel. Haar 'afwerk' programma was naar mijn beleving prima, dit maakte voor mij haar bazig gedrag minder irritant. Ze kan goed pijpen, heeft een strakke lichaam en lekkere strakke poes, ook haar * was lekker. Date was an sich niet slecht maar ook niet voor herhalingvaatbaar voor mij, ze mist charisma naar mijn inziens. Als ze haar communicatie om een afspraak te maken beter was en ze vriendelijker was, dan zou ik wel overwegen om haar vaker te bezoeken, alleen al omdat anaal neuken bij haar goed kan.
 
Zoals eerder vermeld stond ze op mijn to do list en ben vanavond op herhaling geweest bij Adelina. Ik kreeg een vlotte reactie terug en kon snel terecht bij haar. Discrete locatie in Haarlem waar ik vaker ben geweest.

Omdat ik haar al een keer eerder had bezocht had ik me ingesteld op haar zakelijke en instruerende houding en gedroeg ik me "submissive" waar ze om moest lachen. Daarna was de sfeer eigenlijk al gelijk relaxed. Schoenen uit op de gang en even snel verplicht alleen de handjes wassen want ik had thuis al gedouched. Ik kan me voorstellen dat ze bij een eerste ontmoeting bazig overkomt maar ik noem het nu eerder ter zake komen bij Adelina. Ik vond dat Adelina deze keer wat meer toe liet met tongzoenen. Tedere kusjes en meer met de tong elkaar plagen. Beffen nog steeds niet mogelijk omdat ze nare ervaringen daar aan heeft overgehouden. Liggend op bed ging ze aan de slag; kusjes over mijn lichaam en langzaam naar beneden. Al gauw had ze mijn pik in haar mond en ging ze heel subtiel en opbouwend te werk. Ze teasde mijn pik en ballen met haar tong en ze weet exact waar de gevoelige plekjes zitten. Langzaam wist ze mij gek te maken en speelde daar goed op in. Veel variatie tijdens het pijpen en ze vibreert met haar tong onder mijn eikel, schacht en ballen. Daarna wilde ze me neuken maar vanavond werkte mijn pik niet goed mee toen ze het koude condoom erom heen deed dus neukte ze een halfharde lul wat je eigenlijk niet neuken kan noemen. Ik heb maar gezegd om door te gaan met pijpen en dat had al gauw de juiste werking. Vanaf dat moment voerde Adelina de tempo op en pijpte ze er gulzig op los met de bijbehorende geluiden. Het enige wat je hoeft te doen als Adelina de controle neemt is je ogen dicht te doen en ervan te genieten. Ik probeerde zolang mogelijk mijn orgasme uit te stellen maar moest uiteindelijk na ongeveer 15 minuten mezelf toch overgeven aan haar mond en spoot al mijn opgespaarde zaad van de afgelopen 5 dagen tot aan de allerlaatste druppel in haar mond. Met een mondvol ging ze naar de badkamer en kwam ze relaxed bij mij op bed liggen. Geen enkele haast bij Adelina en ook keek ze geen enkel moment op haar telefoon en gaf ze me volop aandacht. We hebben nog ruim een half uur (zonder extra kosten) op bed nagepraat. Ik heb nog aangekaart dat bepaalde mensen hier boos op haar waren om in contact met haar te komen maar daar heeft ze verschillende redenen voor die ik niet uitgebreid wil uitweiden voordat er hier weer een hele discussie ontstaat á la Inessa. Soms lukt het wel soms lukt het niet en dat geldt trouwens ook voor mij. En als het gewoon niet lukt bij een bepaalde dame of ik word genegeerd of geblockt dan zoek ik lekker een andere die mijn geld wel graag wilt hebben. Genoeg keus heren!

Samengevat: wederom een leuke relaxte date gehad met Adelina. Voor degenen die goed gepijpt willen worden een echte aanradertje! ?
 
Laatst bewerkt:
Deze dame in het verleden ook een paar keer bezocht. Kan (wat mij betreft) enorm lekker pzc. Maar was destijds al een beetje afstandelijk. Als ik het nu zo lees is dat alleen maar erger geworden. Ik sla over.
 
Adelina heeft veel reguliere klanten en als ze een nieuwe klant accepteert dan moet hij sws op de "white list" staan.

Tegenwoordig accepteren veel oost europese meiden alleen klanten uit de "white list" ivm veiligheid.

Als "nieuweling" wordt het dan erg moeilijk om ertussen te komen tenzij je eentje treft waarbij het wel lukt en die bereidt is om je op de "list" te plaatsen.
 
Adelina heeft veel reguliere klanten en als ze een nieuwe klant accepteert dan moet hij sws op de "white list" staan.

Tegenwoordig accepteren veel oost europese meiden alleen klanten uit de "white list" ivm veiligheid.

Als "nieuweling" wordt het dan erg moeilijk om ertussen te komen tenzij je eentje treft waarbij het wel lukt en die bereidt is om je op de "list" te plaatsen.
Heeft the "white list" met ras of afkomst te maken?
 
Deze topic begint weer af te stevenen a la Inessa merk ik.

White list heeft niks te maken met ras of weet ik veel wat maar puur om nummers van klanten die betrouwbaar zijn en hun afspraken nakomen. Daarnaast raadplegen de meiden een andere bron van info waar je reputatie wordt besproken. Zodra je op beiden een ✅ hebt dan heb je 99% een date. Tot zover de background info.

Tot slot: tuurlijk hebben de meiden bepaalde voorkeuren wie zij als klant willen hebben en dat hebben wij als klant ook met wie wij willen neuken. Dat heeft niks te maken met racisme om dat dan gelijk uit de wereld te helpen.
 
Ik begrijp de hele heisa hier niet. Van wat ik weet, zijn DVP's soms gewoon wispelturig. De 1 meer dan de ander. Ik begrijp het ook wel. Ze krijgen tientallen apps per dag dus het is vrij logisch dat ze op een gegeven moment selectief worden.

Er is inderdaad een site die functioneert als een soort black/white list. Maar soms heeft een dame gewoon geen zin of is ze in een slechte bui. Ik zou daar niet meer achter zoeken. Wellicht is het persoonlijk en is jouw gebrek aan profielfoto een dealbreaker, wellicht had het niet uit gemaakt.

Ik was vroeger ook in het kamp van "Ja bullshit, wel lezen en niet terug appen terwijl ik zie dat ze online is? Die heeft zeker geen manieren geleerd". Maar sinds een DVP mij heeft laten zien hoeveel appjes ze binnen krijgt snap ik het wel een beetje. Ik heb zelf een bloed hekel aan appen dus alleen dat aspect van het vak zou al een nachtmerrie zijn voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan