Recensie Adelina, Haarlem (voorheen Amersfoort, Leiden) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/2591897-adelina
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had Adelina al een tijdje op mijn lijstje staan ondanks het feit dat er nogal wat wisselende reviews over haar waren. Het is als het kopen van een 2e hands auto, de echt slechte modellen bekijk je niet eens maar in de overige wil je wel eens proefritje in maken om er zo een eigen oordeel over te kunnen vellen!

Een afspraak maken verliep soepeltjes, binnen no time een tijd geprikt en direct het adres gekregen (ik weet dat ik op de 'white list' sta want ik heb bij een dvp deze gedeelde Google sheets file al eens in mogen zien welke gedeeld wordt binnen de Oostblokkers. Heeeel veel telefoonnummers met dito namen en hier en daar een opmerking).

Eenmaal ter plaatse laten weten dat ik er was en meteen door naar haar appartement. Adelina is inderdaad niet al te groot en mij viel op dat (sommige) van haar foto's recent zijn. Ze is duidelijk ouder dan de 31 lentes die ze nu in haar profiel heeft staan maar wat is hier nieuw aan! Ze is een dametje met een strak plan, schoenen uit doen in de hal, betalen, ff opfrissen maar prima wat mij betreft.

De date zelf was niet heel bijzonder maar zeker niet slecht, prima pijp skills dat is zeker. Heb 2 rondes van haar mogen genieten en dat is gezien mijn leeftijd een compliment aan Adelina. Maar het totale pakket viel toch wat tegen, beetje zakelijk, wat ik al eerder zei ze heeft denk ik een riedeltje wat ze bij iedere klant afdraait, en dat merk je toch.

Kortom prima date maar geen herhalingsgevaar, of om het in autotermen te houden, leuke proefrit maar ik kijk toch even verder.....

PS Adelina vertrekt vrijdag naar huis (Litouwen) dus plan een proefrit vandaag nog in!
 
Laatst bewerkt:
Eenmaal ter plaatse laten weten dat ik er was en meteen door naar haar appartement. Adelina is inderdaad niet al te groot en mij viel op dat (sommige) van haar foto's recent zijn. Ze is duidelijk ouder dan de 31 lentes die ze nu in haar profiel heeft staan maar wat is hier nieuw aan!

Hoe oud schat je haar?
 
Hoe oud schat je haar?
Ook voor Adelina gaat de 10+ regel op!

Moet je er wel bij vertellen dat ze erg erg verzorgd uitziet, zachte huid, geen rimpeltjes. Ze gaat morgen naar een kliniek (voor de zoveelste keer) om van haar tattoo af te komen die ze in een vlaag van verstandsverbijstering heeft laten zetten en van beroerde kwaliteit is/was, zag er al een beetje vaag uit.
 
Laatst nog eens bezocht maar haar hoogdagen zijn helaas voorbij...allemaal warrig ....beetje uit de hoogte doen maar er is jonger en beter.... haar kringspiertje wordt iets te elastisch....en alles is teveel moeite en puffen en zuchten....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/2591897-adelina
Totale kosten (in euro)
vergeten...
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
al paar keer bij deze dame geweest tijdje terug... maar altijd leuk. je kan met haar leuke gesprekken voeren. haar diensten zijn goed en kan ook goed masseren enigste nadeel is dat je altijd zachtjes moet doen met binnenkomen en weggaan.
 
Niet dat het alles zegt maar het Whatsapp-account op haar 06...77-nummer is niet meer actief. Ik heb haar advertentie in februari het laatst online gezien. Laten we duimen dat het nog niet over is.
 
Heeft the "white list" met ras of afkomst te maken?
Volgens mij niet hoor, je moet gewoonweg te vertrouwen zijn.

Aanvulling.

Het is hier niet de plek voor een discussie, ik weet het. Sommige Dames willen gewoon niet dat de politie, belasting, of domweg een vervelende klant opeens voor de deur staat. Zoals al eerder gezegd, hoe je op de lijst komt geen idee; het zal een Dame zijn die wat minder streng in de leer is dan haar collega's.

Een andere Dame legde mij eens uit dat ze panisch is voor de politie. Dus maakt ze gebruik van de lijst.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij niet hoor, je moet gewoonweg te vertrouwen zijn.
Kijk, dan weet ik meteen wat het probleem al die tijd was: ik was niet betrouwbaar.

Totdat de dames blijkbaar te weinig werk hadden, toen kwam ik ineens wel op de lijst. Ik heb er mijn voordeel mee gedaan maar die hele lijst is natuurlijk gewoon totale onzin.

Wat Adelina betreft: niet zo bijzonder om lang bij de pakken neer te gaan zitten omdat ze gestopt is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan