Recensie Adelina (Roe), Aken, Antoniusstrasse 29a 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Der Spritzer

Vaste klant
Supporter
Forumpionier
132
29/06/21
156
12
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Door het magere damesaanbod vanavond nog eens nieuwe dame uitgeprobeerd, helaas een teleurstellende ervaring rijker.

Dame staat al een tijdje in het rechterraam direct naast de deur in huis 29a.

Eenmaal op bed hield ze zowel haar top als slipje aan.. Dat voorspelde al weinig goeds. Hup de condoom om m'n lul en na maar liefst een minuutje vond ze het tijd om te neuken, toen ging het slipje eindelijk uit en nam ik haar missionaris, binnen een minuut bracht ze haar hand richting m'n lul (bekende truc om zo snel mogelijk te finishen) om hem vast te houden onder het stoten. Daarop gaf ik tot 3x toe aan dat ze die hand weg moest doen maar daar gaf ze simpelweg geen gehoor aan. Nou toen was het direct gedaan met m'n zin en nog rapper als ie stijf werd, werd ie nu slap.

Terwijl ik m'n slappe pik nog probeerde te reactiveren rook ik dat d'r gleuf (en inmiddels ook het condoom) intens stonk, gelukkig weigerde ze dat gebef anders had ik daar nog €20 aan verspild, want dit smerige poesje was geen likje waard.

Nou ze stond erop om me klaar te trekken terwijl ik zover was om het verlies te nemen en af te druipen. Toch haar gang maar laten gaan en me daarna aan de wasbak stevig gewassen.

Wiederholungsgefahr = 0,0
 
Laatst bewerkt:
Verschrikkelijk wat een "abzocker" deze Adelina. Houd alle kleren (en schoenen) aan bij starttarief van 40 euro en wil pas iets tonen bij flink extra geld. En je mag nergens aan haar zitten. Ze startte dus aangekleed met een pijpsessie en daarna was alleen nog een handmassage bij de prijs inbegrepen. Groot bedrog en onwil dus. WEGBLIJVEN HIER !!!!!!!!!!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan