Recensie Adina, Bei Sara, Wurselen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kranky

Vaste klant
154
13/02/22
120
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
http://m.6relax.de/club_girls_detail/name/privat_bei_sara/from_girls/194865/girl/adina1/from_a/club_2305
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net terug van een bezoek aan Adina.
Lekkere skinny prille twintiger. Pijpt als of het leven er van af hangt. En ook nog eens lekker lang. Dus daarna maar een wederdienst verricht en haar een gebeft. Waarbij ze op het laatst mijn hoofd stevig vast hield en op haar kutje drukte en klaar kwam met de woorden: "dass war wirklich gut".

Vervolgens in 2 standjes afgemaakt. Gedoucht en weer tevrede vertrokken. En dat voor €80.
 
Ik bel van te voren altijd. Mijn Duits is gebrekkig, maar afhankelijk van de dame die je spreekt is het ook gebrekkig. Er zijn ook dames aanwezig die Nederlands spreken.

Persoonlijk ben ik wel gecharmeerd van Adina en Nicole. Ik wil ik Sara zelf ook nog wel eens doen, maar weet niet of ze zelf actief ontvangt.
 
Ik bel van te voren altijd. Mijn Duits is gebrekkig, maar afhankelijk van de dame die je spreekt is het ook gebrekkig. Er zijn ook dames aanwezig die Nederlands spreken.

Persoonlijk ben ik wel gecharmeerd van Adina en Nicole. Ik wil ik Sara zelf ook nog wel eens doen, maar weet niet of ze zelf actief ontvangt.
Sara is ook weleens actief. En ze is een beest op het matras. Ik heb al 2x een trio met haar en Liliana gehad. Waar de spetters vanaf vlogen. Je zult er geen spijt van krijgen
 
Net terug van een bezoek aan Adina.
Lekkere skinny prille twintiger. Pijpt als of het leven er van af hangt. En ook nog eens lekker lang. Dus daarna maar een wederdienst verricht en haar een gebeft. Waarbij ze op het laatst mijn hoofd stevig vast hield en op haar kutje drukte en klaar kwam met de woorden: "dass war wirklich gut".

Vervolgens in 2 standjes afgemaakt. Gedoucht en weer tevrede vertrokken. En dat voor €80.
Ik heb samen met haar en Liliana een trio gehad. Het was in een woord geweldig
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.beisara.de/team/sedcard-adina-76428.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag maar eens deze dame bezocht. Zoals altijd weinig/slechte foto's in advertentie.
Is niet echt mijn type. Figuur meer als Senna uit Heerlen/Hoensbroek.
Super slank met kleine borstjes. Alleen jammer dat lichaam vol met tekeningen zit.
Pijpen was zeker niet verkeerd. Toen ze moe begon te worden. Haar heerlijk gebeft.
Daarna goeie sex gehad. Heeft een strak poesje. Paar standjes gedaan.
Tot ze uitgeput was waarna ze me heeft afgetrokken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan